- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Duster i-a fermecat pe britanici: vor Dacia in Anglia!
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Duster i-a fermecat pe britanici: vor Dacia in Anglia!
Cu Sandero nu s-au dus.
Acu' Duster e cea mai asimetrica masina pe care o stiu eu si trebe refacuta pentru UK. O sa coste, va fi efort mai mare ca la Sandero.
Ultima problema e cand vor afla englezii ca o masina de la Renault are costuri de intretinere mai mari ca alte marci.
DAMN!
Sunt foarte curios cum va evolua situatia.
...Si cand te gandesti ca asa cum zice MM in articol, Dacia nu vroia dse la Geneva decat atentie. Ei, a primit ceva mai mult. Can they handle it? :D
Desi nu mi-a multumit nimeni ca am adus vestea pe stirea cu reactiile internationale, inainte de update-ul fenomenal de pe automarket, ma bucur sa vad ca ati preluat in final stirea.
La TOP GEAR mereu face glume Clarkson despre Dacia .. cum ca e bine de adus in UK dar nu vrea sa recunoasca, in asanumita rubrica "import it".
La foamea ce e in lumea de azi, o masina buna, robusta si relativ ieftina cu care sa iti faci treaba si sa nu te rupa la buzunare cum e Sandero (ce se vinde de rupe in Europa, iar in RO fandositii pamantului nu se mai suporta sa o critice) are parte de aprecierile cele mai obiective si la fel cum eu astept de 3 ani noua Fabia RS si nu mai vine, asa sunt si ei cu noua marca din est de care au auzit prea putin dar le ajunge sa stie ca are ca parinte Renault-Nissan si nu costa foarte mult ptr ce primesti.
Cred ca oficialii RE-NI plus Dacia RO isi vor revizui atitudinea, sa vezi ca o marca e dorita intr-o tara in conditiile in care unele marci sunt in prag de faliment, chiar e ceva !!
bravo Dacia !
Am avut doua motive:
1. Multi mi-au spus atunci si chiar mai multi mi-au confirmat apoi ca intretinerea la masinile marca Renault costa de te rupe. Dacia face parte din companie, compania isi impune regulile, deci ...
Am ales leasing cu dobanda fixa (si acum in mijlocul crizei ma felicit zilnic pentru asta) si tot mi-a crescut rata mult pentru ca a crescut euro. Daca mai aveam si alte costuri de intretinere, acum dadeam anunturi pe net de vanzare cu preluare de leasing.
2. EuroNCAP: 3 stele??? Rusineeeeee!!!
Si sa nu-mi spui ca nu conteaza. Am fost implicat in doua accidente auto. Conteaza al dracu de mult!
Observi ca n-am zis nimic de design, de fiabilitate, de consum, ... muschii mei, cine lauda Dacia pune in comentu lui si ceva de genu "de mai mult nu aveti nevoie, deci luati-o p-asta si gata".
M-am oripilat cat de multe comentarii au fost pe site-u asta pro si contra Logan la stiri despre consumul la Mercedes sau blocurile optice de la Mazda. Si mi-am promis sa nu scriu nimic. Dar e a doua masina pe care am cumparat-o in august si de fiecare data am cautat cam 2 luni pana sa pun banii pe masa.
Deci consider ca stiu ceva despre achizitionat masini.
Si daca e vorba de banii mei, atunci nu numai ca am voie, dar sunt obligat sa critic.
Apropos, in cazul in care ai indoieli, am condus Logan MCV d-ala mare, de 7 locuri prin Bucuresti. Si nu odata.
Deci chiar stiu despre ce vorbesc.
"Fandositu' pamantului" Theo
Duster imi place cum arata, chiar si pentru ca e altfel decat uratu' Logan.
Ca sa aiba succes tre sa fie foarte fiabila, foarte usor de intretinut, sa nu existe semne de intrebare la securitate, sa nu aiba recall pentru lucruri importante.
Si daca e asa, sa dea naiba daca peste 2 ani cand vor scoate o varianta imbunatatia, nu mi-o iau.
N-am nimic impotriva masinilor romanesti atat timp cat scrie pe ele Mazda, Toyota, BMW, Audi, etc.
Foarte bine ca recunosti !
In primul rand, un lucru trebuie apreciat pentru ce este, nu pentru ce ar putea fi!
Daca tu aveai un Sandero si pateai ceva cu ea, avea o istorie de neplaceri, mai spuneam .. dar asa sunt romanii, desi nu au legatura cu un lucru - il critica pentru ca asa "e bine".
Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan Co. Inc. ..
Raman la fel de mandru cu Dacia, atata Brand de tara sa mai avem si noi.
Este bine ca acum forta de munca formata si ultra calificata sa-0si incerece puterile si sa reuseasca sa aseze pe piata acest model.
DUSTER aduce cu el o noua linie care se va afirma din ce in ce mai mult pe pita si va fi cautat in aceeasi masura de catre toate segmentele.
Cam atat si sa le dorim succes in continuare.
2. fiabilitatea redusa cauzata de conditia drumurilor (suspensie, directie, interiorul care dupa atatea gropi incepe sa scartaie din toate incheieturile si te apuca toti d...ii)
3. Costul ridicat al reviziilor (sa nu mai vorbesc de service-urile care iti pune cine stie ce ulei in loc de..., sau schimba piesele cu unele SH, etc. etc.)
As putea sa continui dar as vorbi in necunostinta de cauza. Tot ce am spus pana acum sunt pura experienta si fapte reale. Sunt posesor de Logan si imi blestem ziua in care am cumparat-o. Cu Sandero am mers si este acelasi rebut ca si Loganul (zgomotoasa, plina de senzatii tari in curbe cand simti ca fuge spatele, confortul "ingrozitor" si aaaa...consumul....hehe te las pe tine sa decizi eu fortez si depasesc media)
........s-au gandit fara fundament real ( o testare a pietei in prealabil ) ca nu e cerere pe pietele de desfacere cu volanul pe dreapta si nu au mai facut transformarea ca costa bani multi la fel ca studiu pe care nu l-au facut tot de chitrosi............
..........NU AU FACUT UN STUDIU CARE SA ESTIMEZE CEREREA si pe alte piete si au fost luati prin surprindere ???????deci s-au dat de gol in incompetenta lor???????
..........si ultima intrebare de baraj......MAI VREA DACIA-RENAULT SUBVENTII DACA CEREREA E ATAT DE MARE INCAT NU FAC FATA????????? au angajat la loc oamenii dati afara???????sau criza a fost un pretext cum am mai spus in alte comenturi sa faca restructurari de locuri de munca garantate si negociate de guvern la vanzarea fabricii????????
"Daca tu aveai un Sandero si pateai ceva cu ea, avea o istorie de neplaceri, mai spuneam .. dar asa sunt romanii, desi nu au legatura cu un lucru - il critica pentru ca asa "e bine"."
Ti-am zis, la Sandero nu se pune problema, pentru ca nu era pe piatsa cand mi-am luat masina, dar cu Logan am legaturi serioase si le-am scris mai sus. Si mai sunt multe altele pe care nu le-am zis. Deci nu critic pentru ca da bine.
Apoi (fara sa repet cele scrise de mine mai sus si pe care nu le-ai combatut cu vreun argument) nu sunt adeptul ideii de a da un purcoi de bani sa imi cumpar o masina ca sa vad cum merge.
La argumentul tau:
"Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan"
am un raspuns.
Nemtii sunt obisnuiti sa aiba in curte masini bune. Eu cred ca pun botu'. Plus ca la ei daca scartaie ceva service-ul nu poate sa ti-o de inapoi la fel cu replica: E Dacia, asa face ea. Si se bazeaza pe asta.
Am fost in Germ des in ultimii ani pentru ca am rude acolo. (pentru curiosi nu aduc masini; lucrez in IT) Am vazut doar un Logan albastu pe strada si nici un Sandero in Germania (pana in ianuarie cand am fo ultima data) In schimba am vazut cateva Logan Taxi.
Razz, ai prinsi ideea? Service de companie, ruleaz-o pana iti scoti banii pe ea si daca mai mult nu trage arunc-o,
Pana la criza financiara dupa perceptia mea, in Germania Logan e TAXI, nu masina de familie. Pentru ca e ieftina.
I rest my case.
Acum vino tu si declara-te inca odata mandru de L&S, dar devii redundant daca nu imi combati ideile cu contraargumente clare si punctate.
Razz, acum cine e "fandositu pamantului"???? =))
In rest, datele de mai sus sunt corecte.
La argumentul tau:
"Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan"
am alt raspuns:
Nemtii cumpara Sandero la Programul Rabla. Acolo nu poti opta pentru SH. D'oh! =))
Discutiile pe tema asta au ajuns ca cele despre football, manele sau politica.
I can do better than that.
Va veni cineva precum tipii aia de la Top Gear, care pentru ei sunt bune doar Bugatti, Pagani Zonda, Ferrari, AMG si seria M de la BMW, si vor spune ca e caruta cu motor, iar englezii "vor pune botul".
Uitati aici exemplu:
http://www.youtube.com/watch?v=U6Vj7-xGx7I&feature=related
iar idiotii din sala rad.
Imi plac comentariile voastre, Sunt si eu o adepta a produselor autohtone. Ar trebui sa invatam sa le apreciem, sa le punem in valoare si sa le vindem, la un pret pe masura .....
Cred ca te-am bagat prea mult in seama .Dar in general oamenii fara valoare fac valuri pentru a fii bagati in seama .
FELICITARI COLECTIVULUI CARE A REALIZAT NOUA MASINA
DACIA ! SPER SA O VEDEM CAT MAI CURAND PE SOSELELE
DIN ROMANIA
Idea usilor nu este noua, vezi Mini Clubman pentru edificare.
Cat despre conceptul DUSTER (nefericit nume), arata foarte bine pentru o masina care promoveaza o linie de design diferita curentului "aproape" general al celorlalti producatori auto.