Galpin Auto Sports, cel mai mare dealer Ford din lume, a prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles o versiune proprie a lui Mustang. Vorbim despre un model de 725 CP numit Rocket, a cărui caroserie din fibră de carbon a fost redesenată de Henrik Fisker, fostul designer şef al Aston Martin şi fondatorul mărcii Fisker. Modelul respectiv a fost construit în baza unei colaborări între Beau Boeckmann, şeful Galpin Motors, şi Henrik Fisker, designer şef al Aston Martin între 2001 şi 2005. Propunerea de colaborare a venit după ce partenerii s-au întâlnit la Concursul de Eleganţă de la Pebble Beach şi şeful celui mai mare dealer Ford din lume i-a prezentat fostului designer şef de la Aston Martin schiţele sale pentru modelul pe care l-a botezat Rocket. Boeckmann nu este doar şeful unui dealer Ford, fiind implicat şi în dezvoltarea actualei generaţii a lui Mustang, aşa că nu i-a fost greu să creeze o versiune specială a modelului lui preferat.
Procesul de dezvoltare al lui Galpin Rocket a fost similar cu cel al creaţiei unui automobil nou, echipa plecând de la un set de schiţe, construind modele la scară şi chiar o replică din argilă la scară 1:1.
Scopul echipei a fost să construiască un automobil care să reflecte un nivel de calitate pe măsura preţului său, semnificativ mai mare decât cel al unui Mustang de serie, versiunea cea mai ieftină plecând de la ”puţin peste” 100.000 de dolari. Alături de Henrik Fisker, Boeckmann a ales trăsăturile preferate de la Mustang-urile anilor '60 şi '70, inclusiv de la versiunile Shelby şi le-a aplicat unei caroserii construită manual din fibră de carbon şi vopsită într-o nuanţă numită Éminence Grise. Liniile rezultate sunt reprezentative pentru Mustang, dar diferite de ceea ce a făcut Ford cu acest model până acum. Designerii au dorit să respecte creaţia standard a lui Moray Callum, designerul şef al actualului Mustang, dar să ofere în acelaşi timp un model cu design special.Via WCF | Galpin
Comentarii (0)