Dublu impact: Peugeot 301 facelift este al doilea dușman declarat al lui Dacia Logan, după Citroen C-Elysee

de Bogdan Mirică
Joi, 24.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot a dezvăluit oficial faceliftul noului 301, berlina sa de segment B, care țintește clienții modelului românesc Dacia Logan.

După mai bine de patru ani pe piață și după ce fratele de platformă Citroen C-Elysee a primit un facelift recent, este timpul ca și Peugeot 301 să primească un aer proaspăt.

Constructorul francez a dezvăluit oficial faceliftul sedanului său de segment B, creat pentru a fura din clienții lui Dacia Logan. De-a lungul celor patru ani de activitate, berlina Peugeot a reușit să atragă 360.000 de clienți, un număr care o situează departe de succesul modelului românesc.

Faceliftul aduce noutăți estetice, care presupun o grilă frontală nouă, blocuri optice redesenate și iluminare cu LED pentru rularea pe timp de zi. Practic, 301 primește și el o semnătură LED care îl va ajuta să fie recunoscut mai ușor pe șosea.

Peugeot 301 oferă spațiu pentru cinci pasageri și un portbagaj cu o capacitate de până la 640 de litri. Interiorul a fost ușor redesenat, beneficiază de alte materiale și poate fi echipat acum cu un sistem multimedia oglindit pe un ecran de 7 inch.

Esential 640 de litri este capacitatea portbagajului noului Peugeot 301.
85 de cai putere oferă noul motor cu trei cilindri de 1.2 litri.
7 inch este dimensiunea ecranului instalat în planșa de bord.
Acesta oferă conexiune Bluetooth, USB, navigație 3D furnizată de Tom Tom și cameră pentru marșarier. Nu lipsește nici suportul pentru telefoanele inteligente, adică Apple CarPlay și Android Auto.

Faceliftul nu aduce noutăți foarte mari în materie de siguranță, noul 301 beneficiind de ABS, ESP, EBD, monitorizare a presiunii din anvelope și prindere Isofix pentru scaunele copiilor.

Gama de motorizări va include și un nou propulsor pe benzină cu trei cilindri, folosit deja pe mai multe modele Peugeot. Este vorba despre unitatea de 1.2 litri și 85 de cai putere, asociată unei transmisii manuale cu cinci rapoarte.

Celelalte opțiuni pe benzină includ motorul de 1.6 litri VTi, normal aspirat, asociat unei cutii manuale cu cinci rapoarte sau uneia automate cu șase trepte.

Cei care preferă dieselul vor primi unitatea de 1.6 litri, cu două niveluri de putere, 92 și 100 de cai, ambele asociate unei transmisii manuale cu cinci trepte.

Comentarii (34)

  • Deci care e diferenta intre 301 si C-Elysee ?
    Sau intre Peugeot si Citroen ?
    2 3
  • Daca vor avea airbag cortina de serie, se vor dubla vanzarile !!!
    1 4
  • Cineva
    E a mia oara cand faceti aceeasi greseala. Masina asta nu concureaza cu Dacia Logan, ci cu Fiat Tipo, Skoda Rapid, Seat Toledo, ,etc. E asa greu ? Eu va inteleg ca aceste modele ofera lucruri comune cu Dacia, la o adica, dar sunt niste sedanuri C de buget care ce-i drept prost finisate si decat un model C sedan de buget din anii 90'' gen Daewoo Cielo , pe care l-as prefera in locul oricarei astfel de masini enumerata sus. Vorb-aia mai bina ''fier vechi'' dar de calitate decat plastic de ultima generatie care temperat de norma Euro 6 abea de se taraste cu cei 80-95 CP. Si nu fac referire doar la finisaje, dar si la detalii care ar fi : comutare in recirculare printr-o tija ( o solutie total depasita care nu exista nici pe Cielo din anii 90' ) , antena fixa , geamuri la manivela, suspensie dependenta spate fara nici macar o bara stabilizatoare ( aceeasi solutie ca pe Dacii dar si la unele masini premium care emit pretentii gen - Audi A6 pana in 2008 2.0 TDI 140CP , Audi TT , si multe altele ) ,,,,,,,,,,,,grotesc absolut grotesc. Evident, in poze apare varianta de top , dar versiunile de baza si medii vor fii de-a dreptul triste si monotone. Niste plasticaraie de masini.
    23 22
  • Altcineva
    Cineva trebuie sa ramana cu Cielo.Desi toata lumea afirma asta,chiar si constructorii,ca tinta acestor modele este sa atraga cam acelasi gen de clienti care se orienteaza spre Logan,cineva trebuie sa contrazica.In rest,aceeasi obsesie cu suspensia spate.Cineva trebuie sa aiba si asta.
    15 9
  • SILE @Cineva
    Este a mia oara cand repeti aceeasi prostie. Te inseli , masinuta asta chiar concureaza cu Loganul ! Nu cu versiunile "chele" ce-i drept. Acea categorie de clienti este neinteresanta pentru PSA ( PSA si-a facut o marca pentru masini de lux- gama DS- nu pentru masini ieftine ca Renault) Daca inainte de a sari cu cateaua la gard ai fi avut minima decenta sa compari versiuni cu motorizari sI echipari echivalente , NU MERE CU PERE , ai fi avut socul sa constati ca preturile sunt similare!Versiunile "de top" ale Golanului sunt echivalente cu echiparile "medii" la 301 sau C-elisee. Preturile difera doar cu 2-300 euro pentru care primesti in schimb muuuulte (in primul rand caroserie galvanizata si un motor diesel de cea mai buna calitate , practic indestructibil , motor pe care l-au cumparat si cei de la Ford , Suzuki si altii .. ). Mai mult , alea sunt preturile de catalog. In realitate PSA practica, spre deosebire de Dacia ,politica perioadelor cu"oferte" , perioade cand NU ODATA ,. masinutele astea doua au fost chiar mai ieftine decat Dacia. Crede-ma , le urmaresc de vreo trei ani
    23 14
  • @Cineva
    Faptul ca e mai buna ca Dacia nu sare departe de ea. Deci concureaza cu Logan. E drept ca e ceva mai rasarita....
    10 11
  • Cineva
    @SILE

    ''Este a mia oara cand repeti aceeasi prostie. Te inseli , masinuta asta chiar concureaza cu Loganul !''

    Nu stiu cine se inseala, dar este clar ca nu ai nici o legatura cu domeniul auto. Vezi : George Buhnici, Robert Adam, Radu, si altii care au testat aceste masini si care le-au inacadrat in segmentul C de buget asa cum este corect.


    ''Preturile difera doar cu 2-300 euro pentru care primesti in schimb muuuulte (in primul rand caroserie galvanizata si un motor diesel de cea mai buna calitate''

    Prietene ''caroseria galvanizata'' se raporteaza la politica unei marci de volum nu una low-cost precum Dacia , mai logic de atat nici ca se poate. Dotarile si motorizarile mai bune sunt ceva normal pt o masina de clasa superioara ( C de buget in loc de B low cost -Dacia Logan ), adica ofera strict ceea ce trebuie in acel segment.


    ''perioade cand NU ODATA ,. masinutele astea doua au fost chiar mai ieftine decat Dacia.''

    Mai sus spui sa nu existe comparatii cu versiuni chele, apoi vii si spui : ''perioade cand NU ODATA ,. masinutele astea doua au fost chiar mai ieftine decat Dacia''

    301 nu a costat niciodata sub Dacia, nici macar varianta de baza . Cel mai mic pret era oferit cu motorul depasit acela de roaba pe care vad ca l-au scos odata cu acest facelift, adica benzina 1.2 72CP care costa 7.800 euro fara vopsea metalizata cu oferta si remat ( pretul de lista fiind la vreo 10.300 euro), adica mai scump ca Logan 2016 in echipare full options ( vezi testul cu Sandero de 9.200 euro care este in varianta full, daca mai scazi cei 2.200 euro din care reintra 1,400 tichetul rabla si 800 oferta Dacia ajunge la sub pretul pe care-l cerea 301 ). REPET inca odata, 301 , C-Elysee, Fiat Tipo, Skoda Rapid, Seat Toledo sunt sedanuri de clasa C de buget nu B low-cost. Exista pe piata si sedanuri de clasa B superioare gen : Kia Rio sedan, Chevy Aveo sedan, Toyota Vios, Hyundai Accent, etc


    Intrebare : Ce fumezi ?


    @taratoarea.frustrata.

    Faptul ca este mai buna ca Dacia reflecta initiativa de pozitionara in alt segment ( C bugetar ) .
    10 20
  • Cineva
    On Topic:

    Plusuri :

    -pret achizitie decent
    -dotari decente
    -motorizari decente

    Minusuri:

    -suspensie depasita ( probabil de aici coincidenta cu Dacia Logan - dar sa nu uitam cum am zis, acele masini care emit pretentii premium ofera o asemenea solutie deloc conventionala, inclusiv musclecarurile de peste 500 CP )

    -plastice ''moderne'' ( din nou probabil coincidenta cu Dacia Logan- Dar din nou amintesc modelele VW care au tot plastic dintr-o bucata vedeti video de la 9:05 https://www.youtube.com/watch?v=Jp28bhWOqZo )

    -scaune jalnice
    -bancheta spate non fractionabila
    -confort zero.
    11 11
  • @Cineva
    Mascarescule, lasa-te de meserie tata! Ai chiar atat de mult timp liber sa insiri atatea randuri zilnic?
    13 12
  • Nimeni
    Acel cineva care comenteaza despre plasticele VW in fiecare topic a fost cumva abuzat de vreo Broscuta cand era mic?Altfel nu-mi explic obstinenta cu care reitereaza aceasta idee mereu si ura extremista fata de aceasta marca.Chiar crezi ca milioanele de cumparatori de pe mapamond achizitioneaza doar marketing?Ma gandesc ca poate or oferi ei ceva de banii aia.Mai mult sau mai putin!Or fi multi idioti pe lumea asta dar chiar asa multi?Si daca ar fi asa,cel mai destept cedeaza primul,deci nici tu nu ai fi mai breaz,ca tot insisti intr-un mod penibil.Apropo!Te-ai urcat totusi vreodata intr-unul?Ai vazut cu ochii tai,ai simtit acele plastice jalnice si nu doar ai vazut pe net?Chiar nu putem sa comentam fara sa ne tavalim pe jos de nervi si sa urlam despre suspensii depasite ca si conceptie tehnica si despre plasticele VW?OK!Am inteles!Preferi Cielo,acolo unde abunda pielea de calitate si lemnul de esenta scumpa.Dar chiar nu ne mai intereseaza preferintele tale.Cat despre segmente,iar o dai cu segmentu'n bara.Las-o asa!
    13 12
  • alea 2-3 mii de euro in plus pentru o masina de 10k sau un om ce isi doreste o masina de 10k inseamna o treime din masina, deci o diferenta enorma, nu vad cum poate sa se bata cu Dacia. Adica daca aia 2-3 mii de euro chiar nu prea conteaza, omu' mai asteapta juma' de an si isi ia 308, golf, megan
    17 2
  • Tot Nimeni
    Ca sa lamurim odata cu clasele,as oferi niste date.Nu doar criterii bazate pe convingerile proprii.
    Asa cum sunt percepute in Europa,si asta ne interesaza,sunt dupa cum urmeaza:
    Segmentul A sau Clasa Mini
    Lungime aproximativa: 3600 mm;
    Cota de piata in Europa: aprox. 10%;
    Exemple de modele actuale: Renault Twingo, Volkswagen Up, Skoda CitiGo, SEAT Mii, Hyundai i10, Fiat Panda, Fiat 500, Smart ForTwo, Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107;
    Segmentul B sau Clasa Mica (numita si supermini sau subcompacta)
    Lungime aproximativa: 4000 mm;
    Cota de piata in Europa: aprox. 22%;
    Exemple de modele actuale: Volkswagen Polo, SEAT Ibiza, Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 207, Hyundai i20, Kia Rio, Citroen C3;
    Segmentul C sau Clasa Compacta (Clasa Medie dupa clasificarea UE)
    Lungime aproximativa: 4300 mm;
    Cota de piata in Europa: aprox. 22%;
    Exemple de modele actuale: SEAT Leon, Fiat Bravo, Opel Astra, Ford Focus, Honda Civic, Skoda Octavia, Mercedes A-Klasse, Audi A3, BMW Seria 1, Volvo V40

    Ca sunt premium,de buget,low-cost sau oricare alta clasificare in functie de pret,nu influenteaza clasa din care fac parte.Se mai tine seama de ampatament dar nu are rost sa incarcam inutil memoria unora.Dupa cum se vede,Dacia Logan,cu o lungime de 4346 mm se incadeaza (evident) in segmentul-C.Interesant este ca si dupa standardele americane,care tin seama de volum,loganul se incadreaza tot acoloCineva trebuie sa se informeze corect.Asa ca inainte sa ne intoxici cu idei aruncate la intamplare doar de dragul de a te contrazice(E vreo manie,cumva?Am intelege),te rog ofera si niste date concrete.Poate gresim noi, astialalti, si tu ai argumente solide care sa demonstreze asta.
    5 12
  • Citez:

    ”De-a lungul celor patru ani de activitate, berlina Peugeot a reușit să atragă 360.000 de clienți, un număr care o situează DEPARTE de succesul modelului românesc.”

    Cred că asta face ca orice ceartă de-a voastră să fie inutilă.
    11 3
  • Logan minim 6700€ -Logan full 12500€
    P301 minim 11410€ - P301 full 15800€
    Daca ne uitam la preturi 301 nu se bate cu Logan
    Alegerea depinde de fiecare, amândouă sunt ''la fel de frumoase''
    12 7
  • @XXX
    Desi nu-mi place sa ma autocitez , reiau : " ..............masinuta asta chiar concureaza cu Loganul ! Nu cu versiunile "chele" ce-i drept. Acea categorie de clienti este neinteresanta pentru PSA ( PSA si-a facut o marca pentru masini de lux- gama DS- nu pentru masini ieftine ca Renault) Daca .....................compari versiuni cu motorizari sI echipari echivalente , NU MERE CU PERE , .............. constati ca preturile sunt similare !...... Preturile difera doar cu 2-300 euro ....................Mai mult , alea sunt preturile de catalog. In realitate PSA practica, spre deosebire de Dacia ,politica perioadelor cu"oferte" , perioade cand NU ODATA ,. masinutele astea doua au fost chiar mai ieftine decat Dacia. Crede-ma , le urmaresc de vreo trei ani " Intra pe site-urile oficiale si fa singur configurarile. Vei vedea ca am dreptate. Repet , nu concureaza cu Loganul de 6700Euro .Peugeot sau Citroen nu ofera nici o varianta atat de "cheala". Citroen C-elisee , 1.6 diesel 100 cp.,cu echiparea echivalenta cu a Loganului 1.5 dci (90 cp) Laureate+pilot automat costa 12.708euro ( fara promotii sau reduceri incluse) fata de 11.800. Loganul , pret fix.. Ofera in plus pentru diferenta de 892 euro (la pretul de catalog) :10cp ; caroserie galvanizata (cu12ani garantie caroserie in loc de 6), patru ani garantie standard, fara costuri suplimentare in loc de trei .Ce zici , concureaza sau nu cu Loganul(cu segmentul superior echipat al Loganului , nu cu cojile!)?
    9 5
  • @Tot Nimeni alias Nimeni

    Stai linitit, nu te mai screme. Astia au bani de cel mult un BME E39 sau E36 rupt cu numere de Bulgaria, iar ei nu-s in stare sa clasifice segmentele auto. Aceasta boala se trage si in viata lor reala cand isi compara coaja de E36 cu Pagani Zonda, adica mere vs pere.
    7 3
  • Eh , nu-s 2-300 euro diferfenta , sunt 900-1000 la pretul de catalog , fara discount. Repet ,cu discount au fost perioade cand PSa-ul le-a avut mai ieftine. Cat desp[re diferenta , chiar si fara discount , pentru cine cumpara in leasing pe 5 ani (majoritatea) nici nu conteaza. Abia daca se simte la rata ( inseamna un plus de 8--max.18 euro la rata , in functie de avansul platit) .
    10 4
  • @SILE
    Laureate+limitator/regulator viteza , 90cp-10200.euro
    C-elisee Seduction(echipare echivalenta) , 82 cp.-10788 euro. Doar 588 euro diferenta .
    11 4
  • @SILE Si mai lasa Rematul in pace , ca ala se aplica tuturor! Cand vorbesti despre discounturi , vorbesti de reduceri facute de firma fara implicarea statului , de "oferte" speciale care la PSA sunt enervant de dese!
    9 2
  • @ Moldovean
    Corect dar cu o mentiune-Nici 301 nici C-elisee nu sunt oferite spre vanzare in vest sau in America Latina.
    5 4
  • A lu' Bobu'
    Iar am intrat mai tarziu la filmul asta.Sunt nedumerit rau cu clasificarile astea.Exista clasa C sedan?Sunt mai multe clasificari,e adevarat,dar de asta nu stiam.E o clasa separata?Bobule,unde esti tu,tata, sa ne lamuresti?Daca te uiti la cifre,se intelege una dar zicem alta.Pana la urma cum e?Ceva explicatii si date concrete?Ca de parut,tuturor ni se pare altfel.Pare ca Octavia nu concureaza cu nimeni.Are clasa ei proprie.Sau nu?Cat despre concurenta,inca odata,da,aceste sedanuri sunt un raspuns la succesul Loganului.Ca nu au acelasi succes,este poate pentru ca nu au inteles reteta sau refuza sa coboare pana acolo.Deh!Fiecare cu pretentiile sale.
    2 4
  • Dealer Peugeot
    Dacia Logan 1.0 75CP entry-level - 4750 euro ( oferta +rabla )din pretul de lista 6.950

    Peugeot 301 1.2 72CP entry-level - 7.800 euro ( oferta +rabla ) din pretul de lista 10.430

    Diferenta este de aprox 50% .


    Dacia Logan Prestige 1.0 75CP full - 7.300 euro ( oferta +rabla ) din pretul de lista 9.500 euro

    Peugeot 301 1.2 82CP active - 8.410 euro ( oferta + rabla ) din pretul de lista 11.410 € fara optionale. Cu optionalele asemanatoare Prestige pretului filtrat ii se mai adauga vreo 800 euro , ceea ce-l ridica la 9.210 euro

    Asadar, masina asta nu e concurent cu Dacia, doar cu Fiat Tipo , Seat Toledo, Skoda Rapid, etc.

    Singurul concurent a Daciei Logan este Lada Granta care-i low-cost si care nu se vinde in RO.
    8 6
  • Dealer Peugeot
    Era sa uit, modelul a fost inlocuit anul acesta de Vesta, pt a putea bate noul Logan

    https://www.youtube.com/watch?v=MZp2yMKvrsc
    4 5
  • A lu' Bobu'
    Scuzati-ma, sunt atat de tampit si incult incat nici din reviste nu ma documentez. Acum mi-am platit abonamentul la net din alocatia lunara. N-am permis de conducere, dar vorbesc doar sa nu ma plictisesc cand inghit in sec din paharul plin cu roze. Nu va uitati urat la mine, este clar ca nu am auzit in viata mea de clasa C sedan care-s impartite in mai multe variante : 1. clasa C sedan de buget : Pejo 301, C-Elysee, Tipo, Rapid, Toledo . 2. Clasa C sedan superioara : Skoda Octavia , Ford Focus sedan, Kia Cerato, Hyundai Elantra, Mazda 3 sedan, Honda Civic sedan, etc. si ultima 3. Clasa C sedan/coupe premium : Audi A3 sedan , Mercedes CLA, Lexus HS , Acura ILX , etc. Acum ma duc la culcare ca am lamurit.
    3 3
  • A lu' Bobu'
    Tipule,esti mai mult decat needucat daca iti permiti sa vorbesti in numele meu si sa ma si cataloghezi.Nu ai dat totusi nici o data concreta.Sedanurile au o clasa C a lor?Adica nu le vom gasi niciodata in vreun comparativ alaturi de hatch-uri,care si ele au o clasa speciala numai pentru ele?Conform carei clasificari?A cuiva?Sau poate a nimanui?Imi spui ca aceasta clasa este impartita in segmente pe criterii financiare.Dar eu am intrebat altceva.Sa fii agresiv si nesimtit e usor.Dar sa dai o explicatie,poate pentru unul mai putin priceput,cu argumente solide,vad ca e greu.Chiar ar fi interesant un articol pe aceasta tema,avand in vedere multitudinea de modele aflate intre clase si viteza cu care apar noi clasificari.Nu ma lansez in dispute cu tine ca nu's puber.Poti sa nu mi raspunzi,ca nu ma intereseaza.Devine tot mai neinteresant sa citesc datorita oamenilor ca tine si a comentariilor de genul asta.
    0 3
  • A lu' Bobu'
    Scuzati-mi neputinta. Am reinviat din nou dupa ce ma mai dreg cu cate un paharel asa ca de zi de vineri, dar in schimb ati dat tot peste deseurile mele de habarnist care nu stie clasificarea segmentelor. La fel cred ca Trabant este de clasa full-size , daca-i sudezi 3 metrii de tabla in plus . Sunt atat de prost si de ingamfat incat am tupeul sa-i zic cuiva ca ma copiaza cand eu insumi incerc sa imit un utilizator pe care nu-l pot combate in contra-argumente, apoi port in dialoguri cu altii tot felul de ineptii care nu-si au rostul . Ma duc sa ma tratez, sper sa ma lecuiesc.
    4 1
  • @ Dealer Peugeot
    Dacia1.2 72cp entry level- este CHEALA , atat de cheala incat nici un alt producator nu a indraznit sa ofere spre vanzare pe piata europeana o masina atat de lipsita de dotari. Nicio macar spoilerele nu sunt vopsite.
    Peugeot/Citroen 1.2 entry level- are in plus fata de Dacia ca dotari de serie: aer conditionat cu reglaj manual(doar asta face la Dacia 760 euro) ; faruri de ceata(alti 100euro la Dacia) ; bancheta spate fractionabila 1/3,2/3 (alti 100 euro la Dacia):regulator-limitator de viteza-asa-zisul " pilot "(alti 250euro la Dacia) plus geamuri electrice fata ; oglinzi retrovizoare reglate electric si incalzite ; radio mp3 player ,inchidere centralizata cu telecomanda si nu in ultimul rand motorul de 1.2 de la PSA are 82 cp nu 72. Este mai aproape de motorul de 90cp de la Dacia decat de cel de 72. Tu te incapatanezi sa faci pe prostul si sa compari doua versiuni care au un nivel de echipare aflate in doua clase total diferite. Este ca si cum ai compara o pereche Adidas (dintre aia mai ieftini) cu o pereche de tenesi de Dragasani( daca sti ce erau aia-destul de buni la vremea lor) si te-ai indigna , plin de manie proletara , ca nu au acelasi pret! Daca ai fi fost de buna credinta ai fi comparat cu nivelul de echipare Laureate . Ma mir unde ai gasit sase gutufani care sa-ti dea like pe nemestecate!
    5 2
  • @ Dealer Peugeot
    Cred ca mai degraba esti dealer Dacia, unul prost care nu stie sa-si vanda marfa si merge pe ideea ca prosteste clientii. Dacia are o problema si daca nu trece din faza de negare in cea de acceptare si sa faca odata ceva , va avea doar de pierdut. De zece ani s-a culcat pe o ureche , ca e cu zece ani inaintea concurentei(si pe atunci chiar asa era ) si in toata perioada asta , in loc sa pastreze distanta imbunatatind produsul pastrand pretul Dacia a ales sa imbunatateasca produsul( e evident , doar rauvoitorii nu recumosc) marind permanent pretul (la inceput Dacia entry level 1.4mpi 75cp costa 5400 euro nu 7150 ca azi , noul model cu motorul de 1.075cp iar un diesel Laureate nu trecea de 10.000 .Versiunea intermediara diesel era 8600, am avut una la firma). Uite asa s-a dus pe apa sambetei avantajul de 10 ani pe care il aveau.
    5 2
  • Va mai amintiti cat costa Solenza 1,9 diesel versiunea Avantage , cea mai scumpa? 6750euro ! Inca o mai am.
    6 2
  • Va mai amintiti ce bausem aseara ? Azi iar am luat-o de la capat. Sunt putin ametit, atat de ametit incat am repetat ca un papagal o GRESEALA . Ma citez pe mine insumi : ''Dacia1.2 72cp entry level'', am dat un sarci pe Gogu si apoi mi-am dat seama ca un atotstiutor automobilist ce sunt ca vechiul 1.2 de pe Dacia nu are 72CP ci 75 CP, dar e de la aclcool nu ma luati in serios. Apoi am venit cu bazaconia asta :''ca e cu zece ani inaintea concurentei(si pe atunci chiar asa era ) '', cand Dacia nici macar nu are concurenta la nivel de brands low-cost. Doar Lada prin west.
    2 5
  • @falsul SILE alias Cineva ,xxx,Dealer peugeot
    Bai tata , da' tare-ti place sa te votezi singur! Somn usor , n-am cu cine sta de vorba. Vorba ceea: fereste-te de prost ca are mintea odihnita..
    Tu dai cu "sarci " pe Gogu , eu vorbesc din experienta. Da-i tot inainte si bate campii cu gratie in continuare. Vezi ca Lada aia e tot Logan!E un Logan facut pe gustul Rusilor. Renault e coproprietar la Lada. Multe din piesele acelei Lade vin din Romania.
    4 1
  • @Cineva by mascarimea prosteasca
    Reflecta prostia ta nelimitata in materie de masini !
    3 1
  • @SILE preturile sunt luate de pe site-urile oficiale ale acestor mărci.
    Daca se fac reduci, nu am de unde sa știu, nu m-a interesat in ultimul timp (6 ani) sa cumpăr aceasta clasa de mașină.
    Nu contest ce spui tu, dar atenţie mare la ce anunță ei ca reduceri, care sunt numai pe hârtie, măcar ăștia de la Dacia sunt ''onești'' la prețul anunțat știu sa-ti dea mașina, ceruta.
    Pentru mine 301 se bate cu Rapid, Tipo, noul Megan Sedan, Toledo, de departe as alege noul Megan Sedan deși este cu 2000€ mai scump, măcar este o mașină din secolul asta.
    1 1
  • Nairda
    Se tot vorbeste de preturi de pornire la Logan si la 301. sa facem abstractie de reduceri, ambele site-uri au configurator. echipati ambele turisme la fel si vedeti ca rezulta o diferenta de vre-o 2000 euro. Cand da rugina in tablarie ( ci cine a avut Dacie stie ce zic) sa calculeze cat te costa tot balamucul cu service-ul si timpul pierdut plus nervi plus...si daca nu merita sa stai 12 ani fara grija ca va aparea rugina.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru