Volkswagen nu a resimţit încă puternic efectele scandalului Dieselgate în privinţa vânzărilor de maşini noi, care au scăzut cu numai 0.5% în octombrie, aproximativ în acelaşi ritm cu vânzările altor constructori de calibru. Cu toate acestea, reprezentanţii consiliului muncitorilor din cadrul Volkswagen anticipează că vânzările grupului german vor fi afectate sever în următoarea perioadă.
Principala problemă nu o reprezintă emisiile de oxid de azot, cele care au generat scandalul iniţial, ci emisiile prea mari de dioxid de carbon înregistrate în Europa, care au o influenţă negativă inclusiv asupra consumului de carburant.
"Există o precauţie la cumpărare. Problema dioxidului de carbon a generat o criză mai mare de încredere decât problema emisiilor de oxid de azot", afirmă Bernd Osterloh, şeful consiliului muncitorilor din cadrul Volkswagen.
În plus, acesta este îngrijorat că o eventuală scădere a vânzărilor va genera în cele din urmă şi reduceri de personal.
"Locurile de muncă sunt sigure dacă vindem maşini. dacă nu vindem maşini, va începe să fie dificil. Va trebuie să ne uităm la comenzi în următoarele zile, săptămâni şi luni", a adăugat el.
Ba mai mult de atat, se vor face noi angajari ..populatie dornica de munca cu valul acesta de imigranti proaspeti..."avem".
Bafta la oxigen ..ca de oxizi de azot ne-am cam saturat!
mai era un bou de politician american care spunea asa ceva. Problema e ca CO2 din activitatea umana este unul stocat pe parcursul a milioane de ani si eliberat in ultimii 150
e ca si cum ai fuma 10 tigari intr-o ora sau 10 tigari intr-un an...
problema grava e ca acest CO2 in exces nu poate fi absorbit de mediu pentru ca si padurile lumii sunt distruse deci avem de a face cu acumularea acestui gaz. Evident nu "ne" intereseaza chestiunea....nu e treaba noastra...noi tre's a avem benzina in rezervor, haleala in magazine, telefoane si alte alea...de restu se ocupa bunica.
pfff....