Probabil toți ați auzit de cel mai scump elemente opțional disponibil în prezent în industria auto. Este vorba despre celebrul ceas creat de Breitling pentru actualul Bentley Bentayga.
Orologiul este o adevărată operă de artă, se numește Mulliner Tourbillon și găzduiește unul dintre cele mai complexe mecanisme automatice din lume. El se încarcă cu energia necesară funcționării grație unui mecanism special creat de inginerii Bentley. Un mecanism care pornește automat, chiar dacă mașina este sau nu cu cheile în contact.
Ceasul este turnat în aur masiv alb sau roz și beneficiază de opt diamante bătute în dreptul orelor. Potrivit unor surse din interiorul Bentley, ceasul costă aproximativ 150.000 de lire sterline, adică echivalentul a 205.000 de euro. Deci aproape cât prețul de ponire al versiunii Bentayga Diesel.
În cadrul testului internațional cu noua versiune pe motorină a SUV-ului Bentayga, Wolfgang Durheimer, președintele Bentley, a declarat pentru Automarket că ”este ușor să cumperi un Bentayga, chiar și cu toată această perioadă de așteptare. Este însă un privilegiu să îți cumperi un Bentayga cu ceasul oferit de Breitling”.Potrivit lui Durheimer, doar cinci astfel de ceasuri sunt create în fiecare an de un ceasornicar ales special de Breitling. Pentru că este vorba despre un mecanism extrem de complicat, ceasul Mulliner Tourbillon are nevoie de mult timp de elaborare și de măiestria acestui unic ceasornicar. Prin urmare, anul acesta au fost vândute doar cinci Bentayga echipate cu ceasul Breitling.
Mașinile au mers în SUA, Elveția și China. De altfel, China este și piața pentru care Bentley va construi o versiune cu ampatament mărit a modelului Bentayga.
Revenind la ceasuri, Wolfgang Durheimer a declarat că se află în relații foarte bune cu Theodore Schneider, președintele Breitling, și, mulțumită primirii extaziate de care s-a bucurat Mulliner Tourbillon, plănuiesc în viitor un ceas și mai nebunesc. De asemenea disponibil în interiorul uneia dintre mașinile Bentley. Spre deosebire de actualul ceas, acesta va avea 10 diamante și va fi mai scump.
AHH, daca era un turbillion facut de Jaeger LeCoultre, sau de Vacheron Constantine, Piaget, sau de Breguet atunci da ar fi meritat sa cumperi o asa piesa, dar un turbillion facut de o firma de pretenderi nu este o valoare.
Omule ai idee ce vorbesti ? Breitling e drept ca nu e la nivel de Vacheron Constantine, Patek Philippe etc. dar chiar e o firma de lux. E cea mai importanta firma de ceasuri din domeniul aviatiei. Fabrica cele mai bune ceasuri super quartz din lume etc.Colt-ul meu II e 3300 de euro si e cam cel mai ieftin ceas de la Breitling. O marca care nu are in gama un ceas mai ieftin de 2000 de $ nu poate sa se incadreze nici macar la premium ci la lux. Discrepantele sunt mari e drept fata de primele 10 marci de prestigiu din lume cum sunt si cele enumerate de mine si tine mai sus si care incep de la 10 mii de euro bucata si ating milioanele de euro editiile limitate. Breitling e un Bentley al ceasurilor.....nu degeaba si asocierea intre cei doi. Vacheron Constantine Patek etc sunt Bugatti, Pagani al ceasurilor. Tot lux dar la un nivel mai special.
iar tot ce e foarte scump e manelism.
miliardar sa fiu si nu as da mai mult de cateva sute de euro pe un ceas. si ala sa fie facut din fibra de carbon sau material din meteoriti, ceva smecher, tehnologie, nu doar diamante si bazaconii mecanice de secolul 16.
luxul la ceasuri u incepe de la un anumit pret, dar in general se considera ca incepe pe la 10000 de coco, desi exista ceasuri premium care costa mai mult de 10000 , cum ar fi rolex deep sea sea dweller sau ceasurile lor din aur, si de asemenea exista ceasuri de lux care costa mai putin de 10000, cum ar fi unele modele de otel de la Jaeger LeCoultre. Lux la 2000 de euro???, ma faci sa rad, acolo abia incepi sa tintesti premium, ABIA. ceasuri mainstream gasesti intre 300 si 3000, iar sub 300 e junk.
tu zici ca Breitling este un Bentley al ceasurilor? doar daca a coborat stacheta bentley foarte mult.
Un echivalent al bentley in lumea ceasurilor ar fi Blancpain.
Unde scrie ce spui tu ? Toate site-urile si toti vorbesc despre Breitling ca fiind parte din categoria luxury watches. Deci.....
Arogantule, las-o balta .Breitling, low premium?
ok, de acord au un model de ceas care este foarte scump, nu neaga nimeni asta, dar hai sa va explic printr-o paralela pe care o poate intelege oricine
VW nu este premium, dar face Phaeton care este premium, cu toate astea, un model nu transforma tot brandul intr-unul premium.
Vorbesti de Breitling parca ar fi pe acelasi palier cu o banala marca gen Certina , Seiko, Tissot etc. ! Breitling e lux si punct ! Peste tot pe unde te uiti e in categoria luxury.
Daca zici ca nu e, atunci da o explicatie de ce e pus si pe Bentley-uri ? Chiar ii crezi idioti pe aia de la Bentley sa puna marci non lux pe ele ? De ce ar face asta ? Mai invata !
cum pt un african care traieste din 2 euro pe zi un rahat de tissot de 700 de euro i se pare un mega lux, asa si unui roman cu 2000 de ron salariu i se pare un lux un breitling de 5000 de euro
cel mai bine e sa intrebam un luxemburghez care castiga 10000 pe luna, care sunt brandurile de lux. probabil pt el un Jaeger sau un AP nu sunt decat low luxury , iar full luxury sunt Breguet , Blancpain sau Vacheron
certina si tissot sunt mainstream
fossil, invicta etc sunt junk, ca sa dau si exemple de junk
am spus ca acest model este peste ce face breitling, este ca phaetonul de VW, deci este un model de lux, dar marca in sine nu e de lux, este doar premium.
Am inteles ce vrei sa subliniezi. Dar ai facut iar o afirmatie gresita. O marca nu poate fii catalogata lux sau premium dupa averea sau bugetul pe care il aloca x sau y persoana. Da...pt. un african o petarda de Festina i se pare lux. Pt. un Rothschild un Vacheron Constantin e low cost. Dar asta nu inseamna ca Festina e lux sau V.C e low cost. Ele sunt ce fabrica si carei piete s-au dedicat. De la bun inceput de cand a fost infiintat Breitling, a activat in categoria luxury watches. Tinand cont de preturile la care se vand Breitling-urile si cateva marci de lux cum spui tu, e drept ca pare o diferenta ca dintre fostul Macan al meu de 80 de mii si Bentayga asta care ajunge si la 400 de mii. Bun....sa zic ca la masini e putin altfel....Macan e premium mai mult dar nici nu il poti baga in aceeasi oala cu X3,Q5 etc care sunt doar premium. E un Porsche veritabil si ceva mai special deci intra in categoria premium -luxury sa ii zic asa. Adica nici premium nici lux. Undeva mai mult ca premium. Asa pot fii de acord si cu Breitling sa il incadrez la premium - luxury. O categorie ceva mai sus ca premium si mai jos ca lux. Intelegi ? Asa zic eu ca e ok si corect.
@ koteg, cand ai Omega si JLC t-i se rupe de breitling, iar urmatorul ceas pe lista de achizitii este un amarat de BP fifty phatoms chrono,
tu ramai la breitling, luxury marketing watch
Ce e asa greu de inteles ? Nu am timp sa iti explic dar iti pot lasa un link sa te lamuresti. Citeste !!!
http://www.chronotime.ro/brands/breitling
@arogantul
Am avut si Omega si nu am fost multumit de el. Total dezamagit. Ramanea enorm de mult in urma. L-am dus la cel mai bun ceasornicar din tara sa il stabilizeze cu un reglaj mai bun + -. Degeaba. Asa era el. Pt. mine Omega ca marca e sub Breitling de si oficial e tot premium cum spui tu. Raman la parerea mea ca Breitling e premium - luxury 100%. Merita asta !
Nu e o lauda....ai inteles gresit. Si sa fie lauda ... ce ? Iti e ciuda ca tu nu ai cu ce ?
"De avut am, de vrut vreu, de putut pot dar nu inteleg de ce atata graba". Poate stii bancul. Imi parea ca parca prea vrei sa -ti etalezi "avutiile".
Iti pare prost !
Stii care este diferenta intre tine si scorpion? Sau ,scorpionule, stii care este diferentza intre tine si arogant?
Nu....nu stiu. Luimineaza-ma !
scz Lumineaza-ma !
asa ca nu imi pune vorbe in gura ca te trimit undeva.
Scorpion, vrei sa te luminez?Nu am cum. Incearca in noaptea de Inviere, daca vrei lumina? Totusi,raspunsul este :nici una!
Chiar nu avetzi pe nimeni altcineva, care sa va laude?