Autoritățile din Germania sunt cu ochii pe grupul Daimler, după ce au descoperit că mai multe modele au folosit un soft ilegal ce manipula emisiile mașinilor.
Presa germană a scris despre întâlnirea dintre ministrul transporturilor, Andreas Scheuer, și șeful Daimler, Dieter Zetsche. Primul s-a arătat îngrijorat de situația creată și că aproximativ 750.000 de mașini ar fi afectate.
Astfel, ministrul ar fi amenințat Daimler cu o amendă de 5.000 de euro pentru fiecare mașină, adică un total de 3.75 de miliarde de euro.
De curând, grupul german a primit ordin să cheme în service un număr de 1.000 de unități Mercedes Vito, după ce autoritatea germană KBA a descoperit unele softuri care manipulau emisiile în cazul motorului diesel de 1.6 litri.
Daimler a spus că va coopera cu autoritățile în acest caz și, dacă va fi nevoie, va lupta în justiție pentru a-și face dreptate.
Via Automotive News
Acum tag din gura, parca numai ei ar fi folosit softuri de m@nipul@re a emisiilor...
Primii care au fost prinsi au fost cei de la VAG, pt ca au devenit cel mai mare producator, si asta nu era pe placul unora, mai ales Americanilor... dar incet-incet vine si randul altora...
*tac, nu tag. Greseala mea.
"aia" care ii criticau pe cei din grup probabil ca acum tac a lehamite.
"Curbarea" realitatii este ceva frecvent si multi dintre noi pun boticul ...
De ce crezi ca scandalul Dieselgate a pornit tocmai din America??
Pt ca grupul Volkswagen l-a depasit pe General Motors, de aia... si asta ii durea pe Americani, si au incercat sa-i prinda cu ceva pe cei din VAG, si au si reusit...
De ce crezi ca scandalul a pornit imediat dupa ce grupul VAG a devenit cel mai mare producator??
Dacă trebuie musai găsiți profitori, aceia sunt, de departe, marii jucători ai industriei petroliere…De ce au crescut prețurile la carburanți cam peste tot ȋn lume?
https://www.publika.md/pretul-la-petrol-a-crescut-in-toate-tarile-lumii-cauzele-care-au-dus-la-majorarea-pretului_3008220.html
Ȋn articol, sunt dezbătute câteva motive (mai mult sau mai puțin acceptabile), dar ȋmi permit să afirm că petroliștii se folosesc de “amenințarea” tehnologiilor neconvenționale de propulsie pentru a-și umple buzunarele. Ei ȋnțeleg cel mai exact că “revoluția” electrică ȋnseamnă, ȋn fond, doar o furtună ȋntr-un pahar cu apă și, deci, nu se poate naște vreun risc pentru dânșii (până la urmă, cine a “ucis” GM EV1? – GM de unul singur, evident, dar așa, de florile mărului?). Deocamdată sigur nu! Astfel că stau calmi și saltă prețurile din pix. Refrenul lor preferat este, fără doar și poate: “Transporturile rutiere sunt indispensabile pentru economia de piață”. Și când vezi că-ți măgulesc conturile sume cu un număr amețitor de zerouri, ȋți asumi chiar fericit ȋnjurăturile de rigoare ale fraierilor care bodogănesc frustrați la pompă, dar pistolul tot ȋl ridică din holder și nu puțini dintre ei ȋși fac plinul. Moi, par exemple :D
Chiar daca obiectul investigației a consemnat o infracțiune REALĂ ( asa cum si tu spui), vreau sa te intreb, tie nu ti s-a parut cam dubioasa treaba, cum ca VAG a fost primul prins si nu un alt producator??
Eu nu cred in consecinte!
Oare de ce nu au fost prins primii cei de la Mercedes, pt ca si ei, dupa cum se vede am comis o infractiune...
Mie cel putin mi s-a parut dubioasa treaba asta cu Dieselgate, pt ca intuiam/stiam ca si alti producatori au recurs la aceasta metoda... deja atunci spuneam ca nu pot sa fie ei singurii...
Dar uite ca am avut dreptate, si s-a adeverit, ca nu doar cei de la VAG fac manarii...
Insa atunci unii in loc sa-si puna intrebarea, oare altii nu au facut la fel, au ales sa arunce cu rahat in VAG, parca numai ei ar fi recurs la astfel de inselari, iar alti parca ar fi fost curati ca lacrima...
Deocamdata doar 2 grupuri au fost prinse ca au trucat emisiile: VAG si Daimler. Faptul ca VAG a fost primul cred ca tine de faptul ca ei sunt cam singurii care vand turisme cu motoare diesel in state. Mercedes nu vinde nimic diesel acolo (poate doar G klasse).
Sa nu uitam ca singurele consecinte au avut loc in state, Europa nu a vrut sa deranjeze producatorii pentru ca....(si aici fiecare completeaza ce vrea).