Deşi piaţa europeană se află în continuare în declin, Dacia priveşte cu optimism către ţara cu cea mai mare absorbţie de maşini noi de pe Bătrânul Continent: Germania. Într-un interviu acordat publicaţiei Business Week, Achim Schaible, şeful diviziei germane Renault şi Dacia, a declarat că aşteptările pentru anul în curs şi pentru anul viitor sunt pozitive.
”Ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor până la pragul de 45.000 de unităţi pentru anul în curs. Pentru anul viitor ne dorim însă cel puţin 50.000 de maşini vândute”, a declarat Schaible, punctând totodată importanţa noilor modele în atingerea acestor ţinte de vânzări. Oficialul german se bazează pe o creştere de 12.5 procente, înregistrată de la începutul anului şi până în prezent.
Pe de altă parte însă, Renault pierde teren în Germania, cota sa de piaţă şi vânzările fiind în scădere. Acelaşi Schaible a explicat: ”Motivul pentru evoluţia dezamăgitoare a brandului Renault este războiul reducerilor pe care brandul francez nu îl poate duce cu concurenţa locală.”
Piaţa auto din Germania sunt în continuă scădere.
În luna septembrie în Germania s-au vândut doar 250.000 de maşini, în scădere cu 11% comparativ cu august. Raportându-ne la primele nouă luni ale acestui an, vânzările s-au depreciat cu 1.8 procente.via autozeitung
Comentarii (1)