Lucrurile vor avansa mult mai rapid decât se întâmplă în alte arii ale administraţiei locale, urmând să fie organizată o licitaţie pentru lucrările de execuţie în cel mult două luni.
În decursul lunilor următoare va fi semnat şi un protocol cu Dacia, explică Ion Georgescu, primarul Mioveniului. Până în decembrie 2016, edilul oraşului Mioveni speră să deschidă muzeul Dacia din oraş, care să fie legat cu o cale ferată de uzină, pe care să o poată folosi turiştii care vizitează ambele obiective. Arhitecţii proiectului suntdin Argeş, au o vârstă de până la 30 de ani, finanţarea vine de la bugetul local şi proiectul este finalizat în proporţie de 75%, potrivit estimărilor primarului oraşului care va beneficia de unicul muzeu al automobilului din România.REPORTAJ: Am asistat la naşterea noului Dacia Sandero

Aşa arată proiectul muzeului Dacia din Mioveni văzut de sus. Noi abia aşteptăm să devină realitate.
Muzeul Dacia din Mioveni va avea 27 de automobile expuse şi va fi plasat într-o clădire cu design special. Complexul va avea o sală de conferinţe, o sală vitrată pentru recepţie, un magazin de suveniruri, un departament de vânzări, un spaţiu expoziţional circular şi o sală multifuncţională de vizionare a materialelor foto/video. Reprezentanţii Dacia le-au confirmat celor de la 0-100.ro şi HotNews.ro susţinerea pentru proiectul aflat în analiză la Primăria Mioveni.
New York Times despre Dacia: "E cea mai hot marcă din Europa"
Via 0-100.ro
Platforma defunctului Twingo ar fi mai mult decat ok pt. un model Dacia..care la asemenea dimensiuni cu motorasul 0,9Tce plus niste obtionale atent alese ar fi un adversar de temut pt. greii segmentului(Up!,i10) si toate astea la un pret cu vreo 3000euro mai putin......ceea ce in segmentu asta e un avantaj enorm.....
Bravo, Dacia!
Sper ca cei din guvern se vor tine de promisiuni si vor realiza intr-un final autostrada nde care au nevoie cei de la Dacia si nu numai.
Ar fi formidabil daca la acest muzeu ar fi expuse si exemplarele extrem de rare care au purtat sigla Dacia, modele a caror existenta este o necunoscuta pentru majoritatea romanilor. Dacia 1100 IS (modelul cu 4 faruri), Dacia 2000, Dacia MD87, Dacia D6, sunt doar cateva dintre exemple.
De asemenea, ar fi extrem de interesant daca s-ar gasi si s-ar putea expune cateva dintre masinile de competitie care au reprezentat Romania in anii '80 cu rezultate mai mult decat onorabile.
Si pentru ca am adus vorba despre masinile de concurs, poate undeva, intr-un colt al muzeului, va exista si o sectiune dedicata marilor nostrii piloti care au obtinut, uneori in conditii extreme, performante deosebite pentru motorsportul romanesc. Si poate asa, de-acolo dintre ingeri, regretatul Nicu Grigoras, va binecuvanta cu un zambet aceasta initiativa minunata.