Dacia a anunțat în această săptămână că a atins pragul psihologic de un milion de mașini vândute pe piața franceză.
Performanța a venit la aproape 13 ani de la lansarea mărcii de la Mioveni în Hexagon în iunie 2005, iar în prezent gama este compusă din 6 modele: Sandero, Duster, Logan, Logan MCV, Dokker și Lodgy.
"Această bornă de un milion de vehicule Dacia în Franța în mai puțin de 13 ani confirmă poziția brandului ca un jucător cheie pe piața auto din Franța, acolo unde a fost pe locul 5 în ultimii 5 ani și a avut drept țintă principală clienții individuali. Poziționarea relevantă a brandului, conform cu așteptările clienților, oferă în continuare perspective bune pentru creștere", afirmă Damien Delcloque, directorul de brand al Dacia pentru piața din Franța.
Rezultatele vin și ca urmare a unui an 2017 foarte bun pentru Dacia. Pentru prima oară în istorie, Dacia a ocupat locul 3 în clasamentul celor mai vândute mărci de mașini pentru persoane fizice în Franța.
De asemenea, Sandero a înregistrat aproape 52.000 de comenzi și a rămas cel mai bine vândut model din Franța pentru persoane fizice pentru al doilea an consecutiv.
Începând din 2008, brandul organizează anual Grand Picnic Dacia, un eveniment la care sunt invitați posesorii de modele Dacia din Franța și care va aniversa în acest an 10 ani de la prima ediție.Via Renault
Comentarii (0)