Esential
1200 | de unitati vor trebui sa produca muncitorii Dacia in fiecare zi pentru urmatoarele doua luni. |
1200 | de unitati vor trebui sa produca muncitorii Dacia in fiecare zi pentru urmatoarele doua luni. |
In urma inmultirii de 13 ori a comenzilor pentru modelele Dacia din Germania, uzina de la Mioveni va trebui sa creasca ritmul productiei pentru a face fata cererilor de pe piata. Astfel, numarul de unitati produse zilnic la Mioveni va trebui sa creasca in urmatoarea perioada de la 1085 la 1200, conform datelor oferite de vicepresedintele sindicatelor Dacia, Ion Iordache.
Vestile pentru angajatii Dacia continua: pentru ca prognozele arata ca germanii vor coamnda in urmatoarele doua luni circa 30.000 de autoturisme construite la Mioveni, muncitorii de la Uzine vor trebui sa se prezinte la munca in trei zile de sambata (28 februarie, 14 si 21 martie). Prognoza pentru comenzile din Germania este cu 5000 de unitati mai ridicata decat totalul comenzilor de pe aceasta piata in anul 2008.
Atingerea unui ritm zilnic de productie de 1200 de unitati s-ar ridica aproape de nivelul maxim atins in 2008 (1360 de masini/zi).
"Principalul obiectiv este pastrarea cat mai multor locuri de munca. Am fost informati de conducerea fabricii ca trebuie sa marim cadenta si o vom face.
dar ne intristeaza ca aceste comenzi sunt doar pentru urmatoarele doua luni, in conditiile in care problema noastra este piata auto interna, care este moarta. cert este faptul ca disponibiizarile personalului angajat pe perioada determinata vor inceta si va urma o reasezare a locurilor de munca, pentru a putea sa ne onoram comenzile", a declarat acelasi Ion Iordache.Problemele de productie la Dacia au inceput anul trecut in octombrie, muncitorii fiind trimisi in somaj tehnic pe mai multe perioade din lunile octombrie, noiembrie si decembrie si ianuarie '09. Ultima pauza la Mioveni a durat trei saptamani, muncitorii revenind la munca in 8 februarie.
via | Mediafax
Asa ca parlamentarii nostrii sa isi mai vanda si ei din vile ca sa nu mai trebuiasca sa fure atat de mult de la noi pt intretinerea lor si sa asigure conditii de impozitare decente societatilor romanesti ca sa le poata oferii salariatilor salarii pentru un trai cat de cat decent.
Toata lumea isi pune problema ca sunt foarte multe masini in tara noastra, si-a pus cineva vreodata problema ca sunt prea putine drumuri si si cele existente sunt varza?
Inca nu stiu cat o sa mai rabdam, noi poporul roman toate hotiile astea ce se intampla in tara asta frumoasa a noastra dar care au distrus-o comunistii ce se afla acum la putere.
Serios acum, prima de casare e o tampenie. Germanii au introdus-o temporar ca masura anticriza. La noi s-a nascut cand nu era nicio criza doar pentru ca unii care fac bani din vanzarea masinlor noi sa-si creasca veniturile din bani publici. E de fapt o hotie deghizata cu haine ecologiste. Daca te intereseaza cu adevarat ecologia, taxeaza-i pe toti cei cu masini poluante atat de tare incat sa-si arunce de buna voie masinile la gunoi, iar la cumpararea de masini noi nu-i doar taxa pe cei care-si iau masini poluante, ci acorda-le prime celor care-si iau masini nepoluante.
Prima asta de casare nu face decat sa mentina artificial pretul rablelor la niveluri ridicate, pentru ca la o adica cine-si vinde rabla cu 1500 lei daca stie ca poate primi pe ea si 3800 de la stat. Mai mult, omul care n-are oricum bani de masina noua nu-si arunca harbul care nu s-a mai miscat din fata blocului de 5 ani, ca doar poate odata si odata tot va lua ceva pe el. Si uite asa se mai ocupa un loc de parcare. Nu dom'le, baga-i impozit de 5000 de lei pe an, sa vezi cum se scapa de rabla cat poate de repede. La urma urmei unde scrie ca toti fraierii cu pantalonii rupti in fund trebuie sa aiba masina?
Bine asa! Ne meritam soarta.
2. Calitate foarte buna la bani putini NU se poate. Cine are ceva cunostinte despre marketing si costuri de productie intelege la ce ma refer. Logan a fost gandit inca de la inceput ca un produs low cost care te poate duce fara probleme din punctul A in punctul B fara sa ai mari pretentii.
3. Asa cum a mai zis cineva, cei 2500 de euro pe care ii da statul german sunt o solutie de criza. Ce aveti cu Renault daca au fost doua secunde mai destepti si au hotarat sa construiasca o masina ieftina, iar neamtul isi permite sa-si cumpere una cu slariul lui pe 2,3 sau 4 luni? E foarte simplu:nu va comvine, nu va cumparati! Cum se face ca din atatea sute de mii cate s-au vandut, daca sunt atat de proste nu se aude absolut nimic? Toyota si VW au in plan si ei asemenea masini. Sunt tare curios daca atunci cand o sa apara masinile facute de ei veti mai spune ca sunt proaste, ca sunt niste carute sau cotete pe roti?! Ar trebui sa va fie jena cand faceti asemenea afirmatii din nestire de cauza, dar si din punct de vedere moral, pentru ca scrieti asemenea afirmatii pe un site foarte accesat. Culmea este ca cei mai multi care critica Dacia nu au marca asta si comenteaza din auzite. Cunosc putini posesori de Logan care se plang de ele.
Nu sunt fan Dacia, nu sunt fan Logan si nici nu am masina frantuzeasca, insa apreciez politica de marketing a francezilor care este una foarte bine gandita. Pentru ca francezii in general ofera masini mai slabe dar totusi vand (chiar foarte bine).
ps: Eu acum 4 ani am ales kalos si sunt incantat de alegerea facuta. Inafara de revizii nu a vazut altceva. Cunosc posesori de logan carora le-a ruginit pe ici pe colo, carora li se desfac suruburile de pe la balamalele usilor, carora li s-a rupt tapiteria, carora etc. La 8 9 mii mai bine cumperi un accent/aveo...si ce mai e. O sa aud pe aici oameni care or sa zica : Nu au aceleasi dotari la banii astia. Fratilor mai strangeti din cur 3 luni cum ati facut-o 3 ani si va luati MASINA. Suntem prea SARACI ca sa ne permitem LUCRURI IEFTINE.
Inca o data, va meritati soarta.
PSD si PD-L ... ATI PROMIS SI V-AM VOTAT ... JOS CU TAXA DE C***T !
Oricat vor incerca sa ingradeasca comertul de masini SH ... romanii tot o sa isi cumpere pisici 2.5 , ursi , mercedesuri mai veki ... nu dulapurile astea care la 200.000 de km sunt moarte !
In plus, Dacia nu se bucura de reclama proasta pe care o are in Ro, reclama pe care din pacate nu a reusit sa o dezminta nici cu ultimele modele. Pt. germani, ea e masina ieftina si buna care te duce la servici si inapoi. Peste 1-2 ani cand se vor umple service-urile de ele o sa mai discutam.
De aceea nici nu intelegeam problemele care si le faceau cei de la Mioveni de trimiteau oamenii in somaj. Niste cretini in conducere fara pic de planificare in capatana goala. Dar ma rog, credeti ca ar fi ajuns la Dacia daca erau capabili de ceva mai bun?
http://www.geocraft.com/WVFossils/ice_ages.html
Continuati voi sa incercati sa salvati planeta, eu am alte lucruri mai importante de facut cu viata mea :)
In primul rand daca ar scadea impozitele patronii (cei care stiu sa isi respecte angajatii) si-ar putea permite sa plateasca mai bine angajatul, daca salariul creste creste si calitatea muncii prestate, salariatul isi permite sa cumpere mai multe lucruri deci statul tot ar avea de castigat deoarece julajul banilor este mai mare.
In final fraza asta dovedeste ca tu esti un fraier cu pantalonii rupti in cur si cu o mentalitate comunista. ( Nu dom'le, baga-i impozit de 5000 de lei pe an, sa vezi cum se scapa de rabla cat poate de repede. La urma urmei unde scrie ca toti fraierii cu pantalonii rupti in fund trebuie sa aiba masina)
Fiecare om de pe planeta asta are drepturi egale si oricine are dreptul sa cumpere si sa vanda ce vrea nu sa existe blocaje cu taxe din partea unor comunisti cum esti tu.
Oamenii ca tine nu merita nici macar atentie.
Sandero costa in nemtia 7500 euro in mod normal;
statul le da nemtilor 2500 de eor prima de casare, pe care pot sa o foloseasca pt mai multe masini (ca la noi).
dc aplici prima asta la sandero, iese un pret de 5000 de euro !!!
sa nu-mi spuneti ca dc la noi un sandel ar costa 5000 euro, nu ar creste vanzarile exponential!
wtf, 5000 de euro costa un matiz
la germani sandero a prins bine...nu stiu cum sta pe sosea,manevrabilitate,ca nu mam urcat inca..
In plus de asta daca Dacia sau Renault vinde modele la acelasi pret sau mai mic decat in Romania, asta este RAHAT. Ar trebui sa ia in calcul puterea de cumparare.
Lauti cel mai simplu exemplu: OPEL INSIGNIA (masina anului 2009) se vinde in Romania cheala (ma rog ce o fi la ei aia) cu cel mai mic motor etc cu 19850 EUR TVA INCLUS.
ACEIASI masina pe configuratorul Opel.de se vinde cu 23090 EUR TVA INCLUS, care-i faza ia statul german ceva sau aia de la Opel sunt mai destepti si fac diferenta intre un roman si un neamt? Sau poate la Insignia pt Romania nu pun toate suruburile???
As vrea un raspuns avizat... daca Dacia este pe receptie....se aude la "Mioveni" de fapt sediu al mare nu e la Bucale???
Nu mai e nimic de spus. Allez Renault !
kkt de articol ca de obicei...
Iar Kia Sorento de 2003-2004 poate in visele tale erotice le gasesti la 8000. Sub 12.000 n-am gasit nici un anunt, si foarte rar sub 14.000. Ce oi fi gasit tu la 8000 sigur are 500.000 km dati inapoi la 80.000 pt naivi ca tine care se incanta la orice chilipir.
Se pare ca in natura exista totusi un echilibru. Dupa ce tot romanul si tiganul au cumparat de noi sau SH masini masini germane, uite ca acum germanii cumpara si ei masini romanesti.
Iar asta e o veste foarte buna pentru noi, cei care mai muncim si mai traim in tara asta.
Pt. neon biker:
Asa e, remat-ul e furt mascat intr-o tara k a noastra, dar dupa tine numai cocalarii spurcati, care au bani pt ca inca nu li s-a dat foc impreuna cu tot neamul lor, merita sa aiba masini. Sa le faci schimbu de "ulei" la toti bogatii de romania, neoane