Noua generaţie a lui Logan este aşteptată de ceva vreme, detaliile despre succesorul modelului low-cost din Mioveni fiind învâluite în mister până nu de curând. Zvonurile sugerau alt nume, un alt design şi numeroase alte modificări.
Cei de la Dacia au mers pe "reţeta" pe care o cunoşteau prea bine, nefiind necesară botezarea unui model devenit celebru în cei opt ani de existenţă.MOTOR TURBO DE 0.9 LITRI
O altă noutate în gama Logan va fi introducerea unui motor turbo cu trei cilindri în linie, o unitate TCe 90. Această motorizare a debutat în gama Renault pe noile Twingo şi Clio şi oferă 90 CP şi 135 Nm, suficienţi pentru a-i asigura lui Clio un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h. Toate acestea vin cu un consum mediu de 4.5 litri la sută, alături de prezenţa unui sistem Start/Stop, despre care nu se ştie dacă va fi implementat şi în gama Logan.
Noul Logan va fi oferit şi cu diesel-uri, fiind aşteptat motorul 1.5 dCi în compania unor transmisii noi. Cel mai probabil, gama Logan va avea şi motorizările aspirate cu 16 supape, anume unitatea de 1.2 litri şi 75 CP şi propulsorul de 1.6 litri şi 105 CP, pentru a asigura un preţ accesibil. Având în vedere existenţa transmisiilor manuale cu şase trepte în gamele Duster, Lodgy şi Dokker, ne aşteptăm ca noul Logan să primească şi el o transmisie manuală cu şase rapoarte.
INTERIOR MODERNIZAT
La interior, exemplarul din imagini prezintă un bord nou, inspirat din cel al lui Lodgy, pe care este montată interfaţa Media Nav. Această interfaţă a debutat odată cu Lodgy şi prezintă un ecran tactil de dimensiuni generoase.
Interfaţa Media Nav de la Dacia are şase funcţii: radio, media, conectare telefon prin Bluetooth, navigaţie, afişare hartă şi configurarea unor setări. În cazul lui Logdy, comandarea sistemului multimedia ridică preţul de achiziţie cu 300 de euro.Habitaclul seamănă cu cel al noului Sandero, Logan 2 fiind echipat cu un volan preluat de la Lodgy, ceasuri de bord preluate tot de la Lodgy, o cotieră centrală pentru locurile din faţă, scaune faţă cu un design nou, feţe te uşi redesenate şi comenzi noi pentru sistemul de climatizare. Maneta schimbătorului de viteze are un aspect modern, iar în faţa ei sunt amplasate două suporturi de pahar şi o priză de 12v care joacă şi rolul de brichetă.
ce geamuri mici are pe lateral....zici ca e masina blindata :)
Uitandu-ma la aceste poze, pot spune ca ....incepe sa-mi placa. Din profil, stopurile care se prelungesc pe laterat parca aduc un pic a Toyota Corolla....dar privita strict din spate....hmmm....cred ca se putea un pic mai bine.
Una peste alta, masina arata promitator. Insa nu inteleg un lucru: de ce se incapataneaza sa pastreze comenzile pentru geamurile electrice pe consola centrala?
Pastreza comenzile pentru geamurile electrice pe consola centrala pentru ca e o solutie mai ieftina.:) Nici mie nu imi place.
Las ca are comenzi pe volan :)
Ieftini la grau scumpi la tarate.
are proportii mai echilibrate decat actualul, o poti lua si cu o mica navigatie la pret super decent (300e ii fix pix sa fim seriosi)
una peste alta va fi rescris un nou succes Dacia,macar se mai poarta numele Romaniei in lume.
sa se umple drumurile de ele!
In primul rand nu sunt eu cel mai aprig aparator al Loganului, dar nici actualul nu a fost masina de 5000 de euro promisa, pretul mediu a fost macar de 7000-8000, majoritatea l-au cumparat cu ceva dotari. Ca la o varianta "full" dai 11 mii este altceva, dar chiar si asa ca spatiu interior nu are concurent, un model in clasa mica de la constructorii generalisti nu-l cumperi cu 11 mii si acelasi dotari, poate un model in clasa mini, deci la capitoulu asta Dacia nu are concurent la masini noi, la cele sh sunt o gramada. Acum cu vanzarile...si eu cred ca nu va mai avea chiar acelasi succes pt ca este si o alta conjunctura economica, mai ales la noi, cred ca va avea un succes mediu.
LA ORICE MASINA SCUMPA-IEFTINA SIGURANTA PRIMEAZA !!!!
ASTEPTAM ASTA SI DE LA DACIA SI ATUNCI VANZARILE VOR VENI !
Referitor la comenzile pentru geamuri: da-o dreaq, cat poate sa coste 4-5m de cablu si o gaura data in manerul usii. Sa fim seriosi. Nu cred ca ar trece de 500 de euro nici daca ar folosi cele mai scumpe comutatoare, mufe si cabluri. Dar nu cred ca vor sa faca trecerea pentru ca ar ramane consola centrala cam cheala.
La pretul pe care il are va avea mare succes pe piata mai mult ca sigur.
Acuma sa vad pe Antonny cum ne baga pe gat Chevroletele/,,Chia" :)))))
- dk pana acum logan se diferentia clar de sandero , acum sunt identice ( fata / spate ) aceleasi faruri si stopuri
As fi preferat ca noua infatisare sa fie doar pt Logan iar pt Sandero sa se mearga pe aceeasi fata cu un eventual facelift ( bine, in schimb ca se diferentiaza de Duster si Lodgy )
hai sa vedem preturileee !!!!!!!, oricum sunt convins , ca la bani n-ai ce alta masina NOUA sa-ti iei, si-n clasa asta ( cu toate ca...o clasa mai mica ( pt tineri ) dar cu un spatiu interior bunicel ( exceptand portbagajul - adica nu exista ) pot alege variante cu dotari si finisari mai bune, mai ales pt aglomeratul Bucuresti: Suzuki Swift, Mitsubishi Colt .... ). Dacia ar trebui sa se orienteze sa faca si o masina pt acei 5000 euro mult promisi... Dacia City cand apare ?, acel model cred ca ar putea resuscita mai bine vanzarile celor de la Dacia daca ar iesi un model pana-n 6500 eur ( la acei bani deja sa poti avea mai toate dotarile decente ) si care sa rivalizeze cu Skoda/Seat/VW UP pe care deja le-am vazut pe strada ( mai putin Seat-ul )
Sper doar sa aiba tabla mai buna si o tinuta de drum superioara.
La tinuta de drum este o masina normala pentru oameni normali, daca vrei sa faci cascadorii iti trebuie o masina care sa fie destinata cascadoriilor.
Eu as vrea sa vad o dacie echilibrata, care sa franeze bine ... sper si eu la fel ca Scorpyon :))
Nu este o minune noul Logan, dar nici o starpitura
Mi-ar fi placut sa vad roti de 16 inch cred ca cele de 15 par cam mici pentru ca noul Logan care este mai voluminos un pic
http://www.ladaromania.ro/index_files/LADA.htm
daca acum 7-8 ani o Dacie era destul de 'basic' in ziua de azi......avem la dispozitie piele la interior......navigatie.......cruize control......si multe altele.....
Faceti ceva cu pagina de la testul cu Chevrolet Malibu, ca nu prea exista cica.
http://driving-dutchman.com/wp-content/uploads/2011/05/Granta1.jpg
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/6868008/3/201008111130-lada2190-back.jpg
Sunt practic doua masini gemene. Pacat. Sunt in acelasi grup dar totusi, sa copiezi atat de mult. Ce e in capul lui Renault?
Referitor la masina, pentru una low cost unde pretul conteaza cel mai mult, mi se pare ca arata bine. Pacat insa ca nu va avea caroseria galvarizata. Dar la banii astia... mai greu. Nu este o masina care sa ma impresioneze in vreun fel. Dar nu este nici o masina in care sa arunci cu rosii ca nu are butoanele geamurilor pe usi. Conceptul de masina low cost trebuie in primul rand inteles.
Ii doresc succes si vanzari cat mai bune!
- butoanele pentru geamuri tot pe bord, bine ca nu au pus si la alea chele manivela tot pe bord. Nu stiu daca mai e vreo masina moderna cu butoanele alea pe bord.
- cica schimbator elegant si nou, e acelasi dar are niste vopsea gri pe el.
- cum am spus mereu, daca nu rugineste cum ruginesc actualele Dacii e o masina ce merita, acum depinde de gusturi si buzunar.
- sunt curios unde are claxonul pe volan sau respecta vechea traditie :))
De-asta zic ca nu e gresit ce zici tu. :)
Imi pare ca aduce mai mult cu clio simbol.
Chiar daca e facut pe o platforma de nissan micra/clio ar fi pacat sa nu-l faca la fel de mare, chiar daca vor fi dezavantaje. Lumea se uita si la marime, mai ales la astfel de masini.
In rest arata bine din fata.
0.9 TCe: 90 CP, 135 Nm, 4.5 L/100km
atat am avut de zis pe laga faptul ca arata f bine pt o mashina de ~7000 E
Dar ma gandesc ca Dacia e mereu cu un pas (a se citi 8 ani) in urma Skoda, de exemplu.
Acest design ar fi facut furori acum 8 ani cand s-a lansat prima generatie Logan(o cutie, hai s-o recunoastem) si poate ar fi luat fata Skodei Octavia sau Fabia.
Logan I ar fi trebuit lansat pe vremea Skodei Felicia, dar asta este .,,Noi nu vindem tara" era sloganul in Romania pe vremea cand VW achizitiona Skoda.
Parerea mea
Arata f. bine ptr. un low-cost, dar versiuni cu motoare de 0,9 Tce sau eventual dci de 130 CP nu vor fi deloc low-cost.
Nedumerirea mea este de ce pastreaza 2 nume diferite ptr. aceeasi masina, dar versiuni de caroserie diferite (berlina, respectiv hatch-back)? Doar ca sa aiba mai multe modele?