Succesul înregistrat de Sandero Stepway la nivel european îi îndeamnă pe cei de la Dacia să repete reţeta. Potrivit Mediafax, constructorul român pregăteşte două astfel de versiuni cu ocazia Salonului Auto de la Paris.
Mai exact, copiind reţeta versiunii mai echipate a lui Sandero, şi modelele Lodgy şi Dokker vor fi oferite în configuraţia Stepway. Despre Dokker ştim deja că este disponibil în această declinare pe piaţa din Turcia, unde a şi fost lansată în 2012, cu ocazia Salonului Auto de la Istanbul.
Dacia Dokker Stepway - debut oficial la Salonul de la Istanbul
Acum, se pare că Dacia vrea să ofere Dokker Stepway şi la nivel european, deci şi în România. Alături de el, va sta şi Lodgy Stepway, al treilea model din gamă.
Ca şi în cazul lui Sandero, Lodgy şi Dokker vor veni cu accesorii exterioare noi, cu o gardă la sol ceva mai înaltă, cu ornamente noi, bare de amarare pe acoperiş, bandouri din plastic şi un set de jante special. Şi interiorul va fi mai bine echipat, cu o tapiţerie specială şi cu instalarea sistemului multimedia MediaNav.Dacia nu a confirmat oficial cele două premiere, însă este de aşteptat să o facă abia în prima zi de presă a Salonului Auto de la Paris, adică în data de 2 octombrie.
Am inceput sa urasc marca dacia nu pentru ca sunt masini rele, ci pentru ca noi care am merita multe versiuni, optionale suntem priviti drept ultimii oameni chiar daca este marca noastra nationala si ne sunt oferite masini cu dotari si alte echipamente pe care versiunile din alte tari le au. O sa apara Sandero RS si va fi disponibil pt piata din Rusia, Duster 2.0 benzina este pt Rusia, cutia automata este pt Rusia, climatronicul parca este tot pt Rusia, etc. Deci cam din aceste motive, pentru ca nu ne respecta francezii si ne umilesc cu propria marca nationala DACIA, merita sa nu mai cumparam nimic de la ei.
As alege oricand un Seat Toledo chiar daca mai pun 3-4000 euro in plus.
Cand piata din Romania va fi la fel de mare pt Dacia cum sunt Franta sua Rusia, atunci vor fi multe versiuni speiale. Dar romanii ca tine pun 3-4000 de euro in plus pentru o prostie de Seat sau iau cazane din vest cu 400.000 de km la bord. Judeca inainte sa postezi aberatii.
Daca de la noi pornesc toate tirurile incarcate cu loganuri, cred ca la fel ar putea sa opreasca si pentru noi aceste masini cu motorizari 2.0 benzina, cutie automata si altele ! As zice daca s-ar fabrica in Franta, dar pleaca din curtea noastra.
Tu vinzi iphone, pentru majoritatea faci iphone 6 si tie iti opresti modelul 3g. Ti-ar conveni ? Daca pana si pe un low-cost se fac discriminari, atunci prefer oricand o masina de calitate. Este ca pe vremea lui ceasca'. Cand a venit in Romania proiectul R12 au vazut ca are incalzire in scaune, piele, etc au tot taiat ca romanu' n-are nevoie si a rezultat ca pana si oglinda de pe partea dreapta a fost scoasa din productie. Deci iti doresc sa te simti mandru ca esti roman si sa te intalnesti cand mergi prin moldova, sa fie un blocaj in trafic si tu sa ai un sandero 1.4mpi de 75cp si sa stai oprit langa un sandero rs de vreo 130-150cp cu jante din fabrica pe 16-17 si sa stai acolo cateva ore sa mori de ciuda ca tu ai avut bani si n-ai putut sa iti cumperi modelul respectiv.
Cred ca nimic nu ne face mai mandrii sa stim ca putem avea un model romanesc (chiar daca este frantuzesc) pe care toata lumea cu sh-uri il uraste, dar cu, care am lasa in urma bmw-uri nervoase sau 1.9 tedeiuri.
BAFTA TUTUROR !
Chiar nu ati gasit o poza si cu Lodgy Stepway de ati simtit nevoia sa ne aratati in a doua poza aceeasi varianta a lui Sadel?
Nu cred ca ai dreptate 100%. In Rusia vand masina cu sigla RENAULT, deci obligatoriu ea trebuie sa aiba ceva in plus fata de sigla Dacia, ca sa justifice diferenta, asta este o problema pe care cei de la Renault trebuie sa o rezolve cumva, altfel vor aparea din ce in ce mai multi clienti dezamagiti (cel mai recent exemplu Logan 10 ani aniversari, putini au inteles ca Dacia a oferit-o ca o oferta) care si-are dori mai mult
Sa faci RS cu sigla Dacia mie mi se pare un non-sens si imi pun intrebarea: care ar fi segmentul clar de clienti? Rusia este o tara de cocalari in care grandomania depaseste cu mult pe cea din Romania daca marketingul lor a spus ca este piata atunci au dat drumul.
Motor 2l si mai puternice, pentru 90% din posesori de masina din Romania orice consum care depasete 8,5% jeneaza, peste 10% devine neaceptabil deci cum Dacia este low-cost (in Europa) nu vom vedea vreodata motoarele cele mai performante (putere) sau daca vor pune schimba sigla pun 3000€ si brandul va disparea (oricum nu ne mai apartine)
In primul rind Logan-uri nu s-au fabricat cu motor 2.0.
In al doilea rind sa ne spui si noua cite Dustere cu motor 2.0 s-au produs la Mioveni. Duster cu motor 2.0 140 CP si ceva mai dotat se fabrica la AvtoFramos la Moscova cu motoare de la Cleon. Stii ce diferenta de costuri este intre fabricarea unui Duster la Mioveni si a unuia la Moscova? Mult mai mare decit ar crede multa lume.
Exista niste motive economice bine intemeiate pentru care Renault ia deciziile astea pentru fiecare piata in parte. Asa ca degeaba le gasiti voi noduri in papura, ca tot la TDI ajungeati.
P.S. Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau; vroiam doar sa te mai inveselesc. Nu mai pune atatea la suflet, traim in epoca globalizarii. :)