Dacia a raportat un început prolific de an pe piața din Franța. Datele furnizate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA) arătă o creștere puternică de 14.3% a vânzărilor pentru luna ianuarie.
Astfel, constructorul român a vândut 9.888 de unități, cu ajutorul cărora a înregistrat o cotă de piață de 6.3% pe piața din Hexagon. Rezultatele sunt cu atât mai bune cu cât piața franceză a înregistrat o creștere de numai 2.5%, la aproape 157.000 de unități.
Potrivit datelor oficiale, Sandero s-a comercializat în 4.633 unități, în timp ce Duster a fost achiziționat de 4.140 de persoane. În plus, Sandero ocupă locul 2 în topul celor mai vândute mașini din Franța pentru persoane fizice, în spatele lui Peugeot 208.
De asemenea, performanța celor de la Dacia a venit pe fondul unor rezultate modeste înregistrate de Renault, ale cărui vânzări au înregistrat o scădere ușoară cu 0.7%, la puțin peste 27.000 de unități. Cu alte cuvinte, vânzările Dacia au ajuns să aibă o pondere mai mare de 25% în cadrul Grupului Renault.
Datele furnizate de CCFA arată că mărcile franceze au o cotă de piață de aproape 60%, Renault (24%) și Peugeot (20%) fiind de departe cele mai căutate, în timp ce Citroen are de asemenea peste 11% din piață. Franța este a treia piață europeană în funcție de vânzări, după Germania și Marea Britanie.
Via CFFA (PDF)
Comentarii (1)