Încă de când s-a lansat pe piaţa din Marea Britanie, Dacia a adoptat o campanie de marketing agresivă şi extrem de jovială. Oficialii britanici ai brandului de la Mioveni s-au gândit că o astfel de abordare este cea mai potrivită pentru a populariza modelele de buget.
Cea mai nouă ispravă a diviziei de marketing din Regatul Unit reafirmă această strategie. Pentru a promova modelul Sandero, Dacia a redactat o scrisoare adresată lui George Osborne, omul care se ocupă de ministerul de finanţe în Regatul Unit. Astfel, brandul românesc îi sugerează oficialului englez să schimbe maşina actuală cu noul Sandero, care costă mult mai puţin.
Scrisoarea susţine că modelul românesc este alegerea perfectă pentru ministrul englez, în contextul unui climat economic instabil. Avantajele noului Sandero: „este solid, simplu şi nu vine cu dotări frivole”.
Folosirea unui ton jovial (adresarea începe cu „Dragă George”), a făcut ca scrisoarea să fie deja preluată de majoritatea publicaţiilor britanice, ceea ce înseamnă o promovare suplimentară.Edward Preston, omul care conduce departamentul de marketing Dacia în Regatul Unit, a declarat că în spatele tonului relaxat, scrisoarea are şi un mesaj financiar serios, care vizează reducerea costurilor.
Scrisoarea celor de la Dacia, promovată şi pe Twitter cu hashtag-ul #DearGeorge a fost publicată în data de 19 martie, chiar în ziua în care ministrul de finanţe prezenta bugetul britanic pe 2014.
Comentarii (11)