Presa internațională a speculat în luna august că SEAT va transforma Cupra într-o divizie de performanță, ca urmare a popularității în creștere a unor astfel de modele.
Informațiile au apărut după ce constructorul spaniol a înregistrat un nou logo pentru Cupra, iar oficialii Seat au sugerat că un anunț oficial va fi făcut cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie.
"Cred că există potențial pentru a dezvolta acest domeniu al brandului. În trecut, Seat a avut o singură dimensiune. Cupra ne oferă posibilitatea să avem încă o dimensiune. Vom fi mai preciși la Geneva. Discutăm atunci", a precizat enigmatic Luca de Meo, CEO-ul Seat.
Întrebat dacă există șanse ca brandul Cupra să primească propriul model de sine-stătător, acesta a replicat: "Pas cu pas".
În prezent, Leon este singurul model Seat care beneficiază de o versiune Cupra, însă spaniolii au confirmat că acesta va fi acompaniat începând de anul viitor de Ateca Cupra.
Pe de altă parte, Seat a înregistrat recent trei nume folosite la începutul anilor 2000 pentru lansarea unor concepte: Tango, Salsa și Bolero.
Niciunul dintre conceptele respective nu a ajuns în producție de serie, însă nu este exclus ca acestea să fie folosite în viitor pentru modele de sine stătătoare ale brandului Cupra.Via Autocar
Apăi dacă și din asta se face o știre, devine de înțeles politica teaserelor lungite pe 2-3 ani, a pozelor... scăpate cică pe net și-a altor mangleli de PR de care unii producători uzează într-o veselie.
De ce? Simplu - fiindcă presa auto marșează și turma zombi-consumistă jubilează.