Volkswagen a anunţat la sfârşitul acestei săptămâni o amplă strategie prin care vrea să lase în urma scandalul Dieselgate, care a afectat puternic imaginea companiei în cele 9 luni care au trecut de la izbucnirea acestuia.
Constructorul german va lansa nu mai puţin de 30 de modele electrice până în 2025 şi vrea să vândă 2-3 milioane de unităţi anual, pentru ca aceste modele să ajungă la circa un sfert din vânzările anuale ale grupului. "Ne aşteptăm ca până în 2025 să vindem două până la trei milioane de maşini pur electrice pe an", explică Matthias Mueller, CEO-ul grupului Volkswagen.
De asemenea, Volkswagen a decis să se adapteze la trendul sistemelor autonome, astfel că fiecare segment "relevant" în care activează va beneficia de cel puţin un model complet autonom după investiţii de mai multe miliarde de euro. Lansările sunt programate la începutul deceniului următor. "Vom dezvolta expertiza necesară şi plănuim să angajăm circa 1.000 de specialişti software, pe lângă alte măsuri", a adăugat Muller.Nu în ultimul rând, Volkswagen va înfiinţa o divizie pentru soluţii de mobilitate care va dezvolta şi cumpăra servicii de ride-sharing sau de utilizarea maşinilor autonome pe post de taxi-uri. Toate aceste măsuri se vor aplică tuturor celor 12 branduri din portofoliul Volkswagen, iar planurile pentru fiecare marcă în parte vor fi anunţate până la finalul acestui an.
Via Automotive News
Tesla Model S e prea scumpa, restul nu sunt practice pentru calatorii lungi. In cativa ani sper sa avem alternative serioase pe piata.
Facand o paralela , eu propun sa ne cumparam doar masini fara nici un airbag. Macar murim mandri.
Deja pe mine sincer ma plictisesc astfel de comentarii.
Pe celalalt il inteleg e troller obsedat cu un neuron per nara.
Daca discuti de poluare (care nu se poate cuantifica) cam 2 milioane de oameni mor ANUAL !!!
Deci despre ce vorbim noi aici cu scandalul Takata ? 0,00000000001 procente :))
Hai du-te si mai da o tura cu bicicleta, ca aia nu polueaza.
Daca VW erau asa buni si constienti, ar fi investit in electrificare sau hibride.
In schimb ei au investit in aspect si minciuni (cumparat titluri de gen masina anului...).
Se pare ca ei continua cu pacaleli, insa partea proasta e ca romanii ii si cred. Prin Vestul Europei se pare ca treburile se misca in directia buna. E cazul sa emigrez ca in Romania mai greu deschide lumea ochii.
Apoi, nu vedeti cat de obtuzi suntem? Majoritatea secondurilor aduse e vw.... Numai noi putem sa credem ca vw este sinonim cu calitatea... E vorba de (in)cultura auto. Cand toti iti spun ca fiabilitatea este in alte tari! Chiar si americanii au deschis ochii. Noi nu. NOI STIM. Indiferent de domeniu...
http://www.consumerreports.org/cro/news/2016/05/everything-you-need-to-know-about-the-takata-air-bag-recall/index.htm
De aia care isi scot filtrul DPF de pe masini ce mai zici? Chestie voita si practicata tot mai des.
Gandire tipica sa aruncam cu pietre ca daia mor 2 mil de la poluare, vw e de vina :))
Takata e ok , am inteles .
Cam în asta investiți :)
Vali sa stii ca la o analiza mai ampla iti poti da seama ca absolut toate dieselurile au inceput sa piarda din valoare, vw fiind tartor mai mult, dar toti au furat.
"Analiza ampla"? Serios? Si cum vei face tu analiza asta ampla? Cum vei demonstra ca TOTI au furat? Te arunci aiurea si cred ca de vina este varsta frageda. Cu invective adolescentine gen "handicapat" nu starnesti decat amuzament. Ce-ti trebuie tie este credibilitate. Du-te si plimba ursu' pustiule.