Cresterea Dacia in Europa e vazuta ca o "ciudatenie a crizei"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia a reusit un februarie foarte bun in Franta, acolo unde vanzarile brandului low-cost al celor de la Renault au reusit sa impuna marca pe piata. In ceea ce unii analisti denumesc "o ciudatenie a crizei", Dacia a depasit fara probleme Opel la vanzari in Franta, Dacia Sandero depasind la randul sau modele de top ale segmentului B, cum este Ford Fiesta.
O alta rasturnare interesanta de situatie a fost raportata la nivelul pietelor importante ale Europei, Italia depasind Germania la numarul de masini vandute in februarie (200.560 versus 194.846 de masini). Noul clasament se datoreaza mai ales faptului ca programul Rabla nu a mai continuat in Germania, piata din aceasta tara coborand cu 30% fata de aceeasi luna a anului trecut.
La nivelul marcilor, Volkswagen ramane cea mai vanduta marca in Europa, dar cu o cota de piata in scadere (de la 11.6 la 11.1%). Renault a reusit sa inregistreze cea mai mare crestere, francezii depasind Opel, Ford si Fiat si reusind sa adune o cota de piata de 9.2% (fata de 7.4% in februarie 2010). Grupul PSA Peugeot-Citroen a beneficiat si el de o crestere interesanta in Europa, aceasta fiind bazata mai ales pe vanzarile foarte bune ale lui noului C3 si ale lui 206+, cea mai noua versiune a modelului Peugeot de segment mic.
Un alt producator care a reusit cresteri interesante la nivel european este Nissan, care a reusit un plus 32.5% in primele doua luni ale anului si reduce serios diferenta fata de Toyota. La nivelul cifrelor, diferenta dintre Toyota si Nissan s-a redus in aceasta perioada la 36.000 de masini in comparatie cu 58.000 anul trecut.
Kia si Hyundai au reusit sa se descurce si ele bine pe perioada crizei europene, vanzarile cumulate ale celor doi constructori sud-coreeni reusind sa depaseasca vanzarile Toyota din aceasta perioada.
via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
si daca (si asa va fi) clientii vor fi multumiti de achizitie, trendul pozitiv va continua si dupa criza.
aia atunci vor putea numi Dacia, o ciudatenie a lipsei crizei.
Totusi ceva imi spune ca odata cu trecerea 'crizei' se va inregistra o usoara scadere in vanzari.
E normal ca in perioada de criza brandurile premium sa aibe de suferit un pic. Don't worry, lucrurile se vor stabiliza cat de curand insa un lucru e sigur si asta nu se va schimba prea curand: Dacia se cumpara...si se cumpara la greu. Asa k nu au decat sa vina sa comenteze ce or vrea ei si sa se dea cu fundul de pamant cat de naspa sunt produsele Renault-Dacia, asta nu afecteaza cu absolut nimic succesul brandului.
Asa k pentru ei cu dedicatie pe turma-sistem sau whatever: go shoot yourself!!
Toate cele bune
Dusteru se va vinde precum painea calda in segmentul SAV.
va bucurati ca pitigoii in ploaie de primavara dar voi va spalati tot cu nisip