Cresterea Dacia in Europa e vazuta ca o "ciudatenie a crizei"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a reusit un februarie foarte bun in Franta, acolo unde vanzarile brandului low-cost al celor de la Renault au reusit sa impuna marca pe piata. In ceea ce unii analisti denumesc "o ciudatenie a crizei", Dacia a depasit fara probleme Opel la vanzari in Franta, Dacia Sandero depasind la randul sau modele de top ale segmentului B, cum este Ford Fiesta.
O alta rasturnare interesanta de situatie a fost raportata la nivelul pietelor importante ale Europei, Italia depasind Germania la numarul de masini vandute in februarie (200.560 versus 194.846 de masini). Noul clasament se datoreaza mai ales faptului ca programul Rabla nu a mai continuat in Germania, piata din aceasta tara coborand cu 30% fata de aceeasi luna a anului trecut.
La nivelul marcilor, Volkswagen ramane cea mai vanduta marca in Europa, dar cu o cota de piata in scadere (de la 11.6 la 11.1%). Renault a reusit sa inregistreze cea mai mare crestere, francezii depasind Opel, Ford si Fiat si reusind sa adune o cota de piata de 9.2% (fata de 7.4% in februarie 2010). Grupul PSA Peugeot-Citroen a beneficiat si el de o crestere interesanta in Europa, aceasta fiind bazata mai ales pe vanzarile foarte bune ale lui noului C3 si ale lui 206+, cea mai noua versiune a modelului Peugeot de segment mic.
Un alt producator care a reusit cresteri interesante la nivel european este Nissan, care a reusit un plus 32.5% in primele doua luni ale anului si reduce serios diferenta fata de Toyota. La nivelul cifrelor, diferenta dintre Toyota si Nissan s-a redus in aceasta perioada la 36.000 de masini in comparatie cu 58.000 anul trecut.
Kia si Hyundai au reusit sa se descurce si ele bine pe perioada crizei europene, vanzarile cumulate ale celor doi constructori sud-coreeni reusind sa depaseasca vanzarile Toyota din aceasta perioada.
via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
si daca (si asa va fi) clientii vor fi multumiti de achizitie, trendul pozitiv va continua si dupa criza.
aia atunci vor putea numi Dacia, o ciudatenie a lipsei crizei.
Totusi ceva imi spune ca odata cu trecerea 'crizei' se va inregistra o usoara scadere in vanzari.
E normal ca in perioada de criza brandurile premium sa aibe de suferit un pic. Don't worry, lucrurile se vor stabiliza cat de curand insa un lucru e sigur si asta nu se va schimba prea curand: Dacia se cumpara...si se cumpara la greu. Asa k nu au decat sa vina sa comenteze ce or vrea ei si sa se dea cu fundul de pamant cat de naspa sunt produsele Renault-Dacia, asta nu afecteaza cu absolut nimic succesul brandului.
Asa k pentru ei cu dedicatie pe turma-sistem sau whatever: go shoot yourself!!
Toate cele bune
Dusteru se va vinde precum painea calda in segmentul SAV.
va bucurati ca pitigoii in ploaie de primavara dar voi va spalati tot cu nisip