Constructorul de maşini electrice Th!nk intră în faliment
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cunoscut ca fiind unul dintre primii constructori mondiali de modele electrice, TH!NK traversează o perioadă extrem de dificilă. Compania, care a luat fiinţă în urmă cu 20 de ani, va intra în insolvenţă, urmând să fie protejată de legile norvegiene aflate în vigoare.
Un membru al unei case de avocatură din Oslo a preluat deja administrarea Th!nk pentru următoarea perioadă de timp, decisivă pentru viitorul companiei. Purtătorul de cuvânt al celor de la Th!nk susţine că în acest moment constructorul are doar două soluţii: să găsească rapid un investitor sau să îşi lichideze toate proprietăţile pentru a-şi achita datoriile.
Compania cu sediul în Oslo va fi nevoită să înapoieze aproximativ 22 de milioane de euro furnizorului Ener1, care tocmai a finalizat un parteneriat de patru ani cu Th!nk Global. În această perioadă, cei de la Ener1 au furnizat baterii pentru modelele constructorului norvegian, însă datoriile vizează mai multe împrumuturi oferite de aceştia.
Producţia celui mai nou produs Th!nk, electricul City, a fost deja oprită în luna martie, moment în care norvegienii se străduiau să redreseze compania.
Anul trecut, evoluţia a fost sub aşteptări, vânzările înregistrând doar 1043 de unităţi la nivel european.Dincolo de Ocean, Th!nk avea aplanuri mari. Inaugurase anul trecut o uzină în indiana, unde 415 angajaţi trebuiau să producă 2500 de maşini pe an.
via | caradvice
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
Comentarii (1)