Volkswagen a prezentat la sfârşitul săptămânii trecute primele imagini cu conceptul electric pe care îl va prezenta cu ocazia Salonului Auto de la Paris.
La vremea respectivă, oficialii germani s-au limitat să afirme că noul concept electric va împinge Volkswagen într-o nouă eră, întrucât "vehicul este unul revoluţionar, aşa cum a fost Beetle acum şapte decenii".
Iată însă că o prezentare publicată în cadrul unei conferinţe de presă susţinută de Volkswagen dezvăluie unul dintre cele mai importante aspecte ale conceptului: acesta va avea o autonomie minimă de 400 de kilometri. În plus, Volkswagen va oferi mai multe versiuni de baterie pentru acelaşi model, pentru ca autonomia maximă să ajungă la 600 de kilometri.
Aceasta autonomie este calculată conform standardului european NEDC, care nu reflectă integral autonomia obţinută în mod real pe şosea. Practic, Volkswagen ar urma să copieze strategia celor de la Tesla Motors, care oferă Model S şi Model X în mai multe versiuni de baterie. De altfel, informaţia apare într-un grafic care compară autonomiile conceptului electric Volkswagen cu cele ale lui Model X şi Model 3.Pe lângă faptul că Model X nu va fi un rival pentru conceptul cu caroserie compactă al grupului german, Volkswagen a trecut în dreptul lui Model 3 o autonomie de numai 345 km. Aceasta este autonomia oficială anunţată de Tesla pentru Model 3 conform standardului american EPA, unul mult mai dur decât standardul NEDC folosit în Europa. În plus, şi Model 3 va avea mai multe versiuni de baterie şi autonomie, la fel ca şi conceptul Volkswagen.
Via Electrek
iar eu am un orgasm prelungit...