În raport cu conceptul cu acelaşi nume, versiunea de serie a lui C4 Cactus prezintă acelaşi design distinctiv. Practic, singurele diferenţe sunt la nivelul geamurilor laterale şi al montantului C, care au primit forme pretabile pentru producţie, alături de încuietori, mânere pentru portiere şi alte elemente de acest gen. În mod surprinzător, sistemul "Airbumps" este prezent. Vorbim despre capsulele de aer integrate în ornamentele de culoare maro care îmbracă portierele. Acestea asigură elasticitatea panourilor şi evită zgârieturile şi avariile caroseriei care au loc în parcări prin deschiderea neatentă a portierelor sau alte mici incidente nefericite, cum ar fi o lovitură de la un cărucior de cumpărături.
Cu excepţia culorilor, interiorul este preluat aproape integral de la concept, deşi francezii ar putea să le ofere clienţilor posibilitatea de a comanda combinaţia excentrică de portocaliu cu alb pentru interior. Ideea de personalizare pe care au încercat francezii de la Citroen să le-o insufle clienţilor este prezentă şi în cazul lui C4 Cactus, explică Frederic Duvernier, designerul exterior al conceptului, care anunţă posibilitatea alegerii culorii pernelor de aer care echipează acest model, clienţii având la dispoziţie o gamă largă de culori.Citroen C4 Cactus - primele imagini ale noului crossover compact franţuzesc
Primele imagini oficiale ale lui Citroen C4 Cactus, crossoverul compact din noua gamă de modele accesibile a producătorului francez, au fost publicate pe internet. Lansarea are loc în luna iunie.
Citroen C4 Cactus este primul model din gama de vehicule cu preţ accesibil "C-Line". Primele imagini ale versiunii de serie a acestui crossover au apărut la cinci ani de la lansarea gamei DS şi la 136 de ani de la naşterea lui Andre Citroen, fondatorul mărcii franţuzeşti. Pentru moment, vorbim despre o galerie foto publicată înainte de prezentarea oficială a modelului, dar putem observa cu uşurinţă că vorbim despre un model de serie şi nu despre un set de imagini prelucrate digital. Noul model de la Citroen este construit pe platforma lui Peugeot 2008/208. Modelul se va diferenţia de competiţie prin costurile de întreţinere mai reduse, Citroen anunţând o diferenţă de 20% în minus faţă de echivalenţii lui C4 Cactus, valoare impresionantă.
Airbag-ul pasagerului este montat pe plafon.
Citeşte şi...
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din GENEVA 2014
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, toate casele de tuning cu renume şi-au făcut temele. Am adunat pentru voi cele mai interesante dar şi cele mai scumpe pachete introduse cu ocazia salonului elveţian. Atracţia principală? Un Mercedes S-Klasse poleit cu aur. (14.03)
-
Goodyear-Dunlop a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul unei anvelope echipată cu un microchip integrat, capabil să transmită informaţii către vehiculul cu care este echipată. (07.03)
-
Andy Palmer, şeful Nissan, a reiterat planurile companiei de a lansa un model care se va putea conduce singur până în 2020. Astfel de versiuni autonome vor fi introduse pentru fiecare model existent în gamă. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
N-am sa pricep in ruptul capului cum de constructori care nu aduc mai nimic nou in design (si, mai mult, isi boteaza ca generatie noua un rahat de face-lift) se bucura de o mai buna popularitate in detrimentul altora care, asa cum se vede, chiar isi pun mintea la contributie.
Interiorul mi se pare genial de simplu iar aerul de felina a partii frontale...sper doar sa ramana chiar versiunea oficiala.
Asta e deja masina de serie.
E ceva nou,iese in evidenta din hoardele trase la indigo.
Citroen 2CV avea acelasi tip de "maner" ;) dar pozitonarea la "asta nou'" e parca neergonomica
@mm-Da, pt. a juca table...
Mai degraba aduce a C4 Picasso. Ambele fiind, din punctul meu de vedere, foarte reusite.