Chevrolet ieftineşte cu 5000 de dolari modelul Volt în SUA

de Bogdan Mirică
Miercuri, 07.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru a stimula clienţii de vehicule electrice, dar şi pentru a se lupta mai bine cu concurenţa, Chevrolet a redus preţul hibridului Volt pe piaţa din SUA. Acum, preţul său este mai mic cu 5000 de dolari.

Urmareste Automarket
Vădit încurcat de prezenţa unui model electric care se bucură de succes pe piaţa din SUA, Nissan Leaf, Chevrolet a decis să reducă preţul modelului său electric cu motor convențional care asigură o autonomie mai extinsă. Şi nu oricum, ci cu o sumă considerabilă. Mai exact, versiunea pentru 2014 a modelului american va avea un preţ de pornire de 34.995 de dolari, cu 5000 de dolari mai puţin decât valoarea iniţială.

Esential 5000 de euro este valoarea cu care s-a redus preţul lui Volt.
615 km este autonomia totală a lui Chevrolet Volt.
Eticheta este în continuare una destul de mare, însă guvernul american oferă mai multe scutiri de taxe petru cei care cumpără astfel de maşini verzi.
Aşa se face că din preţul lui Volt se mai pot scădea alţi 7500 de dolari, coborând valoarea de achiziţie la numai 27.495 de dolari.

Modelul american parcurge primii 60 de kilometri doar în mod electric, urmând ca mai apoi autonomia să fie extinsă cu ajutorul unui motor convenţional, care încarcă bateriile litiu-ion. Atunci când motorul pe benzină funcţionează, autonomia totală ajunge la 615 kilometri.

Pe lângă reducerea preţului de pornire, Chevrolet anunţă şi o serie de modificări pentru modelul său. Este vorba despre prezenţa unui volan îmbrăcat în piele şi despre două noi culori, Brownstone Metallic şi Ashen Gray Metallic.

Comentarii (14)

  • Super. O masina care-si merita toti banii.
    20 27
  • La 27.495 $ masina asta nu are rival. Oricum anul trecut a avut vanzari mai mari decat Nissan Leaf.
    25 22
  • Existing Actuality
    Daca voua va place sa comparati mere cu pere, fie...iese o salata de fructe...pana una-alta, atat Leaf, cat si Volt se pot numi masini ecologice... dar cam atat...

    Nissan Leaf = Pure Electric (BEV)

    Chevrolet Volt = Plug-In Hybrid Vehicle (PHEV)

    Pentru cei care traiesc in prezent, nu in trecut, astea-s vanzarile in 2013 pana acum:


    Pl Brands YTD
    1 Nissan 19.746
    2 Chevrolet 11.712
    3 Renault 10.057
    4 Tesla 9.895
    5 Mitsubishi 8.733
    6 Toyota 8.141
    7 Ford 4.967
    8 Chery (e) 1.800
    9 BYD 1.483
    10 Smart (a) 1.407

    Sursa: evsales
    24 12
  • sa vedem sau sa speram ca si tesla "muta mai jos"
    3 2
  • Trebuie sa multumesc celor 13 (pana acum) creiere netede, care m-au facut sa produc o premiera care consta in aceea ca i-am dat like lui Zarnasteanu! Ce aveti fratilor cu opinia omului? Cu ce va deranjeaza ca isi spune punctul de vedere?
    7 6
  • @kuh din pacate Tesla a facut invers, a marit pretul cu aproximativ 10%. Totusi de notat faptul ca este pe locul 4(foarte aproape de locul 2 si 3) la vanzari, cand pretul de pornite este cel putin dublu fata de urmatoarea.
    1 1
  • Pai nu se vaitai eu ca vand in pierdere masina asta? Acum o fac si mai ieftina?
    6 4
  • http://www.chevrolet.com/tools/comparator/compareVehicle.do?pvc=500&snType=model&year=2013

    nu deranjez pe nimeni daca ofer niste preturi de la mama lor, nu?

    dar sa nu traiasca unii cu impresii eronate...vad ca se poarta

    spor la cumparaturi
    4 8
  • @Misha
    Asa si? Unii NU sunt de acord ca masina asta isi merita toti banii. Ce ti se pare asa extraordinar? Vai, vai, ce sa-ti povestesc!
    8 6
  • AndreiRN
    Am un coleg de servici care are una si am mers cu ea.
    Merge super frumos.
    O tine in priza langa birouri si motorul nu porneste pana acasa.
    Il costa cam $2.50 un plin.
    Dupa socoteala lui va economisi $2000 pe an.
    Tesla va scoate un nou model cam la $30k si GM trebuie sa faca efort sa vanda.
    3 1
  • @AndreiRN
    La scenariul editat de tine se merita si o masina 100% electrica...Testele independente spun ca Volt are max. 50 km autonomie in conditii reale.
    Pentru ce sa cari in permanenta 2 agregate cu tine, cand poti sa-ti iei un vehicul pur electric ce face 100-150 km reali?
    5 5
  • @zarnesteanu
    Tie ti-e frig bre ?Te draq
    3 2
  • @Misha, ai grija cu cine votezi! Desi de apreciat gestul tau, totusi nu se merita sa-ti scoli "colegii" de vot in cap cu atat mai putin pentru unul pe care nu-l agreezi. E doar un sfat prietenesc. Daca urmaresti stirile AM o sa-ti dai seama ca si altii au patit-o in trecut pentru exact acelasi motiv.

    PS Desi intotdeauna mi s-a parut la tine un iz de socialism, totusi, de cate ori ceea ce ai spus a avut sens si a fost conform valorilor mele personale, ai primit vot pozitiv. Indiferent daca m-ai injurat mai inainte sau nu.

    Eu cred ca un semn de maturitate este atunci cand reusesti sa te desprinzi de purtatorul mesajului si sa evaluezi strict "profesional" ceea ce ti se transmite. Cu alte cuvinte, e doar vechiul indemn Biblic de a nu judeca pe nimeni si de a "nu cauta la fatza omului".
    1 0
  • AndreiRN
    O masina 100% electrica este acuma handicapata de lipsa locurilor de incarcare intre marile orase dar se va schimba in timp.
    Ma simt mult mai in siguranta daca am si un generator cu mine la un drum de 800km.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru