Pentru a stimula clienţii de vehicule electrice, dar şi pentru a se lupta mai bine cu concurenţa, Chevrolet a redus preţul hibridului Volt pe piaţa din SUA. Acum, preţul său este mai mic cu 5000 de dolari.
Vădit încurcat de prezenţa unui model electric care se bucură de succes pe piaţa din SUA, Nissan Leaf, Chevrolet a decis să reducă preţul modelului său electric cu motor convențional care asigură o autonomie mai extinsă. Şi nu oricum, ci cu o sumă considerabilă. Mai exact, versiunea pentru 2014 a modelului american va avea un preţ de pornire de 34.995 de dolari, cu 5000 de dolari mai puţin decât valoarea iniţială.
Esential
5000
de euro este valoarea cu care s-a redus preţul lui Volt.
615
km este autonomia totală a lui Chevrolet Volt.
Eticheta este în continuare una destul de mare, însă guvernul american oferă mai multe scutiri de taxe petru cei care cumpără astfel de maşini verzi.
Aşa se face că din preţul lui Volt se mai pot scădea alţi 7500 de dolari, coborând valoarea de achiziţie la numai 27.495 de dolari.
Modelul american parcurge primii 60 de kilometri doar în mod electric, urmând ca mai apoi autonomia să fie extinsă cu ajutorul unui motor convenţional, care încarcă bateriile litiu-ion. Atunci când motorul pe benzină funcţionează, autonomia totală ajunge la 615 kilometri.
Pe lângă reducerea preţului de pornire, Chevrolet anunţă şi o serie de modificări pentru modelul său. Este vorba despre prezenţa unui volan îmbrăcat în piele şi despre două noi culori, Brownstone Metallic şi Ashen Gray Metallic.
Nissan Leaf = Pure Electric (BEV)
Chevrolet Volt = Plug-In Hybrid Vehicle (PHEV)
Pentru cei care traiesc in prezent, nu in trecut, astea-s vanzarile in 2013 pana acum:
Pl Brands YTD
1 Nissan 19.746
2 Chevrolet 11.712
3 Renault 10.057
4 Tesla 9.895
5 Mitsubishi 8.733
6 Toyota 8.141
7 Ford 4.967
8 Chery (e) 1.800
9 BYD 1.483
10 Smart (a) 1.407
Sursa: evsales
nu deranjez pe nimeni daca ofer niste preturi de la mama lor, nu?
dar sa nu traiasca unii cu impresii eronate...vad ca se poarta
spor la cumparaturi
Merge super frumos.
O tine in priza langa birouri si motorul nu porneste pana acasa.
Il costa cam $2.50 un plin.
Dupa socoteala lui va economisi $2000 pe an.
Tesla va scoate un nou model cam la $30k si GM trebuie sa faca efort sa vanda.
Pentru ce sa cari in permanenta 2 agregate cu tine, cand poti sa-ti iei un vehicul pur electric ce face 100-150 km reali?
PS Desi intotdeauna mi s-a parut la tine un iz de socialism, totusi, de cate ori ceea ce ai spus a avut sens si a fost conform valorilor mele personale, ai primit vot pozitiv. Indiferent daca m-ai injurat mai inainte sau nu.
Eu cred ca un semn de maturitate este atunci cand reusesti sa te desprinzi de purtatorul mesajului si sa evaluezi strict "profesional" ceea ce ti se transmite. Cu alte cuvinte, e doar vechiul indemn Biblic de a nu judeca pe nimeni si de a "nu cauta la fatza omului".
Ma simt mult mai in siguranta daca am si un generator cu mine la un drum de 800km.