Chevrolet a prezentat oficial a șasea generație a modelului Camaro. După o serie de teasere pe care Chevrolet le-a prezentat de la începutul anului, constructorul american a dezvăluit toate detaliile despre noul model.Pentru a șasea generație Camaro, constructorul american a ales calea evoluției, mai ales la capitolul design. Deși noul model are un look mult mai agresiv, la prima vedere pare doar un facelift al generației anterioare. Însă munca depusă de inginerii Chevrolet este ascunsă sub capota noului model. Caroseria a fost optimizată în tunelul aerodinamic timp de 350 ore, iar greutatea totală a noului model a scăzut cu 90 kilograme. Aluminiul este elementul preponderent al noului model, în timp ce rigiditatea structurală a caroseriei a crescut cu 28%.
În ceea ce privește suspensia, puntea față folosește sistemul clasic MacPherson, iar puntea spate are acum brațe independente. Există și posibilitatea de a comanda sistemul Magnetic Ride Control, acesta urmând a fi disponibil pe varianta Camaro SS.
Sistemul a debutat pe Corvette ZL1, iar Camaro este al doilea model din gama Chevrolet care primește acest sistem.La interior se remarcă un post de conducere orientat către cel de la volan, iar pe consola centrală avem un display de opt inch asociat cu sistemul infotainment MyLink. Un alt display este amplasat în centrul panoului de bord. Noul Camaro mai primește iluminare LED ambientală, frână de parcare electronică și un selector pentru cele patru moduri de condus.
turbo de 2.0 litri cu patru cilindri.
Trei motorizări vor fi disponibile pentru noul Camaro. Prima dintre ele este un motor Este un propulsor nou în gama Chevrolet și poate dezvolta 275 CP și 400 Nm. Puterea este suficientă pentru a putea sprinta de la 0 la 100 km/oră în 6 secunde. Dotat cu acest motor, Camaro va avea un consum mediu de 8 litri/100 km.Urmează propulsorul V6 de 3.6 litri, a cărui putere a fost crescută la 335 CP și 385 Nm. La fel ca motorul de 2.0 litri, poate fi asociat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau cu noua cutie automată cu opt rapoarte. În sfârșit, versiunea de performanță Camaro SS va fi dotată cu motorul V8 de 6.2 litri. Acesta dezvoltă 455 CP și 617 Nm.
Noul Chevrolet Camaro va fi disponibil pe piața din Statele Unite ale Americii din această toamnă, iar pe anumite piețe din Europa va ajunge cel mai probabil anul viitor.
Mie mi se pare c-au reusit-o foarte bine.
Și americanii tind ușor ușor spre downsizing, dar cred că majoritatea vor alege motorul de 3.6.
În rest, o mașină superbă ca aspect. Sper să avem și niște teste cu ea în Europa.
frumușică mașină, dar are nevoie de 600CP ca sa tina pasul cu ceea ce ne așteptam de la un MuscleCar pursânge
Interesanta o comparatie intre Camaro 2.0 Turbo si Mustang 2.3 Ecotec si intre Camaro 6.2 si Mustang 5.0...
P.S. Ambele vor avea si versiuni mult mai performante gen ZL1 si Z28 sau Boss si Shelby :-)
In rest, exteriorul si interiorul arata bestial. Si pe partea tehnica sunt progrese remarcabile. Pentru Romanica un 2.0 turbo ar merge numai bine. Imi place ca GM si-a dat seama ca facea gresit si acum pune accent pe scaderea greutatii masinilor lor. Sa speram ca vom vedea astfel de progrese si la noile modele Opel.
Daca vad asa ceva in retrovizoare , dau semnal dreapta si fac loc .
As spune Camaro - Mustang 1-0 , indiferent de echipare .