După ce a dezvoltat o versiune specială pentru raliuri a lui Polo care a câştigat ultimele două sezoane din Campionatul Mondial de Raliuri, Volkswagen continuă implicarea în motorsport prin prezentarea variantei de circuit a lui Golf 7. Maşina a fost dezvoltată special pentru a participa în sezonul următor al Touring Car Racing International Series (TCR).
Construit pentru competiţiile de turisme, noul Golf de circuit păstrează în linii mari designul modelului de şosea, dar este schimbat serios ca apariţie prin implementarea unor soluţii aerodinamice radicale. Sub capotă, noul Golf 7 de circuit dispone de o versiune de performanţă a motorului de pe Golf R. Vorbim de un motor turbo cu patru cilindri de 2.0 litri care în versiunea radicală dezvoltă 330 de cai putere. Cutia automată DSG cu şase rapoarte trimite puterea către roţile din faţă.
Foarte interesant este că la dezvoltarea motorului pentru noul Golf 7 TCR au contribuit serios partenerii de grup de la Seat, echipa de motorsport de uzină a mărcii spaniole beneficiind de experienţa adunată în sezoanele în care a participat în WTCC şi mai ales în Cupa Leon, o competiţie dedicată compactei produse de brandul iberic.
Deşi maşina a fost dezvoltată cu gândul la sezonul 2016 al Touring Car Racer International Series (TCR), primul test pe circuit al noului Golf va avea loc în etapa a opta a acestui sezon din competiţia de turisme.
Aceasta se va desfăşura pe circuitul Red Bull Ring din Austria în acest weekend.
Sa te vad cand o sa-l scoate pe Golf MKVII R400 ce o sa mai zici ?
lasa ca am vazut destui zmei cu VW tari in linie dreapta iar pe viraje is cu morcovu' in borta derrierului... mi-ar fi placut sa le dau una peste ceafa ca mai mult incurcau...e adevarat ca eu eram cu o caruta de ford de 1L/125 iar ei erau cu "valuare".
n-am inteles niciodata de ce viraje in panta/rampa ce pot fi abordate lejer cu 60-70-80 astia le depaseau la pas de parca era gheata pe carosabil si cu pedala de frana pana in podea.
concluzie....sa conduci presupune si minte nu numai motor....dar asta n-ai de unde stii
cand esti constient ce se intampla in/cu masina ta cand o conduci, adopti un mod de conducere mai inteligent
intelegi?
te-ai intrebat vreodata de ce toti pensionarii care si-au cumparat Mercedes merg pe autostrazile din Germania pe prima banda, in loc s-o taie ca nebunii, depinde de cat de paranoic esti in legatura cu masina ta
trebuie sa fii undeva la mijloc, ptr ca pana la urma e doar un obiect