Esential
17.809 | euro costă Octavia Greenline în România cu oferta specială de lansare. |
Skoda oferă publicului din România cea mai economică versiune a modelului Octavia, recunoscut după eticheta Greenline, specifică produselor cu emisii şi consum redus. Pentru început, constructorul ceh va vinde în ţara noastră doar motorizarea diesel de 1.6 litri şi 105 cai putere, capabilă să ofere un cuplu motor generos, de 250 Nm între 1500 şi 2500 de rotaţii.
Resursele sunt suficiente pentru a anima modelul ceh, garantând în acelaşi timp performanţe extraordinare atunci când vine vorba despre consum şi emisii. Octavia Greenline promite o valoare de 3.8 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor record, de numai 99 g/km.
Pentru a putea obţine aceste performanţe, Skoda Octavia Greenline vine cu un filtru de particule pentru motorul diesel, cu o transmisie care a primit o ultimă treaptă reconfigurată, cu un sistem de regenerare a energiei de frânare şi bineînţeles cu un sistem star-stop. Pentru şoferii mai puţin familiarizaţi cu şofatul ecologic, modelul dispune şi de un indicator pentru schimbarea treptei de viteză.
Octavia Greenline beneficiază de un coeficient aerodinamic redus 0.296 cX şi de anvelope cu rezistenţă redusă la rulare şi presiune recomandată mai mare.Noul Skoda Octavia Greenline vine cu un preţ de listă de 19.134 de euro cu TVA, însă oferta specială pe care o practică importatorii face ca preţul de pornire să fie de numai 17.809 euro cu TVA.
Meganul meu 1.9 tdi consuma 3.1 test facut de mine munte - mare am depasit tot ce am prins passat octavii in blana, audi , bmw.
@vasilica - diferenta dintre cele coua masini este data de consumul in oras, ca acolo doare pe toata lumea. In oras ai Start-Stop la motor si nu arzi gazul la semafor.
Ca are importatna.
Am vrut sa scriu megan dizal cu geamuri fumurii
Asa ca lasa povestile .
Probabil fiindca sunt, daca am inteles eu bine, niste ghertoi si niste cocalari, nu? Si asta in conditiile in care Ungaria are industrie auto tzapana iar Skoda nu se produce acolo...
@ Vasilica
Mai minte omu` da` mai bea si nitica apa rece...
e atat de fiabil motorul ala , mai ales ala de 90 cp ca tine 1 miliard de kilometri fara sa bagi nimic in el, nici benzina. sia daca e transportat de trenuri in cutia originala :))
lasa-ne frate cu expiraciunile de motare. 3.1 scoti pe autostrada la mers constant (folosind pilotul automat- daca ai asa ceva, ca ala e optional) in cea mai mare treapta de viteza, cu maxim 100kmhdeci lasa frustrarile.
ontopic: oare ce cifre ar obtine in trafic de bucuresti aceasta masina?
Skoda vinde bine si pe pietele pe care le enumeri tu. De exemplu, in Germania, in 2010, Skoda a vandut mai mult decat Toyota, Lexus si Honda la un loc. Sau Germania nu e stat vestic?
. Consum mediu pana acum 5,6 l%.Trebuie sa mergi cu cel mult 100 Km/h ca sa scoti sub 4 litrii, o data am reusit sa scot 3,9 pe o distanta de 80 Km intre Lunca Bradului si Tg-Mures dar trebuie sa ai picior fff usor. Calculatorul masinii iti spune sa schimbi treapta de viteza foarte repede si ajungi sa mergi cu ea subturata, nu stiu daca afecteaza asta motorul.
Deci dupa parerea mea nu este cine stie ce de modelul Green line, cumperi tehnologie noua practic.
Drum bun.
In ritmul asta,si la ce consum ai nu mai ai mult!
Rog marii producatori de automobile sa nu mai investeasca miliarde in tehnologii pentru economia de carburant sau in tehnologii pentru utilizarea trenurilor hibride de rulare,sa ia legatura cu Vasilica.
El a gasit cheia tuturor problemelor si renault-ul sau face pionierat:prima masina din lume care nu consuma deloc ci din contra,ofera conducatorului carburanti,litri peste litri!
Daca iti zic si cat mai consumat azi nu mai intri pe siteul asta!
Apropo! Cate miliarde de kilometrii mergi cu 100ml de motorina?:))