Arată incredibil și aduce mai degrabă cu un concept, nu cu un model de serie. Lexus LC500 a fost dezvăluit la Salonul Auto de la Detroit, după o muncă de patru ani a designerilor japonezi. Eforturile lor n-au fost în zadar, pentru că LC500 are alura unui supercar și promite să dea tonul în materie de deisgn pentru Lexus.
Nici nu avea cum să fie altfel, având în vedere că LC500 respectă foarte multe din liniile conceptului LF-LC din care s-a inspirat. Grila impresionantă a rămas, blocurile optice angulare au fost păstrate și au acum lumini LED, posteriorul are o linie plonjată, iar stopurile sunt incredibil de subțiri. Acestea din urmă au tot lumini LED și, pe timp de noapte, crează imaginea literei ”L”. Designul este completat de un eleron activ și de jante de 20 sau 21 de inch, din aliaj.
Lexus LC500 este primul model construit pe noua platformă cu propulsie spate a companiei, construită cu aluminiu din abundență, pentru a asigura o masă cât mai redusă.
Este vorba despre o arhitectură globală, abreviată GA-L, care ar urma să fie folosită pentru toate modelele premium din Grupul Toyota.Inginerii au echilibrat foarte bine raportul de mase pe ambele axe și a căutat să așeze șoferul cât mai aproape de sol. Bateria a fost poziționată în portbagaj, iar roata de rezervă a dispărut, tot din dorința de a economisi kilograme.
Propulsia noului LC500 poate fi lesne de intuit, după cifrele din titulatură. Supercarul dispune de un motor V8 de 5.0 litri, regăsit și pe versiunile de performanță RC F și GS F. Unitatea generează 467 de cai putere și un cuplu motor de 527 Nm.
Noutate absolută sau mai degrabă premieră mondială, resursele motorului V8 sunt administrate cu ajutorul unei transmisii automate cu, ATENȚIE, 10 trepte de viteză.
Lexus susține că automata sa este la fel de rapidă ca o unitate cu dublu ambreiaj, dar că este mai compactă și mai ușoară decât o cutie convențională cu opt rapoarte. Grație unui computer care calculează forțele laterale, accelerația și frânarea, transmisia anticipează mult mai bine intențiile șoferului.Acest ansamblu tehnologic îi permite coupe-ului să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.5 secunde.
Automarket este prezent la Salonul Auto de la Detroit. Dacă vreți să vedeți poze live cu mașina, click aici.
Despre modelul LC500, ce pot sa mai zic. Lexus lanseaza niste automobile de lux pe care cu greu le poti descrie in cuvinte . Emotia pe care ti-o transmit modelele lor prin design te face sa-ti pui intrebarea : Exista un alt brand premium cu un design atat de sofisticat si care ofera muritorilor de rand ( bogati ) placerea si senzatia ca conduc un concept de serie? Raspunsul e NU.
Design-ul e pur si simplu incredibil.....nici nu stiu cum sa compar masina asta cu modele ca seria 4, seria 6,Audi a5,C-coupe E-coupe........nu se pot compara......
E ca si cum Lexus a inaugurat un nou segment......segmentul design-ului extrem....
Cateodata, e mai bine sa stai pe un design consacrat. Cand nu ai istorie si un design propriu, poti recurge la orice artificii vrei tu. Alegerile insa mi nu mi se par inspirate, nici in cazul asta nici in altele. Bine ca macar au mai curatat masina de muchiile alea fara nici o noima. Ceva mai putine de data asta.
@zarnesteanu. Norocul tau ca AM nu-ti sterge comentariile alea fara noima.
2. cand mercedes avea prima cutie cu 7 rapoarte, lexus unde era?sau atunci nu se punea?acuma cand au venit si ei cu o cutie cu 10( care nu e a lor) .... ai si inceput: germanii e niste prosti, iar japonezii e dumnezeu pe pamant
On topic: masina arata bine din pct meu de vedere.O sa fie in concurenta cu noul infiniti q60 care si aia arata bine.Doar ca infiniti vine cu niste motorizare mai atractive
Mai degraba e urban, modern iar lipsa atat de pomenitului pedigree il vad mai mult ca pe un avantaj, cei de la Lexus permitandu-si abordarea unui nou capitol vizual fara sa fie ingraditi de o istorie grandioasa la care se face apel ori de cate ori se lanseaza un nou model.
Clar, o reeditare a designului consacrat sau o reiteratie a designului deceniilor de aur (de ex anii '50-'60) e calea sigura catre succes. Dar trebuie acceptat si riscul sa fii banuit de copy-paste ori lipsit de imaginatie. Pe de alta parte nu vad dece unii ridica piatra si lovesc atunci cand altii sunt originali?! Nu are loc toata lumea pe piata? Toti trebuie sa gandim obtuz considerand designul unor companii mai vechi ca fiind de capatai iar al celorlalti pur si simplu desconsiderat?
In fine, cum am mai zis si la articolul precedent, LC500 imi place la maximum. La fel cum mi-a placut si DB7 si SLS (modele ce aveau la baza linii de design vechi de juma' de secol) sau 850i (cu liniile sale simple, moderne si elegante).
''cei de la Lexus permitandu-si abordarea unui nou capitol vizual fara sa fie ingraditi de o istorie grandioasa la care se face apel ori de cate ori se lanseaza un nou model'' AND '' Cand nu ai istorie si un design propriu, poti recurge la orice artificii vrei tu '' . La prima vedere aceste doua pasaje citate par scrie de una si aceeasi persoana in deosebi limitata la un nivel de gandire bogat ( in cazul de fata auto ) . Nu o sa stau sa comentez o aberatie ca asta. Doar o sa il intreb pe presupusul personaj care sta ascuns in baza a doua nick-nameuri. De Jaguar a auzit ? Daca DA, poate imi explica si mie abordarea ''unui nou capitol vizual'' al acestui producator aparut inaintea Lexus cu mult timp in urma ingraditi de o istorie grandioasa la care ar fi trebuit sa faca apel ori de cate ori s-ar fi lansat un nou model. Nu ? Stiim cu totii ( doar cunoscatorii evident ) ca modelele Jaguar din prezent, cu sigla acoperita ar putea sa fie confundat foarte bine si cu un Hyundai. Acelasi lucru si cu Audi si cu cateva modele.
imi pare rau pentru tine, esti in eroare, dar si mai nou, clar.
Eu (vianu) si el (Zarnesteanu) suntem doua "personaje" complet diferite. Gusturi diferite, stiluri diferite, locatii (atat) de diferite. Voita confuzie facuta de tine nu ma jigneste cat de putin, m-as fi simtit injurat daca m-ai fi bagat in aceeasi oala cu madalaescu/mafia/etc :)). Iti sugerez arhiva AM.
de restu ma voi ocupa mai incolo in cazul in care vrei un raspuns
merci
1. Un @Alex care leaga doua fraze din comentariul meu si al lui @vianu dar care inca se exprima intr-o limba romana stricata si cu o logica inexistenta. "aceeasi persoana in deosebi limitata la un nivel de gandire bogat " O fi acelasi vesnic @mafia, @mascarescu, etc.
2. Avem un @Claudiu nou creat pentru "a inmulti" fanii(?) lecsus pe site-ul asta. Bietul @Claudiu, a tacut malc 4 ani de zile dar la lecsusu' asta e dat pe spate, i-a pierit roseata din obraz si si-a dat drumul la gura de nu-l mai opreste nimeni.
3. Hopa, apare si @Mihai, cu un profil usor diferit. Astuia ii place Mercedes (putina varietate nu strica) dar pana la urma lecsus e cel mai peste toti.
4. In sfarsit explodeaza si @mascarescu cu obisnuita doza de prostie. Nimic nou.
5. Mai apare cate un nick de urgenta, gen @zic si eu, care cere vehement banarea opozitiei. Cu orice pret.
6. In sfarsit, @S caruia I se copiaza nick-ul si care scrie (de data asta) laudativ la statuia zeului de tabla lecsus.
Deci din toate comentariile astea, cate sunt de fapt scrise de aceeasi persoana si cati useri reali au intr-adevar ceva de spus, laudativ sau nu, la articolul asta?
Colac peste puapaza, apar clasicele voturi negative, in numar de 10 in 5 minute. Si bineinteles, "nick-urile" aplaudace de lecsus au 10 pozitive.
Pai sa nu tragi o burta de ras dis de dimineata?
Paca si bunastare va doresc!
curg voturile pozitive cu destinatie din "toate" partile, doar doar sa ramana la suprafata rahatul ala botezat (si rebotezat) :))
ma indoiesc sincer ca poate avea atatia fani un individ ca mafia si textele lui atat de subtiri
oups, am scapat porumbelul
@Claudel, cu creier chel, "Zarnesteanule,esti un intrigant de joasa speta". Ce sa zic baiatu', cred c-am mai auzit asta de vreo 70 de ori, dar atunci te semnai altfel.
Era pe-aici un psiholog la botu' calului. Poate ne lumineaza el.
Daca te uiti la ea din "isometric view" de la montantul C spre spate, parca seamana cu nisan z350, de-acum 10 ani. O fi bine, o fi rau? doar @mafia stie.
Una peste alta, trebuie să-l tolerați, n-aveți ȋncotro. Dura Lexus, sed Lexus. Ȋn rest, rămâne cum am stabilit: inexorabil “se va pierde ȋn pluton”, adică va fi un oarecare pentru “prietenii” lui de-acilișea (eu sunt Neicus Nimenex, fără discuții! poate acum se vor simți satisfăcuți).
Acum și de-a pururi, vă doresc: Lecsură plăcută!
AndreiRN, reclamă-mă la CEDO pentru furt intelectual: hahahahahaha.
Mie-mi place. Extrem, iesit din comun, nu mi-as lua unul, dar imi place.
Ca sa fiu din nou on topic : Lexus nu a oferit acest model si in compania unui motor electric, datorita faptului ca acest brand tinde catre motoare alimentate cu hidrogen. Viitorul LS va fi oferit in compania acestui propulsor. LC500 arata intr-un mare fel, lucru care traduce ca nu poate fi comparat cu nimic de la Bmw si Mercedes. Asa cum a precizat si @Tzenu : ''Lexus a inaugurat un nou segment'' . Calitatea materialelor este net superioara fata de ce am vazut pana acum in coupe-uri Gran Turismo . Un mare plus si la designul exterior . Partea tehnica este cu adevarat o inginierie tehnologica testata si paratestata de takumi ( artizani japonezi- cei mai apreciati din industria auto ). Cu siguranata cu un kit TRD acest LC500 ar fi putut scoate 600-700 CP fara probleme din acest V8 aspirat. Dar Lexus a mizat mai mult pe maiestria stilistica si rafinamentul modelului atunci cand este condus.
si tu incepi? Presupunand ca nu esti in tara, asa pare din ce scrii, asta insemna ca suntem...simpli?
In fine, am (si) un "shit box". De care sunt foarte multumit. Confortabila, silentioasa, economica, nu exceleaza la feelingul in condus, unele dintre materiale la interior ar merita o atentie mai acatarii dar, in final, nici o nemultumire; in cei peste 100.000km nefiind bifata nici o problema tehnica.
PS seriozitatea japoneaza nu e o legenda, indiferrent ce vrei tu sa insinuiezi. Si daca voiesti sa ma confunzi cu un mucos (fara nici un apropos la ce spunea Zarnesteanu :) ) sa stii ca ai gresit destinatarul. Unii dintre noi au depasit stadiul de cas la gura si au si lectiile facute (inclusiv cele de viata).
PS2. @madalaescu...daca ai avea o minima de diplomatie si ti-ai schimba vocabularul ai avea mai mult de castigat. Pentru mine, continuand cu "marsadas" "volsvagin", etc nu dovedesti decat ca esti doar un alt analfabet gen mafia. De care, sincer, mi-e greata.
cum ziceam am un "shit box" asa cum "elegant" te exprimai. Si nu doar reviziile m-au ferit de necazuri mecanice, electrice, hidraulice, etc. Pur si simplu:apa, paie si bataie.
Apoi, nu pun la indoiala ca ORICE masina se strica dar rata de defectiuni este mai buna sau mai rea functie de marca ori...piata. Dar tot piata spune ca japonezele stau ceva mai bine decat alti producatori. Si asta e cu PUNCT. Adevarat ca probabil au lasat stacheta mai jos decat pe vremea cand s-a nascut legenda, dar si ceilalti au facut-o. Asa ca "suntem" chit; clasamentul se mentine.
@madalaescu...ma adresez tie pentru ultima oara. Esti sub nivelul marii. "voturile" negative au o singura sursa. Probabil ca te crezi tare destept iar noi nu ne dam seama ca multitudinea de voturi au la baza un soft de generare a IP-urilor. Cu cine crezi ca ai de-a face si tecrezi mai cu motz? Ma rog eu te vad ca pe un (...) cu motz. Si nu exista zi in care sa nu imi dovedesti ca nu am dreptate. Gargara asta pro-asiatice e tipica si analfabetului fanatic pro-germane (fara nici o trimitere). Nu este nici o diferenta intre tine si ala care ii trage la orice ora ca tot ce este german e de pus in rama. Pe de alta parte nu te-ai saturat sa dai voturi negative? Mitica Blajinul incaseaza 7 voturi negative in mai putin de 5 minute, scamel, eu, Marian idem. Parca esti o maimutza care incearca sa ascunda ce nu ii place, iar tu primesti 6 voturi pozitive la un coment care pur si simplu nu spune nimic. Tragand linie, madalaescu, esti de prisos. Singura contributie e ca, probabil, faci trafic site-ului.
@someone...un articol cu subiect meseriash s-a transformat intr-un schimb inutil de replici cu proasta satului. Nu stiu cine m-a pus sa nu ma tin de cuvant si sa ignor euglena asta mizerabila.
renunta, economisesti cerneala
touche
Pe bune jalnic timp pentru o masina care se vrea sport.
Asteptam si pretul sa .. rotfl.