Prima zi a anului 2015 aduce o surpriză pentru fanii mărcii BMW, care pot admira primele imagini ale celei de-a șasea generații a vârfului luxului bavarez: Seria 7. Pregătită pentru lansare în cursul anului 2015, noua generație a lui BMW Seria 7 se prezintă deocamdată într-o serie de fotografii realizate într-o parcare.
Deși informațiile lipsesc deocamdată, fotografile dezvăluie destul de clar liniile spatelui noului Seria 7 și o serie de detalii ale interiorului și ale zonei frontale, toate inspirate din conceptul Vision Luxury, prezentat anul trecut. Observăm, astfel, un spate diferit, dominat de stopurile în stil Seria 6 Coupe dar tăiate de o bară cromată care se întinde de la stânga la dreapta în zona posterioară. Evacuările integrate în spoiler completează un tablou care transformă o parte din spate masivă, așa cum întâlneam pe actuala generație, într-una mult mai agresivă. În fotografie apare și denumirea versiunii mașinii, 730d, motorizare cu șase cilindri în linie care va dezvolta în jur de 280 de cai putere.
Fotografia interiorului nu lasă să se distingă multe detalii, însă formele familiare de pe restul gamei BMW vor fi dublate în mod sigur de evoluții tehnologice de marcă și de sisteme care permit control vocal al întregului pachet de entertainment.
Tot la nivel tehnologic observăm și apariția unor faruri care beneficiază de tehnologia Laser, care a debutat în gama BMW pe hibridul i8 și care va fi probabil una dintre elemente disponibile pe lista de opționale.
Blocurile optice frontale merg pe linia inițiată de Seria 3 și sunt lipite de grilă, forma acestora fiind încă neclară.Vă reamintim faptul că noua generație Seria 7 va beneficia de o platformă nouă care promite, pe lângă adaptările tehnologice, o scădere a masei proprii cu circa 200 de kilograme în raport cu modelul anterior. Platforma modulară debutează pe Seria 7 și va sta ulterior la baza construcției viitoarelor Seria 5 și Seria 6. Deși nu avem nimic oficial în acest sens, se pare că noul Seria 7 va avea la dispoziție, pe lângă motoarele clasice cu 6, 8 și 12 cilindri, și versiuni motorizate de unități turbo cu patru cilindri care vor constitui oferta de bază a modelului german. Evident, este așteptată și o variantă hibridă plug-in care va oferi o autonomie electrică consistentă și consum de sub 3 litri/100 km după încărcarea completă a bateriilor.
via Autoforum.cz
si ca tehnologie o sa fie clar sub S-ul actual(care e si el de foarte putina vreme pe piata)
Botul masini imi aminteste de BMW seria 3GT(o masina nu prea frumoasa)
Instrumentalul de bordul probabil in standard va fi 'electro-classic':)))))si probabil doar obtional se va dota cu vreun ecran sau ceva de genu:P....ca doar nu le strica inca vreo 800 euro in buzunarul lor.......
am observat ca BMW nu prea se sfieste sa-ti ofere o masina bine echipata in standard.......ci mai degraba ofera mai toate sistemele obtional..........pana si HUD-ul care e deja de 14 ani in oferta seriei 7(incepand cu E65).......
Daca nu vor oferi HUD standard pe noul septar ar fi chiar culmea....
Inca un detaliu interesant.......se pare ca masina in poze are jante de 18'-19' si chiar si acestea par mici pe masina..........deci sa ne asteptam la 20''???
On topic : ''Sheptarul'' cel nou este parca ceva mai bine desenat la partea posterioara , in rest tot cazan nemtesc ramane cu multe minusuri evident. No comment............
ale unui model pre productie, nu știu de unde certitudinea ca tehnologic va fi sigur sub clasa S.
Modelele clasice de la Bmw nu vor mai avea prea curând aspect nonconformist, cu mari rupturi de stil, ca E65 și E60, au primit prea multe critici, chiar daca s-au vândut, a fost si o perioadă mai favorabilă economic, era riscant s-o țină așa.Stilul conservator vă fi adoptat de majoritatea producatorilor in această clasă, Jaguar a anunțat că viitorul XJ va avea aspect mai tradițional, clienții acestei clase nu sunt tineri de 30 de ani, pt tineri există alte multe variante și clase.
280 de cai pe 730d ti se par din " secolul trecut"? Actualul are 258 de cai, este un upgrade mai mult decat acceptabil avand in vedere ca greutatea va fi mai mica cu aproximativ 200 kg, de fapt va fi cel mai usor model din segment, indiferent de motorizare.
Ca si tehnologie nu cred ca o sa fie sub S Class in nici un caz. Ba mai mult, probabil o sa vedem destule inovatii pe care concurenta inca nu le are. Vom vedea. Ce ma surprinde in continuare este raritatea seriei 7 pe strazi. La fel ca si A8 de altfel. Indiferent de anul de productie.
Am observat ca esti mai mult decat obiectiv cand vine vorba de Bmw, vrei sa vezi ca la lansare in dreptul maselor o sa apara la versiunea entry pe benzina 740i o masa in jurul a 1.7 tone? Iar la 730d maxim 1.8 tone? Actualele versiuni nu au 2.2 tone, cel putin nu cele cu motorizari cu 6 cilindri si versiuni 4x2. In privinta solutiilor alternative, cred ca anul 2014 a fost un semn clar in aceasta privinta, cu i3 si i8, mai ramane sa spui ca i8 este foarte scump si " decat i8 mai bine 7 Prius", iar in viitorii 2-3 ani Bmw va oferi modele hibride pt aproape toata gama.
PS : I8, este un super-car , nu o masina de familie . Va fii la fel de ''eficient'' precum ai purta papuci iarna.
Oricum am observat de la articolul cu Mazda 3, seria 1 si Audi A3 ca nu poti sa argumentezi normal, daca nu mergi pe aratura cu-n limbaj de cartier nu te simti bine, dar probabil asta se intampla doar cand e vorba de " beeemwee", este de inteles.
farurile din close-up se potrivesc cu cele "de pe model"...e un unghi tare ciudat dar sunt aceleasi
Pentru prostul care a zis ca LS are grila de Audi,ar trebui sa faci un control oftamologic,cred ca ai nevoie de ochelari(cu ocazia asta poate vezi si tu sa mai citesti o carte,te mai destepti si tu putin si o sa ai sanse mai mari cand mergi la interviul de angajare la McDonald's).Si sa stii ca prima cutie automata cu 8 trepte a fost facuta de Lexus,de ce in prezent si cei de la Audi folosesc asa ceva?Primul sistem de Parking assist(ala de parcheaza masina singura ca sa intelegi si tu) a fost facut de Toyota si a aparut pe Lexus LS in 2004(lafel si sistemul hibrid),de ce Audi se foloseste acum de inovatiile japoneze.Tot Lexus este singurul producator de masini care foloseste pentru testarea masinilor si un simulator(cauta pe youtube Lexus simulator sa vezi tehnologie ca in industria aeronautica(inclusiv NASA).Tot Lexus este si singurul producator de masini care foloseste lasere de foarte mare precizie(milimicronica) in taierea pieselor astfel incat acestea sa se imbine perfect.Si BMW va scoate in viitor motoare pe hidrogen cu tehnologie imprumutata de la Toyota.Deci cine de la cine copiaza?
S-au inmultit mafiotii.H,hi,hi,hi.........
Oauuuu! Lexus a inventat motorul care functioneaza cu hydrogen !
Probabil si cel electric! Saracul F.Porsche ! Sunt si tantalai care au lexus si citesc carti.Doar cartile cu poze ,ca sa inteleaga si ei.
Asa ca ar fi bine sa o lasati balta. Nici unul dintre voi nu va puteti permite o Toyota(pardon,lexus am vrut sa zic),nici bmw,audi sau ce dracu mai vreti,dar sunteti plini de cultura auto ca un porc de slanina.
Whatever,comentariul asta o sa fie sters imediat!
@mihai
La peste 2 ani de la lansare, LS inca nu este disponibil la vanzare in Romania, deci ce sa vezi, putinii inteligenti si intelectuali care ar fi vrut sa-l cumpere nu prea pot, iar altii care spera ca devin mai inteligenti doar pt ca ravnesc la un Lexus n-au bani, deci este foarte nasol.
Ai cultura,esti culturist! vorbesc bull shit!
Dar pentru unii daca nu ai vanzari bune esti un loser.. Bravo voua, destepti in ale masinilor!
nici macar cei de la BMW nu sunt asa siguri ca e cea mai buna,ca se va vinde cel mai bine,etc...
cert e un lucru, BMW reuseste ca nimeni altul sa scoata cocalarul din romulan.
P.S: S-a remarcat ca nu am luat in considerare Jaguar (care imi place) si Lexus (care fac masini bune). Pe de o parte am vrut sa nu-l las pe @dan sa primeasca toate injuraturile, iar pe de alta parte, oricat de greu ar fi pentru unii, aceste doua marci nu conteaza in lupta asta. Jaguar-ul a pierdut de mult contactul cu aceasta clasa si oricum traieste doar dupa succesul lui evoque, iar Lexus inca este un brand prea tanar pentru "seniorii" disponibili sa plateasca pentru astfel de masini, cu un design destul de bizar si cu un trecut in care masinile lor erau doar copii palide a celor de la Mercedes. Daca nu ar fi fost piata din SUA cu caracteristicile sale particulare (avantajoase pentru Lexus) aceasta marca nici mar nu ar exista desi nu contest calitatea produselor, care per ansamblu este una buna.
Un an nou fericit si plin de realizari tuturor!
In rest sunt de acord cu tine. Un an nou cat mai bun si tie!