Pentru a putea să vândă cele 1000 de exemplare pe care le va produce anual, Citroen a gândit două scheme de plată diferite. Prima este asemănătoare cu cea pe care utilizată de Renault în cazul lui Zoe: achiziția mașinii (25.000 de euro din care în Franța se scade bonusul guvernamental de 6300 de euro) plus o chirie lunară pentru baterie (79 de euro).
A doua opțiune este închirierea pe lungă durată, o alternativă la leasingul operațional. Astfel, la închirierea pe 49 de luni, rata lunară ar fi de 299 de euro/lună, iar la final mașina îi rămâne companiei.Citroen E-Mehari vine în versiunea de echipare de start cu elemente de bază precum ABS sau ESP, însă nu oferă airbag-uri nici măcar opțional, iar climatizarea costă suplimentar 1000 de euro. Motorul electric al modelului francez oferă 68 de cai putere și 140 Nm. Accelerația 0-100 km/h se face în 6.4 secunde, iar autonomia relativă este de 200 de kilometri.
Mașinuța asta e făcută cu o anumită destinație și ptr. un anume segment de cumpărători. Prețul nu pare exagerat ptr. nivelulul de salarilor din vest.