Știm deja că Volkswagen ne pregătește întâlnirea cu un nou Golf pentru finalul acestui an dintr-un anunț oficial făcut de de echipa de comunicare a mărcii germane. Ei bine, chiar dată detaliile întârzie să apară, jurnaliștii britanici de la Autocar au pus mâna pe o serie de detalii interesante legate de versiunea îmbunătățită a celui mai vândut model european.
În primul rând, a fost rezolvat misterul legat de statutul modelului pe care-l va anunța Volkswagen. Conform celor de la Autocar, vorbim despre un facelift al lui Golf 7, pentru că Volkswagen pregătește viitorul Golf 8 abia în 2019, atunci când modelul se va lansa într-un context interesant din punctul de vedere al electrificării pieței auto.
Virtual Cockpit și control prin gesturi
Deși este oficial un facelift, noul model primește modificări estetice și tehnice importante. Acestea nu vizează însă exteriorul, care va primi modificări mai degrabă conservatoare, în clasicul stil al mărcii germane, ci interiorul. Aici, inginerii și designerii brandului din Wolfsburg vor introduce în ecosistemul tehnologic al lui Golf două noi elemente centrale importante.
Primul este display-ul Virtual Cockpit de 12.5 inch care este împrumutat de pe Passat și înlcuiește ceasurile clasice de bord, urmând să fie element opțional pe noul model.De asemenea, display-ul central de top va avea de acum o diagonală de 9.5 inch în format 16:9 și va oferi posibilitatea de a comanda funcțiile de bază ale sistemului multimedia prin gesturi, după modelul inaugurat de BMW pe Seria 7 și mai recent pe recent prezentatul Seria 5. O potențială sursă de inspirație pentru noul ecran ar putea fi conceptul R Touch (foto), pe care Volkswagen l-a prezentat la CES Las Vegas, în luna ianuarie a acestui an.
Noul Golf le va oferi în plus viitorilor posesori posibilitatea de a rula semi-autonom la viteze de până la 40 de kilometri pe oră în traficul aglomerat, pentru a elimina din disconfortul cozilor de la semafoare.
Marea surpriză: un Golf R de 420 CP?
La nivel de motorizări, se vorbește despte motoare 1.0 Turbo care vor înlocui actualele unități 1.2 TSI și de versiuni îmbunătățite ale cunoscutelor motoare pe benzină de 1.4 litri turbo.
Diesel-urile 1.6 și 2.0 TDI rămân pe poziții, informațiile preliminarii arătând că acestea vor primi însă versiuni îmbunătățite la nivel de consum și emisii.Vești interesante și pentru fanii versiunilor sport ale lui Golf. Jurnaliștii britanici susțin că varianta Golf GTI va ave asub capotă același 2.0 Turbo, modificat însă pentru a scoate mai mulți cai decât se întâmplă acum, când dezvoltă 220, respectiv 230 CP în versiune Performance.
Golf R ar urma însă să câștige cel mai mult la nivel de putere, pentru că va trece de la cei 300 de cai actuali la 420 CP, utilizând o versiune îmbunătățită a resurselor prezentate de germani pe conceptul R400, prezentat acum un an și jumătate.
Detaliile oficiale legate de noul Golf 7 facelift vor fi disponibile la începutul lunii noiembrie.
via Autocar
Sa nu uitati sa-l testati cu motor 2.0TDIEventual in diferitele sale variante de putere..Ca stiu ca va place diesel.
Va rog sa-mi spuneti o masina mai echilibrata decat Golf.
Stima
Ma refer la calitate generala, comfort, a.s.o. realtiv si la pret. Dk nu punem si pretul apoi le bagam si pe Ser1 sau A Klasse aici, si putem spune la fel de bine acelasi lucru: "Spuneti-mi o masina mai echilibrata decat Seria 1!"