Deşi este, probabil, cel mai popular supercar al ultimului deceniu, Bugatti Veyron pare să îşi fi pierdut din priza pe care a avut-o în rândul clienţilor cu foarte mulţi bani. Constructorul exclusivist are dificultăţi în a găsi clienţi pentru ultimele exemplare decapotabile din producţia modelului care costă peste un milion de euro.
Potrivit unor surse din interiorul Bugatti, au mai rămas 40 de unităţi Veyron Grand Sport nevândute, toate însumând o valoare de 62.5 milioane de euro.
Pentru a reuşi să vândă restul exemplarelor rămase, Bugatti a organizat Dynamic Drive Experience în Statele Unite. Este vorba despre un eveniment care adună în fiecare weekend între 20 şi 25 de potenţiali clienţi pentru Veyron Grand Sport. Aceştia au ocazia de a testa mai multe exemplare Grand Sport pe mai multe şosele din zonă, dar şi pe o pistă închisă a unui aeroport. În acest ritm, subsidiarul Volkswagen estimează că va reuşi să vândă şi restul de 40 de unităţi în maxim 12 luni.
Bugatti a lansat Veyron în anul 2005. A fost o adevărată revoluţie în segmentul supercarurilor, performanţele sale fiind unele impresionante. Cu toate acestea, şi preţul a fost unul pe măsură, fiind printre puţinele automobile etichetate la peste un milion de euro. Bugatti a reuşit să vândă toate cele 300 de exemplare propuse pentru producţie.A aprobat însă şi dezvoltarea unei variante decapotabile, botezată Grand Sport, programată să ia naştere în doar 150 de unităţi. Din fericire, ea nu s-a mai bucurat de un succes similar şi acum oamenii de vânzări trebuie să caute din răsputeri 40 de clienţi.
De vandut le vor vinde...dar mai greu acum. Sper ca viitorul Bugatti sa nu mai aiba faruri de Audi ! (asta e nu m-am putut abtine :)))
Asa cum a spus si Scorpionul exista pe piata masini care arata si bine si care si pot. Cum ar trebui sa arate viitorul veyron? Lamborghini rupe gura targului printr-un design extrem de incisiv, Pagani tehnic e un pur sange iar designul (mai ales cel interior) parca e un baroc post-modernist, Mc Laren (in nici un caz extravagant asta poti spune despre pagani) e mai degraba desenat simplu sub imperiul limitarilor aerodinamice dar fara sa-si uite originile incepute cu F1.
Deci? sa faci cea mai puternica masina numai este destul. Cea mai rapida? E o cifra care a ajuns a produce orgasm doar prepubertarilor. Poate ca viitorul vw va trebui sa combine toate aspectele ce caracterizeaza un hipercar: design, tehnica iesita din comun, manevrabilitate, acceleratie si viteza. Si poate sa fie o tzara mai practica.
Nu cred ca vor reduce pretul la ele....ar fi putin umilitor pt. ei sa faca reducere la Veyron...dar cum nimic nu e imposibil pe lumea asta, nu exclud nici aceasta posibilitate :)
@lorinczi.thomas: Bugatti nu va da faliment ca au in spate gigantul VAG plin de bani.
PS: Poate il prindem la reducere de ,,BLAC FRAIDI" la bani de Logan si ne luam toti cate unul :))))
No thanks. :)...un schimb de anvelope speciale pt. el si anume Michelin PAX costa 25 de mii de $ :))...