Din cele 450 de maşini produse de Bugatti sub sigla Veyron, 300 vor fi reprezetate la final de versiunea coupe, iar 150 de varianta roadster. În acestea sunt incluse toate versiunile speciale limitate pe care marca franco-italiană le-a prezentat de-a lungul timpului, implicit variantele Grand Sport sau Grand Vitesse sau chiar maşinile-unicat Pur Sang, Sang Bleu, Sang Noir, Bleu Centenaire, Black Bess, World Record Edition şi Quail Special Edition.
Producţia efectivă va continua până la finalul anului viitor, de pe banda de producţie a atelierului din Molsheim urmând să mai iasă 45 de unităţi Veyron.
30 dintre acestea sunt însă deja precomandate. Ulterior, Bugatti va prezenta un concept din care va fi dezvoltată versiunea de serie a urmaşului lui Veyron, model care va putea fi comandat începând cu 2016.
< supercarului francez >. Ei au scris conform oficialilor britanici nu ca ar fi marca britanica !
Britanică? Stăm jos, doi :)
Greu de crezut ca pierd atatia bani la un exemplar de Veyron....eu cred ca au mintit cand au facut asemenea declaratii.
De fapt e asa: Fondatorul era italian, marca e franceza la origine iar acum e nemteasca produsa in Franta daca nu ma insel....
Povestea asta cu sursa investiţiei=noua naţionalitate a mărcii e un bullshit, nu recomand nimănui să facă o confuzie de genul ăsta. :)
- daca mclaren p1 sau laferrari etc sunt incadrate pe la aceeasi suma si totusi sunt calculate pt a face profit nu vad de ce veyron nu ar putea face mai ales ca are tehnologie cu o generati in urma
- deci treaba ca ''o construim pt imaginea brandului sau a grupului vw si pt a demonstra cat de buni si avansati suntem.... cade. Altfel scoteau o serie limitata de 10 - 100 modele si impactul era cel dorit, insa ei vor scoate 450model pana la final dintre care 15 fara cumparator la momentul de fata
Mare parte din piese vin din Germania.