Dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în luna martie, Bugatti Chiron a atras valuri de simpatie din partea fanilor și din partea clienților. Se pare că vechiul Veyron a reprezentat o carte de vizită excelentă pentru marca de lux, chiar dacă cele 450 de unități s-au vândut destul de greu, în decursul a aproape 10 ani.
Bugatti nu va mai avea aceeași problemă cu noul Chiron, înlocuitorul lui Veyron. Potrivit unor informații obținute de publicația Car and Driver, supercarul Bugatti a fost deja rezervat de 200 de clienți. Aproape jumătate din producția totală de 500 de unități, vândută în doar șase luni, este o statistică la care orice producător de lux visează. Este o adevărată performanță și dacă ne gândim că prețul său de achiziție sare de două milioane de euro, fără alte opțiuni de personalizare. 30% din totalul comenzilor vin din Statele Unite, cea mai mare piață pentru Bugatti.
Așadar, 200 de oameni au plasat un avans de 200.000 de euro, adică mai puțin de 10% din prețul final, pentru ceea ce se anunță a fi cea mai spectaculoasă mașină a următorilor ani. Din păcate, va mai trece multă vreme până când vom reuși să vedem o asemenea mașină pe viu, pe stradă. Primele exemplare ar trebui să ajungă la clienți abia spre fârșitul acestui an, iar onorarea celor 200 de comenzi ar urma să le ia celor de la Bugatti cel puțin trei ani.Ce primesc oamenii suficienți de nebuni să plătescă 200.000 de euro avans și să aștepte trei ani după un Chiron? Un pachet minune, compus din 1500 de cai putere, 1600 de Nm, o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 2.6 secunde și o viteză maximă limitată la 420 de km/h.
da cred ca tre' sa fi deci-milionar ca sa-ti permiti masina;
10 k de posibili clienti ar fi, cum zici tu.
NPC. Evident ca trebuie sa fii milionar sa ti-o permiti. Chiar multi milionar. Daca ai doar milionele de ea nu iti ajung....intretinerea ei costa pe an peste 100 de mii de euro. O asemenea masina se cumpara de la 300 de milioane de euro avere in sus !
Adica intretinerea acestei masini face cat pretul unui Nissan GT-R NISMO care turuie cu el pe jos la orice ora
Nissan GT-R NISMO 2017 0-100 > 2,4sec V6 3,8L 600CP
Bugatti Chiron 1.500 CP 0-100 > 2,6sec
Da. Poate si mai mult....astea sunt preturile...nu ai ce sa faci !
Clar...nu e masina de Romania. De si sunt sigur ca mister Casuneanu jr. o sa isi ia si un Chiron pe langa Veyron-ul de il are in garaj la Oituz. A scos de cateva ori Veyro-nul pana la Brasov si s-a convins ca mai bine il tine in garaj ca pe conserva :)
->http://www.caranddriver.com/nissan/gt-r
->http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a29327/2017-nissan-gt-r-nismo/
->http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/nissan-0-60-mph-times/
->http://www.topspeed.com/cars/nissan/2017-nissan-gt-r-ar172824.html
Bugatti Chiron
http://www.caranddriver.com/reviews/2013-honda-accord-four-cylinder-manual-test-review
http://www.caranddriver.com/reviews/2016-mazda-mx-5-miata-club-test-review