Esential
850.000 | de lire este bonusul încasat de Clarkson în 2010. |
1 | milion de lire sterline este salariul oferit de BBC lui Clarkson. |
850.000 | de lire este bonusul încasat de Clarkson în 2010. |
1 | milion de lire sterline este salariul oferit de BBC lui Clarkson. |
Jeremy Clarkson câştigă bine de pe urma emisiunii Top Gear. Moderatorul şi vedeta principală a show-ului britanic a reuşit să strângă 850.000 de lire, echivalentul a 984.940 de euro, în decursul anului trecut. Banii reprezintă un bonus, care completează salariul anual oferit de BBC, estimat la un milion de lire, adică 1.158.000 de euro.
Suma bonus provine de pe urma unui contract special încheiat de Clarkson cu BBC, gândit de departamentul de marketing pentru a-l motiva pe britanic. Văzut în acest moment ca unul dintre cei mai bine plătiţi oameni de televiziune, Clarkson a încasat anul acesta aproape un milion de euro din vânzarea obiectelor promoţionale asociate emisiunii Top Gear: cărţi, DVD-uri, jucării sau machete.
Contractul încheiat de Clarkson cu Top Gear, prin care un procent din vânzările obiectelor promoţionale îi revine moderatorului, a fost semnat pentru a-l convinge pe britanic să rămână în continuare în echipa BBC.
via | egmcartech
Asta a ajuns si Top Gear, un teatru pentru juniori cei care conduc zilnic Astra, Golf si Ceed.
Marfa este, prosti este, Top Gear care este. Cum se spune succesuri in engleza Good Clarks?
cunostinte in domeniul auto are fiecare, mai mult sau mai putin, insa cand in emisiune spui ca Aston Martin si Jaguar sunt cele mai bune masini din lume esti total cretinoid! Get lost british sucker!
in testul cu Bugatti Veyron Supersport unul din realizatori nu a putut ajunge la viteza maxima a masinii, incercand asa cum au facut si cu Tesla ori alte modele non-britanice sa le minimizeze performanta. Daca era Aston Martin One-77 il faceau sa zboare!
cui ii place spectacolul, teatrul, ameteala din vorbe se hraneste cu Top Gear, iar cine vrea sa afle ce poate face masina in teste, cat e de aproape de valorile promise de producator, alea alea, gaseste surse pertinente in universul TV.
PS. De bune ce au fost toate marcile britanice au ajuns sunt pe maini straine. Trebuia sa nu le mai salveze nimeni. Ar fi mers baietasii astia trei numai in Hyundai si Dacia.
am spus doar ca exista si alte alternative! dar, cum romanul se inchina la Top Gear el crede ca doar cei trei destepti (intelepti ar spune ei) din Albion sunt zeii. wrong honey!
repet, exista alternative. chiar la fel de spectaculoase (ca filmari), sanatoase, dar si pertinente. asta am vrut sa transmit, nimic mai mult.
Ne plac masinile dar nu de asta ne uitam...
@Dpp
Ca bine spui.
JC este unul dintre putinii oameni care vad esenta unei masini si au curajul sa critice o masina chiar daca nu au un motiv pe hartie. Si nu de putine ori se intampla sa fim de acord cu el. Cred ca lumea s-a saturat de emisiunile in care ni se deseneaza un tabel cu datele fiecarei masini, iar la final cea cu cele mai multe puncte castiga.
Insa, daca vrei sa vezi care e mai bun pe circuit si nu te intereseaza de ce (tehnic), atunci TG este emisiunea potrivita. Si hai sa-ti spun de ce pe multi ii intereseaza lucrul asta.
Deci incearca sa intelegi care e treaba cu emisiunea asta pentru ca nu intamplator prinde la public. Si fi sigur ca cei 7 milioane de telespectatori nu sunt toti cazuti in cap sau inca mai traiesc cu mitul masinii nemtesti in minte. ;)
Modul plin de umor cu care prezinta, curajul sau de a spune lucrurilor pe nume si pe intelesul multora, fara sa plictiseasca prin prezentarea unor liste interminabile de date tehnice si nu in ultimul rand, exuberanta de care da dovada in comentarii, l-au consacrat pe Jeremy Clarkson. Chiar daca starneste si controverse (deh, nimeni nu este perfect...), continua sa prezinte masinile intr-o maniera destinsa, fara sa faca un capat de tara dintr-o discutie. Controversele dintre cei trei prezentatori consider ca sunt regizate uneori, dar tocmai despre asta este vorba, nu scrie nicaieri ca trebuie sa ne placa la toti aceeasi masina... Sunt si situatii in care Clarkson deranjeaza prin atitudine si afirmatii, dar a gresi este omenesc. Este si publicitate la mijloc, precum in multe alte domenii, dar se vede ca omul este pasionat de ceea ce face si de aceea isi permite (si i se permite) sa-si exprime parerile. Dupa cate se pare, publicul continua sa se bucure de Top Gear, prezentata de Clarkson de aproximativ 19 ani de zile. Inseamna ca, in cea mai mare parte a acestei perioade de timp, omul a reusit sa transmita niste lucruri. Iar aceasta nu este deloc o intamplare intamplatoare :)
@Costi9b : stiu oameni carora nu le plac masinile , dar se uita doar pentru show
@lau calin, ai 14 ani? ai buletin? mi-am spus o parere si sunt liber sa o fac. a te da in spectacol inseamna una si a spune o opinie este alta. inteleg perfect ce inseamna Top Gear. Cateodata amuzament cateodata penibilitate. Dar zeul Clarkson mai are multe de invatat pana cand sa recunoasca oficial ca in ciuda salariului sau imens, parerea lui cum ca Aston Martin nu e cea mai buna masina din lume nu-i aduce nimic lui Ulrich Bez, adica vanzari mai mari.
sunt impartiali prietene, impartiali. cand e vorba de masini britanice uita de orice simt al realitatii. sunt multe de spus. are succes, e adevarat, dar am zis daca in Romania 19 si 22 milioane asculta manele asta inseamna ca produsul e bun sau suntem cretinozi ca acceptam mizeria asta.
Top Gear ae un segment bine definit, sa incante mintea si lingurica mucosilor care conduc Astra si Golf si care neam de neamul lor nu or sa pupe Ferrari si Lamborghini.
Conduc o Alfa Romeo, nu sunt fan al masinilor germane....
Nu are rost sa vorbim de masinile testate,pentru ca,intradevar uneori baietii sunt subiectivi,dar trebuie sa tinem cont de experienta lor.
Ganditi-va ca domnul asta, Clarkson doar asta face de mai bine de 20 de ani,testeaza masini.
Sigur ca uneori ne doare cand unul din prezentatori ne face terci marca preferata,dar trebuie sa privim emisiunea ca pe un show,nimic mai mult.
Oricine se poate maimutarii si sa castige bani ca el. Asa ca voi, cocalarii si manelistii, fani ai acestui (pardon) acestor parazitii visati in continuare la masinile prezentate in emisiune. AU NEVOIE DE PROSTI CA VOI CA SA ISI IA BONUSURILE LOR GRASE!
Bafta in trafic !
Nu sti ca apa ,aerul si fraierul nu se gata niciodata? :)))
Numai se schimba
@mxv
Ce Alfa Romeo ai ? dc nu-i cu suparare
De exemplu Fiat Panda e una dintre cele mai apreciate masini de clasa mini, desi JK nu o suporta. La fel cred multi despre masina asta, o iubesc sau o urasc. Tocmai asta e si farmecul emisiunii... nu iti umple capul cu tot felul de prostii despre o masina. Cel putin asta e parerea mea. :)