BMW X4 - imagini oficiale cu fratele mai mic al lui X6

de Sebastian Toma
Joi, 06.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a prezentat imaginile oficiale ale noului BMW X4. Modelul este un Sports Activity Coupe şi este fratele mai mic al lui X6, construit pe platforma lui X3.

Date tehnice BMW X4
  • Tractiune Integrală
  • Nr. usi 5
  • Nr. locuri 5
  • Lungime (mm) 4.671
  • Latime (mm) 1.881
  • Inaltime (mm) 1.624
  • Ampatament (mm) 2.810
  • Rezervor (litri) 67
  • Portbagaj (litri) 500
BMW X4 este cel mai nou membru al familiei X a mărcii germane. El este descris ca un "SAC", acronimul "inventat" de BMW pentru "Sports Activity Coupe" şi este construit pe platforma tehnică a lui BMW X3. În esenţă, este fratele mai mic al lui BMW X6 şi se mândreşte cu o serie de elemente care-i conferă un plus de sportivitate faţă de un X3. Printre acestea se numără direcţia sport variabilă în standard, alături de sistemul Performance Control, volanul sport îmbrăcat în piele şi echipat cu padele pentru schimbarea treptelor, pe lângă sistemul xDrive şi numeroase alte dotări.

O altă diferenţă între BMW X4 şi X3 este înălţimea la care sunt aşezaţi pasagerii din faţă, SAC-ul având o poziţie cu 20 de milimetri mai joasă, pentru a accentua sentimentul de coupe.

Spre deosebire de un coupe convenţional, X4 asigură suficient loc pentru cinci persoane şi se mândreşte cu o banchetă spate fracţionată 40:20:40.

Bancheta spate a lui BMW X4 este fracţionabilă 40:20:40 şi asigură trei locuri.

MOTOARE

Esential 313 CP oferă cel mai puternic motor oferit în gama BMW X4, un diesel de 3.0 litri.
Noul BMW X4 are şase motorizări în ofertă, care livrează între 184 şi 313 CP. Toate propulsoarele sunt oferite doar cu tracţiune integrală, versiunile cu tracţiune spate anunţate anterior nefiind încă prezentate. Cea mai rapidă versiune a lui BMW X4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, fiind vorba despre motorizarea xDrive35d. Cu excepţia motorizării xDrive20d, echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte în standard, toate propulsoarele din oferta X4 au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte în standard.

Pe partea de eficienţă, diesel-ul 20d în compania transmisiei automate cu opt trepte oferă cea mai economică versiune a lui BMW X4, cu un consum mixt declarat de numai 5.2 litri la sută (în compania anvelopelor şi jantelor standard). Cu transmisia manuală, consumul mediu al acestei versiuni urcă la 5.4 litri la sută. Cea mai puţin economică motorizare din oferta BMW X4 este unitatea numită xDrive35i, de 306 şi 2.979 centimetri cubi, care anunţă un consum mediu de 8.3 litri l sută.

INTERIOR

Şoferul lui BMW X4 nu va avea o imagine mult diferită de cea văzută de şoferul unui X3, dar va sta cu 20 de milimetri mai jos.

Habitaclul lui BMW X4 nu vine cu diferenţe majore faţă de cel al lui BMW X3.

Se păstrează configuraţia cu cinci locuri, materialele şi design-ul general al bordului. În plus, X3 tocmai a primit un facelift, deci X4 beneficiază fix de elementele proaspete aduse în gama de la care şi-a preluat platforma. După cum subliniam şi în introducere, diferenţa dintre X3 şi X4 la interior este marcată de o poziţie mai joasă la volan, diferită cu 20 de milimetri. Materialele şi dotările oferite nu sunt diferite de cele găsite la bordul noului X3 facelift, la fel cum este cazul atunci când vorbim despre tehnologiile şi dotările puse la dispoziţia clienţilor.

Comentarii (26)

  • Daca nu avea sigla BMW pe bot puteam zice cu siguranta ca e un SsangYong Actyon.
    42 21
  • Aiurea. Spatiu la cap pentru pasagerii din spate ii scazut, portbagaj mic, ineficienta totala. Mai bine as lua un X3. O sa fie o noua moda in intervalul inchis [bizoni cu X6, pitipoance cu X4].
    45 14
  • nu vad rostu acestei masini...
    33 13
  • Andrei
    Acest x4 aduce cu seria 5GT doar ca e mai inalt. Cu siguranta isi va atrage clienti. Unii care scriu aici sunt bolnavi,ce legatura au masinile nemtesti cu nivelul de incultura si prostie dintr-o tara,parerea mea niciunul. Normal ca romanul care isi castiga banii prin tot felul de metode ce incalca legile isi va lua o masina nemteasca,acestia vor parca pe mijlocul strazii,daca se poate vor calca oameni pe treceri de pietoni cu masinile lor si vor atrage multe admiratii,esti cineva daca faci asta in Romania de astazi.Casa sau apartamentul pot sa fie mai modeste,dar masina sa fie de ultima generatie daca se poate,nu au nici o vina aceste Branduri auto cu o tara in care o anumita categorie de oameni sunt clientii predominanti al unor modele. Mergand cu bicicleta pe undeva prin Austria,am dat de o familie de olandezi probabil turisti,acestia aveau o masina nemteasca care se numea Audi RS 6,cu lada deasupra cum se mai poarta prin vest,oamenii reduc viteza la trecerea de pietoni si opresc cu cativa metri in fata acestea facanduti semn politicos sa traversezi,traversam strada in deplina liniste,eu raman prost si ma tot uit la masina acelor oameni,nu imi venea sa cred de unde atata politete si nivel de educatie(invatat ca in Romania) sa iti opreasca chiar pe trecerea de pietoni si daca se poate sa te ia pe capota sa traversezi mai repede.Mia ramas intimparita in minte imaginea acelei masini si acelor oameni.Nu masina il face pe om,omul o face pe ea,cu cat ai o masina mai scumpa cu atat trebuie sa fii mai politicos in trafic din punctul meu de vedere. Numai bine,cam asta am vrut sa zic prin acest mesaj!
    28 5
  • Palalila
    Voi sunteti cam inapoiati sau mi se pare..
    Aceasta masina e destinata tinerilor 18-26 de ani si nu celor trecuti de 26-27 de ani:))
    Nu aveti treaba cu lumea auto, nu va mai scrieti opiniile pe automarket, ca lumea nu intra sa citeasca comentariile voastre de idioti fondate pe invidie.

    Cautati-va de treaba, nu mai stati si scrieti comentarii degeaba pe aici, si-asa nu stiti nimic.

    Mai treceti si pe la scoala. ;)
    5 33
  • Un Seria 5 GT inaltat.
    9 7
  • razvan
    mai bine un x 3,este mai practic
    14 5
  • @Palalila...."Aceasta masina e destinata tinerilor 18-26 de ani si nu celor trecuti de 26-27 de ani "

    ne-a pus 'mnezo mana'n cap si ne'a trimis un baiat dashtept cu un comentariu fondat pe studii de piata care ne intereseaza pe toti

    pam pam!

    on-topic: concurenta te obliga sa cobori stacheta. Mi-ar place sa citesc (peste 20-25 de ani) un interviu al unui oficial BMW in care sa-si spuna parerea sincera despre X4, X6....
    13 5
  • X6 -ele saracului dar care arata mai bine :)
    8 12
  • Monsieur
    @palalila

    Baiete, spune-mi tu, ce tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 26 de ani, isi pot cumpara aceasta masina, prin forte proprii? Gndeste-te la un student la medicina de exemplu, care sta pe bancile facultatii pana la varsta de aproximativ 26 de ani si dupa face si rezidentiat. Aici vorbim de tineri perfect normali, fara parinti cu pedigree sau categorii sociale selecte.
    22 3
  • Kamrocgos
    Si mie, ca si altora se pare, masina asta mi se pare inutila. Fata de un X3 este mai putin practica si chiar daca este mai joasa (pentru o dinamica mai buna), tot mare si grea ca orice SUV o sa fie probabil, deci nu deosebit de manevrabila. Si indraznesc sa spun ca nici pretul nu o sa fie mai mic..
    14 5
  • @ Monsieur

    In lumea civilizata, un tanar dupa ce a terminat facultatea (medicina, drept, etc.) casitiga, in general, peste 2000 euro, deci ar putea sa plateasca ratele la o masina ca X4. Sper sa nu se inteleaga ca imi place X4...
    11 14
  • @ShelbyV8

    ai uitat de sunt cheltuielile zilnice ( chirie, hrana, materiale de formare, distractie) Daca e sa ma iau dupa tine orice putza verde proaspat iesit de pe bancile facultatii isi trage BMW.

    Ce chestie...umbla cainii cu covrigi in coada prin Vest si nu stiam :))

    @Shelby...hai sa revenim cu picioarele pe pamant, nu toti ne-am nascut ieri.

    PS. nu cumva in vest primesti si repartitie?
    12 5
  • @ShelbyV8 Ar trebui sa specifici cat de mult peste cei 2000 de euro. Afara cu banii astia nu te apropii nici in vise de asa ceva. Cu siguranta e nevoie de o suma mai maricica.
    13 1
  • bmw produce masini pentru clasa medie care inseamna persoane cu peste 100 mii/an, tocmai de aceea e considerata o clasa premium, iar in vest cam pe acolo e zona de venituri a posesorilor de bmw-uri. Cam asta e si ideea, trage tare si poate intr-o zi o sa-ti permiti un bmw (sau altceva din zona asta, nu conteaza), mai mult chiar, cine a ajuns sa castige banii astia in vest a trebuit sa demonstreze ca are ceva bun simt si responsabilitate, motiv pentru care n-o sa prea vezi bizoni in masini premium pe acolo.
    7 5
  • x4 si x6 demonstreaza ca si in vest exista bizoni.
    7 7
  • Palalila are dreptate cei dintre 18-26 ani si-ar dori o masina ca asta, apoi daca si-o permit este o alta discutie.
    5 1
  • BaditzaEx
    Arata fix ca un OU, daca era in 2 usi si astfel arata mai dinamic, mai... ceva in genul lui Evoque sau viitorul DC 100, sau conceptul celor de Jeep....mai intelegeam sensul acestui X4 dar asa incearca sa faca 2 lucruri si pe niciunulbine. Daca X6 arata , as putea zice misto ( misto e un termen tiganesc, deci pt unii oameni mai cu scaun la cap, sunt convins, ca n-ar da peste 60k doar pt ceva misto ) , acest X4 e praf in schimb, in afara de emblema si anumite motorizari grozave ( diesel ) nu atrage cu nimic.
    9 2
  • @ vianu & Unu

    Uitati aici salariile de inceput pentru stagiari la diverse firme:
    http://targetjobs.co.uk/career-sectors/law-solicitors/310759-how-much-will-you-earn-as-a-trainee-solicitor

    Si salariile minime pentru rezidenti, fara garzi:
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2074645-medicii-rezidenti-pleaca-din-romania-pentru-salarii-zece-ori-mai-mari.htm

    In Germania, casiga 2500 euro + garzi, deci peste 3000 euro/luna (salariu de inceput care creste in anii urmatori). Eu cred ca isi permit sa plateasca o rata de aproximativ 1000 euro. Normal ca nu sunt multi care o fac, dar doream sa spun ca masina nu e facuta exclusiv pentru cei care fura, ca in Romania.

    Si da, chiar umbla cainii cu covrigi in coada! Cel putin pentru cei care au job-uri mai ,,intelectuale".
    8 7
  • razvan
    stati sa vedeti cand o sa apara x2,sa vezi atunci
    7 1
  • @shelbyV8
    ar trebui sa lucrezi putin afara sa vezi ca nu chiar asa. eu sunt rezident in belgia si am salariul cum zici tu de 2500e dar nici nu pot visa la asa masina din banii astia. cand am plecat eram la fel de viteaz si de credul dar nu e chiar asa, plus ca o masina nu inseamna doar achizitie si atat.
    citesc forumurile si vad ca aveti o viziune eronata despre vest,(nu sunt caini cu colaci in coada nici aici). eu am plecat ptun trai decent ceea ce tara mea nu imi putea oferii, dar nicidecum ca rezident in afara nu iti permiti luxul unui x4, poate un seria 1 da.
    14 1
  • @ georgemed

    Eu in orice caz nu ma refeream la faptul ca oricine lucreaza acolo si poate lua masina si mai ales nu romanii. Gandeste-te, daca tu ai fi cetatean de acolo, ai avea locuinta (nu ai plati chirie/rate)... eventual te-ar mai ajuta familia (cred ca in situatia de fata mai degraba ii ajuti tu pe ei)... Iti urez mult succes!
    4 6
  • @Shelby...numai insista

    nimeni nu contrazice ideea ca in vest nu se traieste bine dar ai o imagine usor deformata despre costul vietii in vest.

    Ar fi bine sa ne spuna @georgemed care sunt impozitele pe salarii in Belgia. Ar fi un soc pentru multi dintre romanii ce cred ca daca esti din zona platesti cativa centi la stat.

    asa ne place sa ne amagim si sa ne inchipuim ca romanii sunt sclavi la ei acasa si ca in vest curge numa' lapte si miere....!!!
    9 2
  • ptr schelbi
    ba shelbi, ai fost si tu prin strainatate doar in vacante, ca Marutza, si-ti dai cu parerea despre viata DE AICI? habar nu ai ....
    bai si nu va mai dati cu parerea aiurea, despre BMW e prea sus pt voi, fac ce vor ei atat timp cat au niste motoare clasa I, interior si exterior premium, etc si bani si resurse de tot felul gramada, ok?
    O sa faca Romania masini la nivelul asta in cam .... 200 de ani, din resurse proprii, asa ca baieti, puneti mana doar daca aveti bani sa cumparati!
    1 1
  • ADRIAN FLORARU
    e bine venita x4 pt totii si toate varstele...
    4 2
  • Inexo-cuantic
    Sa auzim numai de bine!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru