O altă diferenţă între BMW X4 şi X3 este înălţimea la care sunt aşezaţi pasagerii din faţă, SAC-ul având o poziţie cu 20 de milimetri mai joasă, pentru a accentua sentimentul de coupe.
Spre deosebire de un coupe convenţional, X4 asigură suficient loc pentru cinci persoane şi se mândreşte cu o banchetă spate fracţionată 40:20:40.MOTOARE
Noul BMW X4 are şase motorizări în ofertă, care livrează între 184 şi 313 CP. Toate propulsoarele sunt oferite doar cu tracţiune integrală, versiunile cu tracţiune spate anunţate anterior nefiind încă prezentate. Cea mai rapidă versiune a lui BMW X4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, fiind vorba despre motorizarea xDrive35d. Cu excepţia motorizării xDrive20d, echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte în standard, toate propulsoarele din oferta X4 au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte în standard.Pe partea de eficienţă, diesel-ul 20d în compania transmisiei automate cu opt trepte oferă cea mai economică versiune a lui BMW X4, cu un consum mixt declarat de numai 5.2 litri la sută (în compania anvelopelor şi jantelor standard). Cu transmisia manuală, consumul mediu al acestei versiuni urcă la 5.4 litri la sută. Cea mai puţin economică motorizare din oferta BMW X4 este unitatea numită xDrive35i, de 306 şi 2.979 centimetri cubi, care anunţă un consum mediu de 8.3 litri l sută.
INTERIOR
Habitaclul lui BMW X4 nu vine cu diferenţe majore faţă de cel al lui BMW X3.
Se păstrează configuraţia cu cinci locuri, materialele şi design-ul general al bordului. În plus, X3 tocmai a primit un facelift, deci X4 beneficiază fix de elementele proaspete aduse în gama de la care şi-a preluat platforma. După cum subliniam şi în introducere, diferenţa dintre X3 şi X4 la interior este marcată de o poziţie mai joasă la volan, diferită cu 20 de milimetri. Materialele şi dotările oferite nu sunt diferite de cele găsite la bordul noului X3 facelift, la fel cum este cazul atunci când vorbim despre tehnologiile şi dotările puse la dispoziţia clienţilor.
Aceasta masina e destinata tinerilor 18-26 de ani si nu celor trecuti de 26-27 de ani:))
Nu aveti treaba cu lumea auto, nu va mai scrieti opiniile pe automarket, ca lumea nu intra sa citeasca comentariile voastre de idioti fondate pe invidie.
Cautati-va de treaba, nu mai stati si scrieti comentarii degeaba pe aici, si-asa nu stiti nimic.
Mai treceti si pe la scoala. ;)
ne-a pus 'mnezo mana'n cap si ne'a trimis un baiat dashtept cu un comentariu fondat pe studii de piata care ne intereseaza pe toti
pam pam!
on-topic: concurenta te obliga sa cobori stacheta. Mi-ar place sa citesc (peste 20-25 de ani) un interviu al unui oficial BMW in care sa-si spuna parerea sincera despre X4, X6....
Baiete, spune-mi tu, ce tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 26 de ani, isi pot cumpara aceasta masina, prin forte proprii? Gndeste-te la un student la medicina de exemplu, care sta pe bancile facultatii pana la varsta de aproximativ 26 de ani si dupa face si rezidentiat. Aici vorbim de tineri perfect normali, fara parinti cu pedigree sau categorii sociale selecte.
In lumea civilizata, un tanar dupa ce a terminat facultatea (medicina, drept, etc.) casitiga, in general, peste 2000 euro, deci ar putea sa plateasca ratele la o masina ca X4. Sper sa nu se inteleaga ca imi place X4...
ai uitat de sunt cheltuielile zilnice ( chirie, hrana, materiale de formare, distractie) Daca e sa ma iau dupa tine orice putza verde proaspat iesit de pe bancile facultatii isi trage BMW.
Ce chestie...umbla cainii cu covrigi in coada prin Vest si nu stiam :))
@Shelby...hai sa revenim cu picioarele pe pamant, nu toti ne-am nascut ieri.
PS. nu cumva in vest primesti si repartitie?
Uitati aici salariile de inceput pentru stagiari la diverse firme:
http://targetjobs.co.uk/career-sectors/law-solicitors/310759-how-much-will-you-earn-as-a-trainee-solicitor
Si salariile minime pentru rezidenti, fara garzi:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2074645-medicii-rezidenti-pleaca-din-romania-pentru-salarii-zece-ori-mai-mari.htm
In Germania, casiga 2500 euro + garzi, deci peste 3000 euro/luna (salariu de inceput care creste in anii urmatori). Eu cred ca isi permit sa plateasca o rata de aproximativ 1000 euro. Normal ca nu sunt multi care o fac, dar doream sa spun ca masina nu e facuta exclusiv pentru cei care fura, ca in Romania.
Si da, chiar umbla cainii cu covrigi in coada! Cel putin pentru cei care au job-uri mai ,,intelectuale".
ar trebui sa lucrezi putin afara sa vezi ca nu chiar asa. eu sunt rezident in belgia si am salariul cum zici tu de 2500e dar nici nu pot visa la asa masina din banii astia. cand am plecat eram la fel de viteaz si de credul dar nu e chiar asa, plus ca o masina nu inseamna doar achizitie si atat.
citesc forumurile si vad ca aveti o viziune eronata despre vest,(nu sunt caini cu colaci in coada nici aici). eu am plecat ptun trai decent ceea ce tara mea nu imi putea oferii, dar nicidecum ca rezident in afara nu iti permiti luxul unui x4, poate un seria 1 da.
Eu in orice caz nu ma refeream la faptul ca oricine lucreaza acolo si poate lua masina si mai ales nu romanii. Gandeste-te, daca tu ai fi cetatean de acolo, ai avea locuinta (nu ai plati chirie/rate)... eventual te-ar mai ajuta familia (cred ca in situatia de fata mai degraba ii ajuti tu pe ei)... Iti urez mult succes!
nimeni nu contrazice ideea ca in vest nu se traieste bine dar ai o imagine usor deformata despre costul vietii in vest.
Ar fi bine sa ne spuna @georgemed care sunt impozitele pe salarii in Belgia. Ar fi un soc pentru multi dintre romanii ce cred ca daca esti din zona platesti cativa centi la stat.
asa ne place sa ne amagim si sa ne inchipuim ca romanii sunt sclavi la ei acasa si ca in vest curge numa' lapte si miere....!!!
bai si nu va mai dati cu parerea aiurea, despre BMW e prea sus pt voi, fac ce vor ei atat timp cat au niste motoare clasa I, interior si exterior premium, etc si bani si resurse de tot felul gramada, ok?
O sa faca Romania masini la nivelul asta in cam .... 200 de ani, din resurse proprii, asa ca baieti, puneti mana doar daca aveti bani sa cumparati!