DIMENSIUNI
BMW X4 Concept are o lungime de 4.648 milimetri, o lăţime de 1.915 milimetri şi o înălţime de 1.622 milimetri. Ampatamentul este de 2.810 milimetri, pentru a asigura un habitaclu spaţios, în timp ce jantele de 21 inch sunt menite să ofere un aspect impunător, care să completeze robusteţea şi eleganţa modelului german. Spre comparaţie, BMW X3 are o lungime de 4.648 milimetri, o lăţime de 1.881 milimetri, o înălţime de 1.675 milimetri şi un ampatament de 2.810 milimetri. Versiunea de bază a lui BMW X3 are un portbagaj de 550 litri, un rezervor de 67 litri şi o masă de 1.735 kilograme.
Pentru moment, reprezentanţii BMW nu au prezentat informaţi similare în cazul lui X4 Concept.DESIGN
La nivelul părţii frontale, observăm un set de blocuri optice cu un design agresiv şi foarte pronunţat, apropiate de grila faţă la fel ca în cazul noului Seria 3 F30, grilă care prezintă şi ea un aspect deosebit. În raport cu X3 şi X6, modelele la care se raportează noul SAC, X4 prezintă o bară faţă proeminentă, cu două fante de aerisire de dimensiuni mari la nivelul extremităţilor, similare cu cele găsite pe X6 M, dar şi cu o nouă secţiune centrală, diferită de ceea ce am văzut până acum în gama X de la BMW.
Profilul modelului este dinamic şi prezintă linii puternice. Portierele din spate au un design interesant, care ajută tranziţia între bosajele aripii faţă şi stopuri, totul printr-o serie de linii bine definite. Aceste linii sunt, la rândul lor, continuate în interiorul blocurilor optice, stopurile reuşind să egaleze blocurile optice frontale la nivel estetic.
Bosajele aripilor sunt şi ele umflate, dar într-un mod mai discret decât la X6, ceea ce îi conferă lui X4 un plus de eleganţă.
Jantele de 21 de inch completează aspectul agresiv al modelului. Designerii BMW n-au exagerat cu ideea siluetei de coupe şi nu au înclinat prea mult mult plafonul în partea din spate, promiţând suficient spaţiu pentru cap şi pentru ocupanţii locurilor din spate.Posteriorul lui BMW X4 pune accentul pe blocurile optice şi cele două evacuări. În timp ce blocurile optice prezintă o siluetă nouă pentru BMW, cele două evacuări reprezintă o reintrepretare a fantelor de aerisire prezente pe bara de protecţie faţă, fiind la rândul lor găzduite de un set de spaţii bine determinate la nivelul barei de protecţie spate. Între cele două evacuări se află un difuzor de aer, menit să-i confere lui X4 un aspect mai sportiv.
Via BMW
Eu cred ca masinuta asta la randul ei o sa-si gaseasca clienti destui, mai ales ca va fi mai accesibila ca pret fata de fratiorul mai mare. Are multe detalii de design care imi plac, va fi un automobil modern si performant si sunt convins ca o sa fie o reusita.
Apoi ce dracu ma: il urca pe niste roti imense si ii face ditai garda la sol, ca pe urma sa-i puna-n fund difuzor de aer pt "sportivitate". Cine cunoaste principiile aerodinamice si rolul difuzorului de aer isi da imediat seama ca pe astfel de masini, rolul lor este pur decorativ. Dar in ziua de azi functionalul si esenta nu mai conteaza, aparenta si imaginea inseamna totul si se vand pe rupte. Asta reprezinta de fapt gamele X si Q de la BMW respectiv Audi: imagine. Si macar de-ar fi o imagine respectabila - dar nu este, dpmdv este chiar una de prost gust. Noroc ca au si alte masini respectabile in oferta care le salveaza ca prestanta, iar gamele X si Q le asigura buzunarele.
probabil va urma si un X2 in viitoru apropiat.......
se pare ca,cat de curand SUV-urile din ograda bmw vor fi mai multe la numar ca sedanurile........si ma tem ca nu e un lucru chiar bun.....
de la regele soselelor la constructor de auto 'agricole'.....
un X5 si un X3 dupa parerea mea erau de ajuns(am spus vorba asta de nenumarate ori)......
bmw ar trebui sa se concentreze pe sedanuri si coupeuri......masini care au pus bmw pe 'harta' in ultimi 50 de ani......
deja au ajuns la prea multe masini de teren si crossover
X1,X3,X4,X5,X6,3GT,5GT.......sunt chiar prea multe........
Dar, tot arata mai bine decat X6. Nu mi-as cumpara (oricum nu-mi permit), dar imi place cum arata.
Volvo nu are cum sa fie mai bun ca BMW. Jagaur poate dar au prea putine modele in gama. Uita de cei care fac imagine proasta marcii si cumpara X5 sau un BMW vf de gama si o sa vezi ca nu te mai intereseaza parerea altora.
Eu