BMW Seria 7 facelift, primele imagini şi informaţii

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 25.05.2012
BMW Seria 7 a primit un facelift discret, care îl face mai eficient, mai sigur şi mai atractiv. Trenurile de propulsie au fost îmbunătăţite, iar interiorul a primit o serie de modificări, printre care se numără şi sistemul iDrive reconfigurat.

BMW Seria 7, nava amiral a constructorului din Munchen, a primit un facelift discret. Debutul lui BMW Seria 7 facelift pe piaţa internă va avea loc în luna septembrie a anului curent. Exteriorul lui Seria 7 a fost revizuit, principala modificare fiind aplicată blocurilor optice, dar elemente precum capota, grila faţă şi fantele de aerisire ale barei de protecţie faţă au fost şi ele modificate. Grila faţă are acum nouă linii verticale în loc de 12, element care îi va oferi o prezenţă mai puternică pe şosea, spun designerii BMW. Oglinzile laterale au fost şi ele redesenate, acestea integrând acum semnalizatoare. La nivelul posteriorului, blocurile optice şi-au păstrat forma şi ornamentul cromat, dar acum au un contrast diferit graţie nuanţelor diferite de roşu utilizate de versiunea facelift. Bara de protecţie spate integrează acum un ornament cromat discret.

Farurile adaptive cu LED-uri sunt dotare standard pentru BMW 740i/LI şi 750i/Li, iar inelele din blocurile optice includ şi ele LED-uri. Cei de la BMW susţin că noile blocuri optice au o nuanţă apropiată de lumina zilei, iar noua lor configuraţie le conferă o prezenţă mai puternică pe şosea. Funcţia adaptivă a blocurilor optice ale lui BMW Seria 7 facelift ia în considerare viteza vehiculului, unghiul de bracare al roţilor şi rata de rotire a volanului, toate având un factor important asupra mişcării fasciculului de lumină. Inginerii BMW au integrat şi o sursă suplimentară de lumină pentru virajele abordate cu viteză mică, pentru a asigura iluminare optimă şi în aceste situaţii.

INTERIOR

Interiorul lui BMW Seria 7 facelift are scaune faţă redesenate şi o ergonomie concentrată pe şofer. Versiunea 760Li include scaune spate individuale, care pot fi înclinate şi mutate independent.

Pentru un plus de spaţiu pentru pasagerii din spate, plafonul versiunilor cu ampatament mărit a fost înălţat cu aproape doi centimetri. Inginerii BMW au îmbunătăţit antifonarea lui Seria 7, iar chederele din spate au fost revizuite pentru a minimiza zgomotul ambiental. Interiorul navei amiral de la BMW a primit un alt timp de lumină ambientală, a cărei culoare poate fi schimbată după preferinţele utilizatorului. Opţional, clienţii pot comanda un sistem audio Bang&Olufsen cu 16 difuzoare, iar facelift-ul lui Seria 7 poate fi comandat şi cu un sistem multimedia dedicat ocupanţilor locurilor din spate, care are la bază un ecran plat de 9.2 inch.

TEHNOLOGIE

Odată cu facelift-ul, BMW Seria 7 a primit şi un nou set de ceasuri de bord, care se bazează pe un monitor de 10.25 inch, care permite afişarea informaţiilor cheie pentru şofat într-un spectru nou. Acum, instrumentele sunt prezentate prin intermediul diferitelor culori şi grafice în funcţie de modul de condus selectat de la comutatorul Driver Experience Control. Afişajul iDrive, aflat în centrul panoului de instrumente, beneficiază şi el de îmbunătăţiri vizuale, grafica sa fiind optimizată pentru animaţii şi imagini 3D. Lista de dotări opţionale a lui BMW Seria 7 facelift include elemente precum sistemul BMW Night Vision + Dynamic Light Sport, cel din urmă reprezentând o tehnologie unică de recunoaştere a pietonilor. BMW Seria 7 poate să recunoască automat nivelul de oboseală al şoferului şi îi poate aminti limita de viteză pe sectorul de drum pe care circulă, îi poate spune dacă depăşirile sunt interzise pe un sector de drum şi este echipat cu un sistem performant de cruise-control adaptiv cu funcţie Stop&Go.

Atât sistemul iDrive, cât şi sistemul de navigaţie BMW Professional, integrează un motor grafic nou şi un sistem de operare reprogramat, care oferă performanţe superioare.

MOTORIZĂRI

BMW Seria 7 facelift îşi păstrează motorizarea de top, V12-le Twin Turbo de 6.0 litri, care dezvoltă 544 CP şi 750 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde. În standard, toate versiunile sunt oferite alături de o transmisie automată cu opt trepte, realizată de ZF. Consumul mediu al modelului este de 13.0 litri la sută. BMW Seria 7 facelift este oferit şi în compania unor motorizări mai mici, respectiv 750i/Li, 750i/Li şi într-o versiune hibridă. Versiunea ActiveHybrid a lui BMW Seria 7 facelift dezvoltă 472 CP şi are un consum mediu de 9.4 litri la sută, deşi a renunţat la V8 în favoarea unui motor cu şase cilindri în linie. Clienţilor BMW li se pun la dispoziţie trei versiuni diesel ale lui Seria 7 facelift, cea mai economică dezvoltând 245 CP şi oferind un consum mediu de 6.8 litri la sută, în timp ce 750d dezvoltă 381 CP şi 740 Nm dintr-o unitate tri-turbo de 3.0 litri. Motorizarea lui BMW 750i a primit sistemul Valvetronic pe lângă injecţia directă de înaltă presiune, ceea ce îi conferă 45 CP în plus faţă de predecesorul său.

Via | BMW

Comentarii (29)

  • bordul ala electronic arata intr-un mare fel, foarte placut sa vezi asta pe masini care sunt relativ conservatoare (din cauza publicului tinta .. batranei de 80 de ani ..CEOs..)

    Arata bine per total. Sa vedem raspunsul MB :)
    17 6
  • Soimul_Rapitor
    I
    Arata chiar foarte bn>da consumul e foarte mare,asa ca tot mai bn as alege un Lexus ls600 hybrid,v-a consuma mult mai putin,iar Lexus-urile au motoare hybrid foarte bune,construite de Toyota acum 10,11 ani.
    7 23
  • @Soimul_rapitor - cand dai 10000Euro pe an la CASCO chiar crezi ca 2000-3000Euro pe an cat dai pe benzina/motorina conteaza?

    costul de "detinere" a unei astfel de masini, in conditii maxime de intretinere/asigurari/calitate combustibil/etc. este de 20-30kEuro pe an incluzand si o depreciere de cel putin 10% din valoarea masinii.
    "CAT CONSUMA" este irelevant pana in momentul in care mergi prin desert si statiile de alimentare sunt la distanta mai mare decat autonomia masinii tale.
    27 2
  • Modificarile aduse sunt exact ce trebuie, mai ales la interior, puteri ceva mai mari la motoare si fabulosul tri-turbo de 3 litri.
    Raspunsul lui Mercedes...pai nu prea are nevoie de raspuns, mai pot tine actualul S inca vreo 2-3 ani si tot se va vinde cel mai bine, poate urmatoarea generatie de seria 7 sa-l puna in dificultate cu adevarat
    12 7
  • un oarecare
    La voi toate clasele mari, S classe, A 8 , Seria 7 sunt "nava amiral"? hotarati-va cine merita termenul asta ca e penibil deja!
    7 21
  • dar ce modificar a adus dane ca eu nu observ nimic! decat cateva retursuri si catevalinii schimbate laspoiler ceea ce ii mai adauga vreo cateva mii bune de euro! in rest ce nu avea motoare destul de puternice?sau asta e trendul? domnilor pe cand ceva nou,inovativ?ca de motoare uriase cu costuri uroase ne-am saturat!!mai trageti cu ochiul putin pe la altii sa vedeti cum e trendul...
    5 14
  • @gigi
    Pai daca citeai tot articolul ai fi vazut care sunt modificarile, cele de design exterior sunt minore, nici nu trebuiau sa fie majore, iar cele la partea tehnica si optiuni mai mari. Motoare uriase? Majoritatea sunt de 3 litri, sau vrei de 2 litri? Buna asta cu saturarea de motoare uriase cu costuri enorme:)...pai clientii acestei clase nu prea s-au saturat, vorbesti de parca ai fi un potential client dar nu-ti convin costurile, si asa au disparut multe motoare cu 6 cilindri in favoarea celor cu 4 cilindri la multe modele, dar aici e vorba de clasa de lux sau crezi c-ar fi mult mai ieftin un seria 7 cu 4 cilindri...exista pe S-class si nu e ieftin deloc
    9 1
  • Entreprise
    Mda, 5-arul este un 3-ar mai mare, iar 7-arul cu 5-ar mai mic. Cam atat despre creativitatea Bmw.
    11 19
  • @Enterprise - daca o iei asa inseamna ca numai MB conteaza la capitolul "creativitate" ... si asta nu-i deloc un lucru fals ;)
    totusi BMW are o diferentiere ami mare intre modele decat Audi (asta-i parere personala totusi)
    7 6
  • @Enterprise
    Esti nebun daca faci asemenea afirmatii. Sau femeie.... caz in care te intreb de ce nu esti in bucatarie? :p
    10 5
  • CHUCK NORRIS
    TARE
    BRAVO BMW TINETI-O TOT ASA!
    9 2
  • Entreprise
    Scuze, 7-arul este un 5-ar mai mare (mea culpa). Pentru Hadouken- te stiam un user responsabil, dar se pare ca m-am inselat. Limbajul este cumva de poseor al marcii din titlul articolului?
    6 7
  • CHUCK NORRIS
    ENTERPRISE
    AI UN PIC DE DREPTATE CA SERIA 5 SEAMANA MULT CU SERIA 7
    5 1
  • Attila
    Dah
    O masina parerea mea care pare cea mai serioasa dintre toti concurentii lui..se stiu bine!!!Mercedes e frumos e bestial,dar e putin feminin,Audi are o alura mai sportiva pare serios dar nu la nivelul 7-ptarului,Lexus la fel ca mercedes e frumos,bun dar e putin mai feminin!!!Apropo nu ca sunt fan bmw dar asta e parerea mea si a multor altii!!!
    7 4
  • L-am vazut de multe ori langa un Mercedes S, nu stiu cum o sa arate noul S insa seria 7 arata mai bine, pare mai matur si mai mare pe langa S, acum cu acest retus arata si mai bine. Referitor la asemanari, seria 3 a luat reteta seriei 5 si a facut foarte bine, insa trebue sa fii chior ca sa incurci 3 cu 5 din fata( fata este cea mai importanta), sau 5 cu 7 pur si simplu trebuie sa fii rautacios sa nu le distingi. 7 are si alte faruri si alte stopuri si o alta forma la capota si portbagaj. Oricum ma bucur ca nu l-au modificat mul arata foarte bine.
    11 4
  • mda
    si eu a trebuit sa ma uit atent sa observ modificarile dar orcum parerea e ca aceasta masina nu avea nevoie de o schimbare de design major
    5 0
  • Ne-am dus pe apa Sambetei!
    Am citit toate comentariile.Aproape ca nu am inteles nimic.Coerenta lipseste cu adevarat.Chiar nu mai puteti sa puneti pe hartie(adica sa scrieti)ce ganditi?Chiar nu mai puteti sa scrieti corect?Ce este asa de greu?Lasati masinile premium in pace.Nu avem bani pentru asa ceva.Nu ne putem permite as ceva ,dar ne suflam in pumni si gasim nod in papura.Stie cineva ce este papura?Suntem nimicuri si o sa devenim mult mai mici decat aceste nimicuri.Solutia la acest bull... este sa punem mana pe ceva carti.Aiurea,suntem prea smecheri pt. carti.Avem gugleee,asa ce ne usuram pe carti.Murim incet si nu vrem sa facem nimic.Va doare in banana de viata de zi cu zi,dar stiti sa faceti diferente dintre "un 5,vs.3 vs 5 vs 7.vs merc..."
    Vai de capul nostru!
    10 3
  • Cineva
    @Lache Nume predestinat ce sa iti fac....
    Daca tu nu ai bani de masini premium si lux asta nu inseamna ca nimeni nu are. Strazile tarii sunt pline de masini scumpe...daca ai ochi sa vezi bine. Daca nu, stai in saracia ta si lasa morala.
    4 5
  • @atilla
    daca S-class pare feminin
    sau vreun Mercedes sa arate feminin ( poate fosta generatie de A-class ) , inseamna ca tu esti o Fana a marcii MB :)), nici o masina de clasa mare nu are nici pe departe vreun aspect sau vreo trasatura feminina, dar e greu cu de balta ;-)
    5 1
  • Altcineva
    @cineva
    Chiar ca ai putea sa-i faci ceva lui @lache.Aia nu-i morala.Este purul adevar.Intr-o tara normala(cu strazi gaurite)nu vei vedea atatea masini de lux raportate la o 100 de locuitori.
    3 3
  • Cineva
    @Altcineva Care e legatura ?
    Cine cumpara masina premium si lu nu cumpara sa alerge cu ea...cumpara sa se simta bine si sa stea in confort nu in plastice si morminte pe roti. Te inteleg ca esti frustrat si complexat dar poate cu timpul o sa ai si tu bani de ceva mai bun.
    4 1
  • Cineva
    cu ele scz.
    ..
    3 1
  • Altcineva
    Care e problema ta?
    Nu intelegi absolut nimic.Dar chiar nimic.Asta ai inteles tu?Ca sunt sarac si frustrat si complexat?De unde si pana unde ?Vrei premium sub pom,in fata garsonierei?Nu te opreste nimeni.Si chiar o sa iesi in evidenta.Viata e scurta,iar tu ai premium.Mai ai timp si de altceva?Nu stiam unde este Nababul.Vai de capul tau!
    2 3
  • Cineva
    @Altcineva Mai usor ca refulezi de atata frustrare.....
    Citez ,,Vrei premium sub pom,in fata garsonierei?Nu te opreste nimeni.''
    De unde ai scos tampenia asta ? Tu crezi ca toti stau la bloc sau ca masina e toata averea lor ? Vai de tine baiete.... daca ai avea macar 5% din cat am eu, altfel ai comenta.
    3 2
  • Asta cu 5%
    Faci cumva afaceri cu statul roman?De aceea ai ce ai ? Nu are cine sa te laude?Trebuie sa te lauzi tu?Daca ai avea ce ai zice,nu ai mai fura oxigen de pe automarket.Un lucru este clar,100%:nici macar 5%din ce IQ ai,nu funcioneaza la tine in cap.
    Ce grosime are lantul tau de aur?Ce muzica preferi?Pardon,nu trebuie sa te intreb.Stiu deja raspunsul.
    2 1
  • Parere
    E adevarat ca multi romani au masini premium insa stiti cati dintre ei le-au cumparat de noi? Maxim 20-30% (si aici sunt optimist), restul sunt masini in care au transpirat nemti, insa asa e cu romanul, prefera premium cu miros de partz de carnati doar ca sa arate ca este intr-o clasa sociala careia in realitate nu-i apartine.
    3 2
  • @Ady
    Printre aceste maşini premium tăbăcite incluzi şi SAAB-urile SH? Fiindcă, la cât sunt de fiabile, noţiunea de uzură, atât fizică, dar şi morală, nu prea le vizitează…
    0 0
  • Cineva
    Daca imi place acest site ma uit cat vreau...poate nu am ce face la birou si ma plictisesc in timp ce altii muncesc pt. mine. Dar tu nu ai de unde sa sti toate astea...
    ps. nu port aur si nu ascult manele sau muzica romaneasca pt ca nu imi place. In schimb am ceasuri cat toata averea neamului tau pt. ca sunt pasionat de ele. BIEN PA .
    1 0
  • @cineva
    Bun esti tu,bah.Mai altceva,ce nu are tot neamul nostru?Se pare ca tu esti un exemplar unic .Stii ce se intampla cu unicatele?Sunt pastrate in formol,la muzeul Antipa.Ce mai urmeaza sa spui? "Tata e militian si e mai tare decat tac-tu?" Probabil ai si ghiulul cel mai scump din lume!
    Good on you,bro!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru