BMW pregătește deja faceliftul actualului Seria 3, cel mai popular produs al gamei sale. Odată cu introducerea modificărilor estetice, germanii vor oferi clienților și o versiune complet nouă: un hibrid alimentat la priză.
Conceptul versiunii cu emisii reduse a fost deja prezentat publicului în cadrul evenimentului dedicat inovațiilor Grupului BMW, desfășurat zilele trecute. Pentru că are la bază faceliftul modelului actual, conceptul hibridului plug-in a apărut în fața publicului purtând o serie de camuflaje în zona frontală și posterioară.
Rețeta propulsiei include un motor pe benzină, de 2.0 litri, capabil să lucreze alături de o unitate electrică pentru a oferi același nivel de performanță ca un Seria 3 cu motor de șase cilindri. Puterea combinată a celor două agregate (benzină + electric) ajunge la 245 de cai, iar cuplul motor la 400 de Nm. Ansamblul este asistat și de o transmisie automată Steptronic, cu opt rapoarte.
Viteza maximă în mod electric: 120 km/h
consum mediu de numai 2 litri în primii 100 de kilomtri și să garanteze o autonomie pur electrică de 35 de kilometri. Modul electric rămâne cuplat chiar și la viteze de 120 de km/h. În aceste condiții, era oarecum normal ca emisiile de CO2 să ajungă doar la 50 g/km.
Motorul electric este ținut în viață de o baterie litiu-ion, amplasată sub portbagaj, care poate fi încărcată de la orice priză de uz casnic. Configurația gândită de BMW este capabilă să ofere unAșa cum și-a obișnuit clienții, BMW va pune la dispoziția celui de la volan mai multe moduri de rulare: Comfort, Sport și EcoPro. Fiecare va influența direct suspensia, cutia de viteze, direcția și răspunsul accelerației.
Comentarii (3)