BMW: „i3 şi i8 deschid drumul către folosirea fibrei de carbon pe modelele convenţionale”
Reprezentantul diviziei I de la BMW a promis să revină cu un comunicat oficial în această direcţie, în cadrul căruia vor fi anunţate şi informaţii suplimentare despre producţia lui i3.
Lista de aşteptare pentru prima maşină electrică de serie oferită vreodată de producătorul german a ajuns deja la şase luni, înainte de lansarea pe piaţa din Statele Unite ale Americii. În prezent, BMW construieşte 70 de unităţi i3 pe zi la fabrica sa din Leipzig. Unul dintre motivele pentru care modelul electric BMW i3 este produs în atât de puţine unităţi pe zi este faptul că acesta reprezintă primul automobil care foloseşte fibră de carbon (CFRP) în producţia de serie. Întreaga caroserie este construită din acest material pentru a compensa greutatea bateriilor folosite de sistemul electric. Aproximativ 400 de milioane de euro au fost investite în retehnologizarea uzinei din Leipzig, unde au fost create şi alte 800 de locuri de muncă. Dacă ne referim însă la întreaga linie de asamblare „i”, cifrele cresc: 600 de milioane de euro şi 1500 de locuri de muncă.BMW i3 costă 34.950 de euro în Germania
În noiembrie 2013, BMW a anunţat că producţia pe un an a lui i8 a fost rezervată deja de clienţii săi. Anunţul făcut de Ian Robertson, şeful departamentului de vânzări al BMW, a venit după ce reprezentantul BMW a confirmat faptul că au înregistrat 10.000 de precomenzi pentru i3, primul lor model electric, încă din luna lansării. Spre deosebire de anunţul legat de i3, cei de la BMW nu au precizat câte unităţi i8 vor produce într-un an şi câte unităţi au fost deja comandate.20 de lucruri pe care nu le ştiai despre BMW i3
Via Carscoops
... pai bine ma baieti, daca voi sunteti cu masinile, si stati cu nasul in ele non-stop, nu stiti ca acumulatorii se incarca la curent continuu - NUMAI la curent continuu, cu un sens si o intensitate foarte bine definite ?
zic si eu, ca pare in stirea asta ca au gasit marele secret...