BMW nu se grăbește să adauge artificial autonomie pe mașinile electrice pe care le are sau pe care le va scoate în viitorul apropiat, considerând că "nu are sens" să mărească cu sute de kilograme blocul de baterii care alimentează modelele sale. Asta pentru că tehnologia pe care o are BMW la dispoziție arată că bateriile își vor dubla capacitatea "în scurt timp" fără a fi nevoie de un plus inutil de kilograme. Acestea sunt declarațiile lui Ian Robertson, unul dintre oficialii BMW responsabili de gama i, care adună modelele speciale hibride și electrice cu care bavarezii încearcă să se impună pe o piață în continuă dezvoltare.
Pe lângă informații interesante legate de tehnologia necesară pe modelele electrice, Ian Robertson a oferit și câteva declarații care ne indică faptul că vom asista în scurt timp la noi lansări de modele în gama i. Aflăm, astfel, că i3 și i8 vor avea câțiva frați pe care BMW îi are în acest moment în dezvoltare. "Avem o serie de opțiuni care se află în ultimele stadii de analiză. Cert este că gama i va continua să se dezvolte", a declarat același Ian Robertson, citat de Automotive News.
Cele două modele din gama i, i3 și i8, au fost prezentate și lansate în 2013, respectiv 2014. Primul (testat de Automarket AICI) este un model electric de oraș care oferă opțional și posibilitatea montării unui motor pe benzină care funcționează ca prelungitor de autonomie, încărcând bateriile când acestea sunt terminate. BMW i8 (testat de Automarket AICI) este un hibrid sportiv care folosește unul dintre cele mai intersante și avansate motoare pe benzină din gama BMW și un motor electric suplimentar care îi oferă un plus de performanțe și scade serios consumul.
via Automotive News (înreg)
complet in (de)zacord cu tine. i3 si i8 sunt acele masini facute de designeri nu de contabili ori ingineri.
Si mie imi place asa...
daca i8 mai e ceva de el, i3 este o tabla rusinoasa, nu stiu cati dintre voi ati stat intr-unul!