Următoarea generație a Seriei 7 de la BMW va fi lansată în 2015. Conform ziariștilor de la Automobile Magazine, aceasta va avea o navă admiral ce probabil va purta indicativul M770ix. Cel mai probabil acest model de top va fi propulsat de un motor V8 de 4.0 litri twin-turbo de 475 CP și 650 Nm.
Dacă o comparăm cu modelul rival Mercedes-Benz S63 AMG, puterea motorului este mai mică, da inginerii de la BMW vor să creeze un model mai ușor folosind materiale ca aluminiul, iar accentul va fi pus pe dinamică. Este posibil ca fibra de carbon să fie folosită extensiv la viitorul model M770ix pentru elemente ca plafonul, capota și portbagaj.
Modelul M770ix va rula pe roți de 20 de inch și va folosi un sistem de frânare cu discuri carbon-ceramice. Sistemul de eșapament va avea patru țevi vizibile. În total, viitoarea generație a seriei 7 ar trebui să fie cu 200 kg mai ușoară decât actuala generație.
via autoblog.it
Nustiu cum poti sa concurezi in segmentul clientilor care vor limuzine foarte puternice cu o masina care dispune de „doar” 480 CP si un V8 de 4 litri in conditiile in care viitorul Mercedes S600 W222 va avea un motor V12 de 680 CP..deci cu 200 CP,probabil gama Seria 7 ar avea nevoie de un viitor M7.
In caz ca ai uitat ,o sa iti mai amintesc odata fiindca gresesti,''Lexus este cel mai apreciat brand premium in SUA (dupa cumparare),iar in cazul in care nu stiai americanii au foarte mare incredere in Toyota,pana si nemtii au mai mult masini japoneze decat nemtesti,si sti de ce?Pentru ca oricum stie ca marcile lor vor fi cumparate ,chiar daca au motoare foarte fiabile.AAAAA.......Ce ziceai ca Lexus este cu mult in spatele BMW,Audi,Mercedes?Mah nu zic nu,........probabil o fi in spatele lor deodata ce acestea 3 se incadreaza in clasa de ''nefiabilitate'',Lexus normal ca se afla in urma.Pai numai astea se ma afla pe primele locuri la motoare slab lucrate pe termen lung.Ai inteles si tu?
Cu "stima si consideratiune".
Tu ai fost macar o data in Germania?Sa vezi ce si cum conduc nemtii?La nemti sunt mult mai vandute Avensis-urile decat Passat-urile,pana si Lexus Ls,este votat ca cea mai buna limuzina cu propulsie hybrid.Asa ca mai bine taci din gura ca scoti numai cuvinte ''nedigerabile''.Cand vor construi si BMW,Audi,Mercedes sisteme hybrid ca cel de la Toyota si cand voi auzi ca motoarele lor rezista fara interventia la service pe termen lung,atunci sa intri sa vorbesti.Pana atunci .....numai bine!!!!
Cu toata onoarea '' Mafia'' din Romania.
Linistit-va odată ca voi nici nu sunteti in calcule.
BMW se bate măr cu Audi si Mercedes restul sunt mai puțin importanți .
Calitatea germana e calitate .
Alde Nissan cu plasticul lor pe Sunny si Primera sa se bată cu dacia ca de BMW nici la picioarele bavarezilor nu sunt .
Au facut un gtr o cutie pe 4 roti numai motor si plastic de doi lei usele se închid ca la logan zici ca e cutie de conserva pai eu dacă pun un Porsche Carerra Gtr îl face scrum pe nissanul vostru de doi lei.
Si in al doilea rand stati linistiti: nu are cum motorul asta sa fie varful de gama. Va fi o diferenta prea mare fata de Audi si Mercedes, lucru pe care BMW nu il va accepta. Mai ales ca BMW inseamna si sportivitate. In plus mai e si chestia aia psihologica cu 500 CP
@BMW D-Calitatea germana?Halal calitate.Tu crezi ca daca are calitate la interior are si la piesele motorului?HAA.......Tu vorbesti de Nissan GT-r,dar nu cred ca ai vrea sa sti cum te face praf la intrecere,cu toate modelele BMW din gama.Doar la facut el si pe Lamborghini,in caz ca nu stiai.
http://www.youtube.com/watch?v=e2Vx5ZAuXgQ
Varful seriei 7 va avea intotdeauna un V12.
Motoarele V8 BMW ce echipeaza 5,6,7, X5, X6 au capacitate de 4,4l, doar M3 are 4l, dar este aspirat.
Ceea ce este prezentat aici poate fi o evolutie fireasca a puterii lui 750i (acum cu 450cp) insa in nici un caz 770xi, astea s speculatii fara sens!
Primul 7 ce beneficiaza de un motor din gama Performance este 750xd (oferit odata cu facelift ul).
Pt benzina nu e nimic cert pt moment.
Intr adevar, viitoarea generatie va fi semnificativ mai usoara, beneficiind din plin de CF si CFRP.
De aia si au facut cutia aia de gtr pentru un surplus de imagine.
Mai bine ar face mașini mai bune de gen BMW seria 5 sau Audi A5 sau E-Class, sa nu mai zic nimic de S-Class Sau alte mașini serioase germane .