Esential
30 | de centimetri ar urma să fie diferenţa de lungime dintre actualul X5 şi viitorul X7. |
30 | de centimetri ar urma să fie diferenţa de lungime dintre actualul X5 şi viitorul X7. |
Zvonurile despre un posibil SUV de mari dimensiuni în gama BMW nu sunt o noutate, presa speculând deja pe marginea acestui subiect în urmă cu mai mulţi ani. Informaţiile revin în actualitate după o declaraţie oficială, care confirmă practic intenţiile bavarezilor pentru lansarea unui rival al actualului Mercedes GL.
Friedrich Eichiner, directorul financiar BMW, a declarat că se ia în calcul renaşterea proiectului botezat de presă X7, anulat în 2008 din cauza unor probleme financiare generate de criza economică accentuată. În condiţiile pieţei mondiale actuale, care manifestă o cerere intensă pentru vehicule premium de mari dimensiuni, cum este China, BMW intenţionează să acorde atenţie proiectului care urmăreşte lansarea unui frate mai mare pentru X5.
Germanii speră de asemenea şi într-o revigorare rapidă a pieţei din Statele Unite, acolo unde publicul este obişnuit cu SUV-uri de mari dimensiuni. Dacă va ajunge pe linia de asamblare, X7 va fi vândut cu siguranţă şi pe pieţe importante ca Rusia şi Germania, acolo unde BMW înregistrează de asemenea o cerere importantă.
Viitorul X7 va completa gama de vehicule cu apetit pentru off-road a constructorului german, compusă în acest moment din X1, X3, X5 şi X6. habitaclul să fie adaptat pentru şapte pasageri, ca şi în cazul rivalului Mercedes GL.
Modelul va adopta dimensiuni generoase, urmând să măsoare cu 30 de centimetri mai mult decât X5, ceea ce se traduce într-o lungime care depăşeşte 5 metri. În aceste condiţii va fi uşor caDin punct de vedere tehnic, X7 va prelua componente de la actualul Seria 7, printre care foarte probabil şi trenul de rulare hibrid, care va da naştere versiunii ActiveHybrid X7.
via | WCF
Daca Audi/BMW aveau cerere pt masini off-road, faceau, sunt convins, dar deocamdata lumea vrea altceva de la aceste branduri premium.
@ADRIANOS - Q7 a fost desemnat cel mai 4X4 SUV de lux. Nu are nici o legatura cu OFF ROAD-UL. Si cand vorbesti de LR ca masini off-road precizeaza despre ce LR este vorba. Pentru ca daca si Freelander este "un adevarat 4x4" inseamna ca e si DUSTERUL, nominalizat si el de altfel ca si castigator al unei clase la testul de care vorbeai.
@EDI - cunostiintele tale despre OFF - ROAD sunt invers proportionale cu ura furibunda pentru tot ceea ce este german. Cand te referi la "sufragerie" te-ai gandit si la H1 sau la defenderul de 110 ? Eu inteleg ca dusmania iti intuneca judecata, insa risti sa pari la fel de habarnist ca si aia pe care nu eziti sa-i condamni.