BMW M5 a primit până acum mai multe pachete de tuning, iar avalanşa modificărilor nu s-a oprit încă. De data aceasta, vorbim de un pachet de tuning de la Romeo Ferraris, concentrat doar pe cai putere. Acesta include o unitate ECU revizuită şi o evacuare sport, care îi conferă lui M5 97 CP şi 110 Nm în plus. Cei de la Romeo Ferraris n-au specificat ce capacităţi noi are M5 în urma acestor modificări, dar versiunea standard a modelului accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.3 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 305 km/h, odată ce este înlăturat limitatorul de viteză.
Pachetul celor de la Romeo Ferraris este printre cele mai potente de până acum, deşi există un kit de 660 CP şi 790 Nm realizat de Kelleners Sport. În cazul pachetului Kelleners Sport, viteza maximă era de 330 km/h, iar sprintul 0-100 km/h nu a fost specificat. În schimb, versiunea AC Schnitzer a lui BMW M5 F10 are nevoie de numai 4.1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 305 km/h, cu toate că pachetul ACS aduce 620 CP şi 790 Nm. Acest pachet este oferit şi cu alte elemente de tuning, cum ar fi o suspensie sport, jante din aliaj şi spoilere noi.
Versiunea standard a lui BMW M5 dezvoltă 560 CP la 6.000 rpm şi 680 Nm de la 1.500 rpm. Modelul este oferit doar în compania unei transmisii automate cu şapte trepte, care struneşte exemplar cei 560 CP de la 0 până la viteza maximă. Modelul are un consum mediu de 9.9 litri la sută, în ciuda faptului că are o masă de 1.945 kilograme şi este echipat cu un motor V8 twin-turbo de 4.395 centimetri cubi.Via Autoblog.nl
Comentarii (5)