BMW M4 Coupe, înlocuitorul lui M3 Coupe E92, a ajuns pe Nurburgring în mâinile unui pilot profesionist pentru un tur cronometrat indepedent. Dacă reprezentanţii BMW nu au publicat un timp oficial al modelului lor de performanţă, jurnaliştii de la revista Sport Auto au pus la treabă pilotul lor de serviciu pentru a încerca noul M4 Coupe la Nurburgring şi la Hockenheimring. În cazul Iadului Verde, M4 Coupe a fost cu 13 secunde mai rapid decât predecesorul său, totalizând 7 minute şi 52 de secunde. Timpul este în urma bătrânului M3 E46 CSL, care încă îl lasă în urmă cu două secunde şi a lui M3 GTS E92, care a reuşit 7:48 la Nurburgring.
Exemplarul M4 Coupe testat de pilotul Sport Auto era echipat cu transmisia M DCT şi cu sistemul de frânare opţional cu elemente ceramice. Al doilea test al modelului M4 Coupe a avut loc pe Hockenheimring, unde a reuşit să obţină un tur în 1:12.8, ceea ce înseamnă că a fost mai rapid cu 1.5 secunde decât predecesorul său.
În comparaţie cu M3 GTS, versiunea de performanţă a M3-ului precedent, M4 Coupe a fost cu doar trei zecimi de secundă mai lent, pe când bătrânul M3 CSL E46 a fost mai lent cu 0.7 secunde pe acest circuit, tot în mâinile pilotului de la Sport Auto.Preţuri BMW M3 şi M4 Coupe în România: start de la 75.000 de euro
Via BMWBlog | Bimmerpost | SportAuto.de
vrei sa alergi pe circuit, alegi Megane`ul... vrei o limuzina de clasa medie sportiva, alegi M3/M4 !
Ai uitat sa specifici masa la gol pt fiecare, deci M4 cantareste la gol 1497 kg, Megane RS cu tot cu bancheta spate si alte cateva piese 1374 kg, din care se scad 60 de kg in urma usurarii modelului testat, rezulta 1314 kg, adica aproape 200 kg diferenta, apoi orice M fara limitare electronica depaseste lejer 300 km/ora, la acest test nu s-a folosit o versiune fara limitare, Nurburgring are o linie dreapta foarte lunga, s-ar mai fi pus cateva secunde fara probleme pt ca oricum o dai Megane RS nu depaseste 300 la ora.
@Lake
Nu stiu cat de cert este pt tine, dar fata de vechiul M3 coupe a scos un timp cu 13 secunde mai bun.