BMW a dezvăluit preţurile pentru România pentru compacta sportivă M2: noul model al constructorului german poate fi achiziţionat pentru 62.806 euro cu TVA inclus.
În schimbul acestei sume de bani, cumpărătorul primeşte un motor TwinPower Turbo cu şase cilindri în linie capabil să dezvolte 370 CP şi 465 Nm, însă cuplul poate ajunge chiar şi la 500 Nm pentru scurte perioade de timp. Transmisia este una manuală în şase trepte, care ajută maşina să accelereze de la 0-100 km/h în numai 4.5 secunde.
La interior, maşina este dotată cu scaune sport cu piele Dakota, iar logo-ul M este vizibil pe tetiere. De asemenea, volanul sport multifuncţional este îmbrăcat în piele, iar consola centrală are căptuşeală specială pe lateral.
PERFORMANTE MOTOR | NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Standard |
3.0 TwinPower Turbo | 370 CP | manuala, 6 trepte | 62.806 |
În România, BMW M2 are rivali din partea celor doi "conaţionali" germani: Audi RS3 Sportback şi Mercedes A 45 AMG. Ambele modele sunt mai accesibile, iar Mercedes A 45 iese în evidenţă acceleraţia mai rapidă, consumul mai mic şi puterea mai mare a motorului, chiar dacă acesta are numai 2 litri.
Între timp, Audi RS3 Sportsback se plasează undeva între cele două compacte sportive de la BMW şi Mercedes atât din punct de vedere al preţului, cât şi al performantelor oferite.
Via BMW
@mowgli
M235i costă 50 și ceva de mii, diferența de preț chiar nu este mare, iar M2 este cu adevărat un M.
https://www.youtube.com/watch?v=I1g-05-cmDY
Deci, automobiliticilor “destul de dezvoltați”, m-ați binedispus astăzi. Totuși, mafioliticule, nu uita de ultimul meu avertisment, un pic mai temperat, de data asta.
Ce tot o ține Mafencu, ca muta la mormânt, cu “legendarul” motor 3.7 V6 de Nissan?! @noname00 se ȋntreba, pe bună dreptate, de ce să fie acel motor legendar? Ce autoritate recunoscută ȋl gratulează așa?? Păi tot un V6, cel de 3.8 litri al lui Buick, care a frânt inimile multor cunoscători când fostul GM a hotărât abuziv retragerea lui din producție, ignorând excelenta fiabilitate și popularitatea motorului, cum ar putea fi calificat? Pfiuuu (oftez). Omul acesta mă disperă…
PS: Era sa uit : Pentru ''ultrasii'' anonimi. Legendarul motor v6 de 3,5L care respectiv a fost imbunatatit si readus la o noua cilindree de 3,7L ( in prezent ), se clasa in primele 10 motoare, dispunand de o tehnologie foarte avansata numita Variable Valve Event and Lift
http://www.prnewswire.com/news-releases/new-nissan-v6-named-one-of-wards-10-best-engines-58711252.html
Asa cum Mazda a revolutionat era motoarelor turbo odata cu combinare dintre un 2.5 aspirat SkyActive + turbocompresor de 1.2 bari , care include o tehnologie REVOLUTIONARA in lumea motoarelor turbo ~ Mazda Dynamic Pressure Turbo, prima turbină din lume care maximizează performanța prin variația nivelului de pulsații de evacuare în funcție de turația motorului. Sistemul răcit de recirculare a gazelor de eșapament (EGR), permite între timp motorului să mențină raportul ideal aer-carburant, oferind cantitatea optimă de oxigen necesară pentru arderea combustibilului – acest lucru întâmplându-se pe o gamă largă de putere. Ba mai mult, noul propulsor turbo cu injecție directă oferă accelerație liniară și mai puternică, mai ales în regim de turații joase și medii, împreună cu un răspuns ideal oferit conducătorului. Având o cilindree corectă, ca toate motoarele SKYACTIV, mai degrabă decât una redusă, acesta depășește, de asemenea, probleme specifice ale motoarelor turbo, cum ar fi performanța lentă ("lag-ul turbo") și a consumului de carburant de multe ori dezamăgitor din lumea reală.
Pai in ritmul asta, chiar am curajul sa optez pentru un motor turbo benzina. Pana acum nu aveam incredere .