BMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW i3 va fi primul automobil cu propulsie electrică construit de către bavarezi. Conform publicaţiei germane Automobilwoche, viitorul model i3 va avea un preţ de bază situat între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi primul automobil construit sub noua marcă a grupului german ce poartă litera i.
Automobil ecologic va fi disponibil la vânzare începând cu anul 2014, iar dacă preţul se confirmă atunci clienţii BMW vor putea alege între un i3 sau o seria 5 în echipare de bază, preţurile fiind similare. BMW i3 este suficient de mare pentru a putea primi patru pasageri adulţi plus 200 litri de bagaje. Noul i3 va avea o lungime de 3.8 metri, 2 metri lăţime şi 1.5 înălţime.
Motorul electic propulsează puntea spate. Energia este stocată într-un set de acumulatori ce pot fi încărcaţi de la orice reţea normală de curent electric, iar transmisia este asigurată de o singură treaptă de viteză. BMW i3 va fi oferit şi cu sistem de extindere a autonomiei numit REx pentru a îi satisface şi pe cei care au de parcurs distanţe mai mari.
Motorul electric folosit de i3 va furniza 170 CP şi 250 Nm. Acceleraţia de la 0 la 60 km/oră se face în mai puţin de patru secunde, iar până la 100 km/oră în mai puţin de opt secunde. Autonomia modelului i3 este de maxim 160 km cu un set de acumulatori încărcaţi.Via | BMWblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Oricum sa revenim la lucruri mai serioase - Scump caruciorul asta.
Acuma pe bune - cand si cat o sa le ia producatorilor sa treaca si ei de pragul de 160 km autonomie. Auzi tu - maxim 160 de km autonomie. Mai prapaditilor - produceti odata masina du 500 de km autonomie care sa coste 30.000 euro si o sa aveti o revelatie ( SE VA VINDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) SI TOT CEEA CE DORESC MULTINATIONALELE ASTEA O SA SE INTAMPLE - O SA AVETI PROFIT.
Perfect de acord cu tine, dar indemnul tau al trebui sa-l adresezi celor "mai verzi" de pe planeta asta, ce sa-i ceri Bmw-ului in materie de electric, ca doar nu ei se bat cu pumnul in piept cu electricele, vor face gama asta "i" ca sa fie si ei in trend, la capitolul vanzari electrice si hibride nici 1% din cat produc in total nu cred ca si-au propus. Iar cand un constructor are in gama modele majoritar hibride sau electrice si-n topul marcilor "verzi" dupa el, pe locul 2 este Honda care sta cuminte si-si vede de treaba si pe locul 3 o marca care are o "armata" impresionanta de tdi-uri....te intrebi daca s-ar agita putin mai mult ceilalti cu "tractoare" ar egala "verzii" la noxe fara sa aiba o droaie de hibride, fereasca Dumnezeu de asa o rusine.Apropo, vezi ca prin SUA ar fi un model care se apropie de 500 de km autonomie, nu e chiar 30 de mii de euro, dar e un inceput.
Inteleg perfect ce spui, dar nu inteleg un lucru: daca Ferdinand Porsche a facut proiectul System Lohner-Porsche ,acum mai bine de 100 de ani, cred ca se poate sa depasim acest prag fatidic de 160 de km, prag atins de multi alti producatori. Sincer iti spun ca apreciez acest producator (chiar daca nu imi place) dar cred ca este jalnic si pentru el si pentru alti sa se laude cu 160 de km. Stiu prea bine proiectul Tesla si mi-ar place o astfel de masina, dar la 80.000 de dolari - sa ma ierte planeta si Dumnezeu, imi iau pe viata taxiu cu sofer si sunt cel mai fericit. Ideea la ce spun eu este ca toti producatorii care fac masini electrice sunt niste mincinosi si niste ipocriti unde departamentul de marketing face o treaba minunata si uite asa se lauda ei ca fac si dreg si ei de fapt, chiar nu fac nimica.
M-am saturat de proiecte, de astfel de solutii. Au fost interesante primele modele aparute pe piata, dar acuma gata frumuseilor, apucati-va de treaba si faceti masini cu adevarat fiabile.
Nu pot sa cred ca eu dau 35.000 de euro pe 160 de km. Nu amortizez niciodata investitia mea ca cetateam si devin scavul lor pe viata.
Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun.
Seara placuta.
Cu stima
Rares
Am inteles perfect, se pare ca si tu, este evident ca nu se vrea, pai Bmw avea in anii "90 motoare clasice ce functionau perfect cu hidrogen, minunat, motor clasic cu acelasi sunet aproape, functionand cu altceva decat benzina sau motorina, ok erau f scumpe dar daca chiar se vroia astazi erau la nivelul electricelor sa zicem ca pret, poate sunt optimist, la fel si cu electricele. Dc nu se vrea? pai mai e o gramada de petrol de consumat si nu stiu cati stiu ca cele mai mari companii petroliere sunt si-n spatele producerii de panouri solare, inclusiv de acumulatori auto, nu zic ca toti producatorii, dar nu stau deoparte legat de industriile ce produc energie neconventionala pt ca e nevoie de fonduri imense sa investesti in zona asta si ghici ce? ei au f multi bani.
Ai observat cum de la inceputul anului cat a scazut barilul de petrol? Si pun pariu c-o sa mai scada, binenteles la pompa nu , de abia acum si la noi au fost niste ieftiniri succesive( care sunt frectie) dupa ce-au scumpit f mult in conditiile in care barilul tot scadea de fapt, deci iti dai seama cat de supraevaluat e pretul combustibilului, mai mult de 5 lei maxim n-ar trebui sa coste la cat e barilul acum, si sunt convins ca poate sa coste si mai putin cativa ani la rand, amanand si mai mult electricele cu autonomie mare, dar binenteles asta este parerea mea.