Modelul de 170 CP are o autonomie situată între 130 şi 160 kilometri în modul 100% electric.
Opţional, clienţii pot comanda un modul range extender, care măreşte autonomia dramatic, până la 300 de kilometri. Respectivul modul este un motor de 650 cmc preluat de la divizia BMW Motorrad, care funcţionează pe post de generator şi încarcă acumulatorii, fără să existe vreo legătură mecanică între propulsorul respectiv şi trenul de propulsie.Modelul va accelera de la 0 la 100 km/h în aproximativ şapte secunde şi va avea o viteză maximă limitată la 150 km/h, din motive de conservare a autonomiei. În materie de reprize, BMW spune că i3 accelerează de la 80 la 120 km/h în 4.9 secunde, ceea ce îi conferă performanţe comparabile cu un vehicul cu sistem de propulsie convenţional. Citadina electrică a nemţilor va oferi doar patru locuri pentru pasageri.
Pentru informaţii complete despre viitorul model electric al bavarezilor, citiţi şi materialul „20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... BMW i3”
Via BMW
Exteriorul putea fi mai spectaculos pentru banii astia.
Chiar daca unele detalii superbe au ramas de la concept, BMW a ales solutii clasice pentru alte parti ale caroseriei...
In schimb, respecta traditia "narilor" plasate intre faruri, chiar daca nu mai este nevoie de ele pentru racirea motorului, de asta ocupandu-se o fanta din partea inferioara.
Asta-i a doua masina de serie din lume fara stalp central!
B-MAX nu mai este singur...
Pe cat de furumos e interiorul pe atat de urat e pe afara. Pacat ca nu l-au facut mai frumos si pe afara. Oricum nejustificat de scump.
Tu mi-ai citit comentariul integral???
Vorbesc de STALPUL CENTRAL care NU este prezent in premiera mondiala pe B-MAX si acum pe i3!
De Mazda RX-8 am auzit (stai linistit, am urechi!), dar acela are stalp central si din acest motiv nu a fost prea raspandita (acces greoi pe bancheta spate!)!
Viziunea si curajul Nissan sunt de luat in seama. Nissan a vandut peste 70.000 unitati cu un singur model electric, Leaf. Intre timp, Nissan prepara a 2-a generatie a lui Leaf.. Asta e ceea ce e frumos in a fi pionier, in timp ce altii isi imagineaza cum sa intre pe o piata noua, tu te gandesti deja la nivelul urmator.
Pl Brands YTD
1 Nissan 19.746
2 Chevrolet11.712
3 Renault 10.057
,iar la Chevrolet in cifrele astea se includ Holden Volt, Opel & Vauxhall Ampera. Si dupa cum se observa pe piata intra din ce in ce mai multi jucatori, segmentul devine din ce in ce mai aglomerat. Oare or fi toti nebuni si voi sanatosi?
June came and the new french sales star Renault Zoe collected three new trophies (Germany, Switzerland and Denmark) to the ones it had last month (Spain, France and Austria), losing only Italy for the Nissan Leaf, but enough to lead comfortably the European ranking.
But it's not just the Zoe to give good news to Renault, the Fluence ZE became the best selling plug-in car in Hong Kong (Wait! What?), both on the monthly chart and in the YTD ranking.
In the UK-made Leaf news, it recovered the best selling title in Italy, reached #3 (And best selling EV) in Holland, #2 in Switzerland and Portugal and...That's it for now, the Zoe isn't giving any chances."
"Renault hopes to secure with the Zoe the best-selling electric car title in the Old World and reach the break-even point."
Auzi dar Mercedes E-Klasse Coupe si CL, desi sunt in 2 usi, le putem incadra ca masini fara montant central ?
1. Japonia
2. SUA
3. Franta
Îmi place cum arata în exterior, interiorul este cam "complicat"
34.950 euro cu TVA inclus => (ținând cont ca numai sigla face vreo 10000 E) îl găsesc atractiv
Imi retrag cuvintele, cand mi-am tinut in dinti declaratia, nu m-am uitat pe net in legatura cu stalpul (dar asta nu inseamna ca sunt un tolomac in restul zilelor).
Cat despre Mercedes... sa spunem ca sunt la jumatate, intrucat intre geamuri (clar) nu exista stalp, dar sub ele nu cred car ar fi stalpul stalp, eventual vreo intaritura sau ceva.
SUA e cea mai mare piata pentru automobilele electrice.
Japan15,937
United States14,592