BMW 760 Li primește sigla M pentru o ediție specială oferită în Arabia Saudită

de Sebastian Toma
Vineri, 27.12.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a lansat o ediție specială a lui 760 Li pentru piața din Arabia Saudită. Aceasta poartă denumirea M Sport și vine cu o serie de elemente de personalizare, fără îmbunătățiri la nivelul performanțelor dinamice.

Esential 544 CP dezvoltă motorul care echipează BMW 760 Li.
BMW Seria 7 a primit, pentru prima dată în istoria modelului, sigla M. Nu vorbim despre o versiune de performanță a navei amiral din Munchen, ci despre o ediție specială a lui 760 Li, oferită doar pe piața din Arabia Saudită. Aceasta prezintă pachetul M Sport pentru Seria 7, alături de alte elemente de personalizare dedicate berlinei nemțești. Versiunea specială a lui BMW 760 Li păstrează motorizarea V12 TwinTurbo de 544 CP și performanțele dinamice aferente, fiind diferențiată prin jantele din aliaj de 19 sau 20 inch cu spițe duble și pachetul shadowline, care înlocuiește ornamentele cromate cu piese vopsite în negru.

Interiorul lui BMW 760 Li M Sport prezintă piețe Nappa Oyster, disponibilă în mai multe nuanțe, alături de cusături de culoare portocalie, albastră, roșie sau neagră. Pachetul este completat de ornamente BMW Individual Piano Black din lemn.

Sigla M este regăsită pe capacul portbagajului, ornamentele interioare ale pragurilor și pe mânerele portierelor. Clienții pot comanda opt nuanțe exclusive de caroserie, toate denumite după circuite celebre, cum ar fi Imola Red, Silverstone II și Monte Carlo Blue.

Urmareste Automarket
Versiunea de top a gamei BMW Seria 7 prezintă o motorizare V12 de 5.972 centimetri cubi, care livrează 544 CP la 5.250 rpm și 750 Nm de la 1.500 rpm.
Modelul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4.6 secunde și are viteza maximă limitată electronic la 250 km/h. Consumul de carburant în regim mixt este de 12.9 litri la sută, în timp ce emisiile CO2 sunt de 303 grame pe kilometru. Prețul ediției speciale a lui BMW 760 Li nu a fost precizat.

Via BMWBlog

Comentarii (36)

  • Dumitru
    Sunt uimit. Au pus niste bizbizuri pe un 760Li, si gata i-au bagat sigla M. Divizia M a inceput sa devina o tiganie. Pe orice masina BMW, i se baga vreo doua litere M pe ici pe colo si gata, e M.
    27 16
  • Strategie de market-ing ieftin!
    Mai nou, orice model BMW poate fi echipat cu pachetul optic M.
    Nu cred ca este OK, Divizia M trebuia sa ramana exclusivista!
    21 14
  • Dumitrule nu fi uimit,daca in loc de sigla M puneau (g)de la guta si era pt piata din Romania atunci iti dadeam dreptate erau niste (bizbizuri) si era de a dreptu o tiganie,cat despre strategia ieftina de care pomeneste domnul DAC,,BMW a lansat o ediție specială a lui 760 Li pentru piața din Arabia Saudită.,,asta se numeste exclusivitate editia este pt crescatorii de camile din arabia saudita(care la drept vorbind cred ca sunt mai bogati decat toti crescatorii de oi din Romania)
    11 10
  • Eu si pe un Trabant cumparat din targ, i-am pus BADGE M si ce sa vezi il vand cu 78 k EURO acum. Sper sa il cumpere vre'un arab saudit la cap.
    4 27
  • Adevarat ca sigla M apare tot mai des pe modelele obisnuite, dar s-a uitat cineva la performantele unui 760Li inainte sa acuze ca nu merita sigla M? Iar pachetul M pe orice model este diferit fata de cel al modelelor M, cel putin in ultimii ani sunt diferite, nu trebuie sa fii fan Bmw sa deosebesti un pachet M de un M adevarat, nu spune nimeni ca orice Bmw cu acest pachet este M, asta doar carcotasii, cu toate ca 760Li are performante demne de M, cu sau fara sigla.
    20 2
  • Oare de ce este valabil numai in Arabia Saudita?Asta au comandat,asta au primit!
    Freaking bar leaner!
    9 3
  • Arabia saudita.
    5 2
  • Deci, ca fost fan BMW. Cel mai tare imi placea seria 7 E38. Și chiar eram indignat, băi - este M3 , este M5 , este M6, da unde-i M7 ?
    Dupa care mi-am dat seama ca de fapt M-Power presupune totuși ceva sportiv, dinamic cit de cit. Și, mi-a venit mie mintea la cap si,
    am inteles ca totusi E38 este o limuzina. Ea nu e de "sport". Ceva mai sportiv ar fi E39 M5. Acuma, hopaa - M7. Ce naiba? Cu un sprint 0-100 in 4.6 secunde, n-ai zice ca-i rau, dar...oare este aceasta masina facuta pentru a fi "sport" ?? E clar ca nu. Deci, cred ca un M7 nu-si are rostul, asa cum nu-si are rostul un S65 AMG sau S850 BRABUS, sunt masini care ofera confort , da ? La 4 secunde pana la 100km/h , confortu cam dispare.
    3 11
  • inexorabil
    @Blower0 a pus degetul pe rană: sportul trebuie să rămână sport, iar confortul confort! Respectând logica acestui "separaţionism" imperios necesar în lumea auto, Seria 7 nici nu trebuia să apară în portofoliul mărcii müncheneze, deoarece îi nega specificul! Acum însă nu se mai poate face nimic, având deja un bagaj istoric în spate... Măcar să fi rămas doar cu "iconica" motorizare inline-6, cea mai bună a lui BMW "all-time" ! Mai trist mi se pare faptul că "ciorba" asta lux+sport tipic europeană o încearcă şi Cadillac & Buick, însă fără prea mulţi sorţi de izbândă...A, şi încă o nedumerire: nu înţeleg de ce, în general, Triada îşi limitează electronic la 250 km/h luxoasele sportive (sau sportivele luxoase, tot un drac). Să le lase "în voie" precum Bentley (care, nota bene, este pe o treaptă superioară: superlux!), ca să ştim o treabă: ori la bal, ori la spital. Chiar dacă la noi ar însemna să viziteze mai des pomii, stâlpii sau alte obstacole de tip IIHS transpuse în natură, conform principiului-vector din "arta seducţiei" maneliste: "Piţi, îţi place ce interior zeiss are sufrageria mea pe roţi? Hai să-ţi arate tătuţu' ce bolid poate să fie...Deci ţi-am oferit pachet complet, acum este rândul tău". Plus că ar avea şi @Mafia mai multă materie primă pentru stereotipul lui de genul: "Zici maşină germană, zici buf!".
    5 6
  • HEHEHE, cu atata zarva pe aici si atatea emotii deficite in public, am uitat sa imi spun propria opinie despre aceasta PUR-masina-nemteasca . Pai din cate stiti, eu sunt proprietar , pardon manelar cu BMW ca toti BMW-istii de altfel ( stiti ca BMW-istii toti sunt inculti, prosti ingamfati, cocalari , etc ). La noi masina germana e sfanta. Ce-i drept trebuie sa recunosc ca nu se compara ''lichelele'' japoneze cu calitatea germana domnule. Pana si martorul ''chek engine'' care mi se aprinde mai mereu la BMW ( cand stau pe marginea drumului evident ) striga in gura mare CALITATE GERMANA, adica ''made in germany'', iar mirosul de fumul albastrui care vine doar la pornire de la segmentii pe terminate dar inca functionali pana si el miroase a calitate germana demna de ''robustetea'' masinii. Si nu mint, NU, NU, chiar in trecut am avut un TEDEI cu ''I''-ul rosu la sfarsit dar stiti ce ? cu a'ntaia tractam cate 3 masini de pe loc+ un tractor , era 'for mousan' ati ghicit . Ce sa vezi tot in liber prindea 130 KM/h de la 0 (in panta cand nu mai tineau injectoarele). Deci sportivitatea pura a la BMW si calitatea pura a la germany nu se compara cu nimic parerea mea.
    2 16
  • inexorabil
    HEHEHE, măi mafiotule, vezi că s-a cam răsuflat butada asta moralo-puristă din Românica-Indignărica-Şulfărica, şi anume că toţi maneliştii suferă de imbecilitate crasă, soră cu oligofrenia transpusă în versuri...Au evoluat puternic "barosanii" (dar mai există şi destui manelişti "de rând", nu prea "inspiraţi" sau văduviţi de "noroc"), în sensul că Triada li se pare deja depăşită "calitativ" de fulminantul trend fraudo-evazionisto-bişniţaro-proxeneto-cămătaro-complicitaro-politic, care nu admite decât "trufe" numa' bune de pus drept busuioc la icoana imaginii publice (de neam prost, adică tehno-novice), în speţă cele două supercaruri italiene de prim rang (Ferrari şi Lamborghini) şi cele două superluxoase englezeşti aşişderea (RR şi Bentley). De pildă, într-o ştire receptată chiar anul ăsta, m-am frecat la ochi şi tot nu mi-a venit a crede când, la o nuntă cum altfel decât ultrafastuoasă a clanului balaoacheş Cârpaci, cel care terorizează ditamai Timişoara sub ochii mult prea miopi ai curcilor plouate poreclite autorităţi locale, am văzut parcate unul în spatele altuia nu mai puţin de 5 (cinci) Ferrari-uri !?! Frăţioare frate, dar de unde atâta potop de lovele într-o enclavă (căci ţară sau stat nu mai este demult...) ajunsă pe coajă cu nivelul de trai?...Oricum, şi structurile politice centrale se "colorează" încet-încet (poate mă înşel eu, dar Ponta nu mi se pare prea alb...). Deci, @Mafia, rişti să devii anacronic, steril, plictisitor, chiar penibil, tot pedalând pe pseudo-zeflemeaua "Moamăăă, German quality, made in Germany"...Altele sunt realităţile curente şi palpabile, nu le sesizezi?! Nu te mai lega triumfalist de cei câţiva târtani autohtoni care vor să se simtă ombilicul Galaxiei pilotând (stângaci) vreo jarghină mai antică din Reich-ul maşinilor, dar care, odată ajunşi la colţul străzii, de-abia îşi permit "o şaorma cu de toate"...
    6 0
  • inexorabil
    În loc de concluzie: să-mi ... ... în Triada hoţiei din rromanika: politichie-cler-ţigănime...N-or fi chiar toţi dintre cei enumeraţi atinşi de morbul lăcomiei, dar cert este că numărul "mânjiţilor" creşte exponenţial...Pe parcurs, o să-mi deconectez organele de simţ de la toate infamiile zilei, de care m-am săturat până la limita epilepsiei...Nici cu maşinile nu mi-e ruşine! Dacă nici Miss Barra n-o să reuşească nimic notabil în fruntea lui General Opel, atunci chiar o să-mi pun în aplicare "ameninţarea", respectiv să mă las sedus de ciclism şi de cluburi de pasionaţi retro ai MAŞINILOR. O duminică frumoasă pentru fiecare AM-ist!
    4 0
  • Dac-am duce chestia asta un pic mai la limită: Sa pună deja pe un S-Class , sau un seria 7 , sau un A8, un motor V8 de 10.3 litri Twin-Supercharged (Kenne Bell de 4.2 litri sau 14-71) cu "Injector Hat"-ul renumit de pe capota, cu 3 clapete roșii,cu vreo 3000CP și o sa fie 2 masini in una. Mașină de lux + dragster in o singura masina.
    2 7
  • @inexorabil

    Chiar exista modele care imbina perfect luxul cu sportivitatea, mai mult, @Blower crede in modele de 3000 de cai de doar 10.3 litri si de lux in acelasi timp, dc sa nu poti accepta lux+sportivitate? :). Nu trebuia sa existe seria 7? Dar ce sa existe, doar seria 3 si 5 si M3 si M5 si sa fi intrat in faliment ca Saab? Sau sa fi fost cumparati de chinezi, indieni, arabi? Clasa de lux reprezinta tot ce are mai bun o marca, ca tehnologie, nu neaparat ca performante, daca spuneai de X-uri intelegeam, dar la seria 7 nu prea inteleg, oricum pana la E38 cel putin si-au pastrat sportivitatea specific marcii, acum ofera mai mult confort pt ca s-au schimbat lucrurile, dar am mai vorbit de aceste schimbari, inteleg ca nu le accepti, nu este obligatoriu, dar seria 7 reprezinta un model foarte important pt Bmw si sunt de parere c-ar fi fost o mare greseala sa nu existe.
    12 2
  • @dan_grc : te rog din toata inima, citeste atent ceea ce scriu eu!!!
    Eu NU AM ZIS Ca nu accept SERIA 7!!! Eu am zis, ca NU ACCEPT M7. Deci nu incurca seria 7 cu M7 te rog.
    De ce nu accept lux+ sportivitate ? Fiindca mai mult sau mai putin, se ia una din alta. Se consuma una pe baza celeilalte! Lipsa de sens. Daca imi cumpar seria 7 , o cumpar ca e mare, incapatoare, confortabila, cu tot ce vrei in ea, dar nu o cumpar ca sa merg ca nebunu prin oras cu peste 500CP sub capota și sa o iau de la semafor ca sageata - asta am avut eu in vedere prin "una se consuma pe baza celeilalte". Cu drag-uri de astea si cu 120 in viraje nu mai primesc eu "linistea sufleteasca" in seria 7 ( sau ma rog, M7).

    Niciodata, M7-ele nu o sa faca fața cu mașini gen Subaru Impreza WRX STi sau BMW M3 sau M5 sau Mitsubishi Lancer Evo, sau Nissan GT-R sau cu alte mașini SPORTIVE. Seria 7 NU este o masina sportiva și nici nu va fi.

    Același S850 BRABUS. Haha..zici 850CP ? Și cu cine o sa te pui la intrecere? Unde o sa folosesti tu 850CP ? Un GT-R cu 550CP te face ZERO in fața "spectatorilor". Și ce ai sa zici? Un STi cu 500CP iti face de nimic Merț-ul tau super luxos cu 850CP.
    N-ai sa ai tu cui șterge nasu cu 850CP ai tai pe S-Class. Doar daca nu te pui cu SUV-uri de 2.5 tone :D

    Nene, ori LUX, ori sport. Iar daca le vrei pe ambele, atunci nici confortu nu o sa-l ai la maxim, nici sportivitatea nu o sa fie la maxim.
    2 10
  • @Blower

    Ti se pare ca ti-am raspuns tie mai sus?
    10 2
  • @dan_grc , nu ai simtit miros de ironie cind ai citit aia cu 3000CP ?

    Ia fii atent:"mai mult, @Blower crede in modele de 3000 de cai de doar 10.3 litri si de lux in acelasi timp, dc sa nu poti accepta lux+sportivitate?"
    Hmhm: Blower0 NU "crede" ( nu stiu in ce sens SA CRED INTR-UN MODEL) in modele de 3000CP LUXOASE.
    2 6
  • inexorabil
    Dane, ar fi mult de "rumegat" pe tema Seriei 7. De ce mă consideri absurd dacă am spus că nu i-am văzut niciodată sensul? N-am susţinut că n-ar fi...estetică. Dar s-a vrut doar o sportivă mai...dimensionată, care să accelereze vânzările de ansamblu ale mărcii, să ofere o alternativă la suverana clasă S a rivalei Mercedes şi să certifice pătrunderea bavarezilor în aristocratica ligă premium. Corect până aici? De fapt, oricine înţelege aceste truisme. Totuşi, de ce 7-arul actual nu propune o...individualizare a interiorului, în stilul lui A8? Aaa, ai fi preferat să-mi doresc inexistenţa liniei X? Păi atunci chiar că BMW ar fi ajuns în situaţia lui Saab! Se cer X-urile cu nemiluita!! Ca o statistică personală, din cinci BMW-uri întâlnite în cale, cam trei ar fi X5 şi/sau X6, iar restul sedane (3 sau 5 sau prea puţin...7). Una peste alta, @Blower0 a explicat cel mai bine de ce n-ar fi nevoie nu de lux, ci de "muscularizarea" lui! Din păcate, Triada a pompat deja prea multă putere în ale ei nave-amiral. Uite că, datorită unor motoare decente, Cadillac se pregăteşte să revină în graţiile ei definitorii, adică să-şi recapete eticheta superluxoasă de altădată, deşi primul pas pare timid: XTS, posibil concurent pentru 7-ar (în SUA şi China, desigur). Însă mai este mult până departe, deoarece Caddy păcătuieşte în acelaşi fel ca BMW: hiperstandardizarea bordului...
    3 4
  • Omule, te-am amintit ca o gluma, eu i-am raspuns lui @inexorabil, apoi nu stiu unde ai vazut ca vorbesc de M7, iar comparatiile facute de tine cu Brabus, M7 si Impreza sunt neinteresante din punctul meu de vedere, cred ca si pt clientii acestor modele.
    10 2
  • @inexorabil

    N-am spus ca esti absurd, doar ca nu sunt de acord cu faptul ca gasesti inutil seria 7 pana la urma, iar standardizarea bordului este altceva, am mai avut discutii pe aceasta tema, interiorul seriei E38 este aproape identic cu E39, nu stiu dc te complici asa, daca iti place interiorul actualuli A8 este foarte bine, dar in afara de A8, nu stiu cum de nu observi aceeasi standardizare si la Audi, acum Cadillac incearca sa revina, ce hibe ii gasesti? Standardizarea bordului...
    10 1
  • Eu cred ca unii ( Dan Grecu ), au o problema cam agravata la masarda. E drept ca incepi sa delirezi atunci cand comentezi pe 3 ''platforme de socializare'' in scopul de a comenata ceva la subiect ( cica ), dar sarit de pe fix. Cum mai sa comentezi pe site-ul de peste Prut numai aberatii in zona de ''CLUB'' apoi sa intri pe blogul E39 si sa injuri ca la usa cortului.....de fapt Cer' scuze, am uitat ca posesorii de BMW nu au facultate si au cam chiulit de la orele de postliceala si ce sa vezi le-a dat mama-tata 2 k EUR si si-au luat un E39 la mana a saispea cu numere de Pyce=RUSSE AKA BG. Ah pardon second hand.
    de acord cu @Blower.
    2 14
  • @dan_grc , ok ok, am inteles.
    Da ce? Am pus in discutie niste masini SPORT. Doar spui ca BMW M7 e una SPORT, nu ? Sau S850 BRABUS. Are 850CP , e sport, da ?

    Tare as mai vrea eu sa-l vad pe Ken Block cît scoate pe Nurburgring cu un 850 BRABUS...tare mi-ar fi interesant...
    1 6
  • @Aifam
    A avut bani de la maica-ta, s-a intors de la produs?
    10 2
  • @Lache
    Domnul Lucian Nicolae, vezi sa nu te sperii singur. Apropo, anul acesta am pregatit mai mult CARTABOS(GALBAS) m-am gandit sa-l imapart cu tine pt vacanta la Moscova. Daca pleci catre Siberia si mai bine. Un pahar de palinca de la pretenul tau . Mii de ''sfaturi'' iti urez !
    2 9
  • inexorabil
    Dane, am impresia că te simţi jignit de opiniile mele despre 7-ar. Păi dacă eu te jignesc, atunci @Mafia ce mai face?! N-am ridicat în slăvi panourile de comandă ale lui Audi. Doar că le consider etalonul actual al inspiraţiei în industria germană de profil. Pe de altă parte, te miră că am ceva de reproşat lui Cadillac? Să ne prindem într-o scurtă şi elocventă comparaţie: Cadillac Brougham din anii '89-'91 cu oricare model de acum al mărcii. Caddy de atunci era nu numai o limuzină, ci şi o adevărată navetă spaţială. Excelenţă creativă dusă spre sublim...Dar se spune că lumea a evoluat, inclusiv sub aspect tehnologic. Păi cum, că, de exemplu, touchscreen exista şi în urmă cu 25 de ani...A, da, acum avem în plus GPS, intrări USB, internet la discreţie, e-sisteme care "fură" din controlul voluntar al şoferului, pictograme "şmechere", gama completă de culori pe ecran şi maşina care analizează şi frânează singură. Da, drăguţă evoluţie, dar tot nu mă dă pe spate :D Spoială de marketing, nimic altceva...Hai la bună revedere!
    0 3
  • Mai, mai, mai si iata cum se ''prezinta'' din nou onorabilul domn galant si inimos, de aceasta data cu un ''dialog'' si mai infloritor. Dar din respect pentru dansul nu o sa-l refuz. Ce-i drept draga @inexorabil vorbele mele sa inteleg ca nu te-au alinat mai deloc. Cam asa stau lucrurile se pare, dar nah asa se intampla cand esti ''delegat'' daca nu mergi in masini made in germany si in ''lighiane'' japoneze(....) te-ai prins ? BINGO...ma gandeam ca ti s-a facut dor de dansul. Poate asa ti-l transmit ca o entitate. In rest eu sa stii ca o duc bine in SH-ul meu dizăl , doar ca ieri mi s-a crapat parbrizul. Mi-a zburat o roata de la o ''taiota'' d'aia japoneza si s-a intamplat ce s-a intamplat .......offf .
    1 7
  • inexorabil
    N-am uitat, mai mafiotule, de "made in Germany" in sus si in jos, pana la exasperare, dar, ce-i drept, nu si-a mai itit capul pe sticla de ceva vreme...sau tu crezi ca a preveni conteaza mai mult decat a combate? :)
    Si, oricum, se "insanatosise" cand vorbisem cu el ultima data, asa ca, sincer, n-as vrea sa dezgrop securea razboiului fata in privinta unui om care nu ma mai deranjeaza...Daca, Doamne fereste, s-ar apuca din nou, l-as lasa in pace, caci pe el il "racaie" Volvo si Saab, nu GM.
    Dar tu, Robert, si tu, Dane, lamuriti-ma naibii odata care-i susta cu blogurile pe unde mai postati voi, cine pe cine terfeleste si alte chestiuni care sa scoata adevarul la lumina...Vedeti ca n-am uitat de hotararea mea de a va pune fata in fata, pe viu!!! Iar cine va refuza sa se prezinte, afara de niste motive foarte temeinice, automat va fi cel vinovat...Hm?
    1 3
  • @inexorabil

    Asa ce-ti mai place sa exagerezi...daca iti zic ca nu sunt de acord cu tot ce spui inseamna ca te consider absurd, daca nu-ti impartasesc o alta opinie inseamna ca ma simt jignit, eu iti spun ca gresesti daca te gandesti la asa ceva.

    Legat de interminabilul subiect @mafia...vad ca iar incepi sa "inghiti pastile" aruncate de el, daca inca te mai intrebi cine este instigatorul de serviciu este treaba ta, dar la fel credeai si acum ceva vreme cand ii dadeai apa la moara, " saracutul @mafia, bietul @suedezul", acum iar incepi cu intalnirea fata in fata, tot ce i-am facut a fost sa-i dau "peste bot" in special aici, pe AM, apoi de cateva ori pe un site basarabean, asta acum multe luni, apoi legat de forumul e39, este unul robert nicolae cu avatar cu sigla lexus care imi cere prietenia, pe care nu i-o acord, in rest nici o vorba n-am schimbat cu el acolo, nici vorba de balacareala pt ca acolo esti banat imediat, m-a gasit acolo pt c-am spus asta toamna c-am fost la intrunirea posesorilor de E39, binenteles boala de care sufera l-a facut sa caute forumul si sa-mi vada niste comentarii de acolo pe care le-a tot postat pe aici, pe AM nu l-am mai bagat in seama dar el tot continua cu ceea ce stie sa faca mai bine, deci ce doresti tu, sa ma intalnesc cu el, ca sa ce?? Un astfel de efort l-as putea face pt alti useri de aici, printre care te gasesti si tu, dar pt unul care de dimineata pana seara se straduieste sa faca praf toate articolele cu marcile japoneze si nemtesti, adica majoritatea, pt un obsedat care tot incearca sa ma discrediteze, dar care a depasit cu mult limitele unui site auto si a parerilor pro sau contra care se nasc din pasiune pt o marca sau alta, daca-l "iubesti" intalneste-te tu cu el, dar te rog nu da verdicte cu " automat cine nu vrea este vinovat".
    10 1
  • inexorabil
    Nu-mi place sa exagerez, Danut, dar m-am saturat si eu, tati...Chiar nu te-ai "prins" ca mesajul meu era unul subtil, caci voiam sa aplanez un conflict ridicol prin gesturi barbatesti, savarsite fata in fata, nu neaparat sa derulez investigatii asupra adevarului pe care oricum il inteleg in substanta!!! Crezi ca sunt atat de talamb incat sa nu-mi dau seama cine este tartorul in niste conditii atat de invederate?...Pe bune, uite ca renunt pe loc la ideea unui trio al tratativelor rezonabile, ca sa nu-ti creez o impresie proasta despre mine, si nici nu ma mai amestec in tevatura asta interminabila dintre voi doi...Am incercat si eu marea cu sarea si n-a iesit nimic...Probabil ca nu sunt menit sa fiu mediator de pace. Deci scuza-ma ca te-am mahnit, n-a fost cu intentie :)

    @Mafia, te-am avertizat de multe ori ca bunavointa mea se incadreaza si ea in niste limite...Daca am incercat sa-ti intind o mana de ajutor, Dan a vazut asta ca o invitatie la circ, adica ti-as fi dat apa la moara! Am riscat in mod constient sa-mi "avariez" amicitia cu el (fie ea si virtuala) doar ca sa ne fie cald si bine tuturor, numai ca redactia AM m-a sprijinit fix din paispe...Te-am si mustruluit de tot atatea ori. Te-am luat si peste picior, ca o solutie de rezerva. Dar tu pari incorigibil...Ma faci sa cred ca am stricat orzul pe...Oricum, ma feresc de calificative "tunatoare", care sa ma scoata pe mine marele "justitiar", cel fara de "pata", asa ca eu te las cu nobilul tau basanau in balta si de-aci incolo ma vei lasa rece ca azotul lichid...Habar n-ai ce-ai ratat! Prietenia cu mine, omul ca atare, indiferent ca virtuala sau reala si dincolo de "inexorabilitatea" sau de grafomania mea calculata, ar fi valorat cum nu ti-ai fi putut inchipui! Acum insa socot ca-i tardiv...Poate noul an iti va insufla o gura de oxigen la nivel cortical.
    Restul urarilor protocolare...maine.
    6 0
  • Stimabile @inexorabil, Dan se afla intr-o depresie majora trebuie sa il intelegem si pe el. Faptul ca din cauza naivitatii lui si a rautatii pure au disparut multi useri de pe aici ar trebui sa te faca sa intelegi lucrurile. Sper ca ai auzit bine, DA acest om care se manifesta urat si cu expresii jignitoare, acest om care s-a certat si cu @edy80. Din cauza acestui om nu a mai intrat , si asa s-a intamplat si cu altii. Inteleg perfect frustrarea lui, este obsedat de BMW dar sa vii cu aceeasi placa la orice stire este aberant sincer. Iar pe E39 club am incercat sa ma ''imprietenesc'' cu el sa ii explic ca ceea ce face nu este frumos,si sa conversam ca ''adevarati pasionati auto''. Ce a facut el ? A inceput sa jigneasca altii useri de acolo . Cat despre mine, am mai spus ca exersez frecvent astfel de comentarii pt a observa manifestariile oamenilor. In privinta conceptiei, are cate putin din toate tocmai pentru a satisface cat mai multe gusturi: putin politista, putin esoterica, ceva mister, cateva opinii ironice, adica atat cat sa nu incurce mintea cititorilor, doar sa le invoce unele amintiri vagi de pe vremea cand credeau ca vor putea deveni si ei intelectuali, iar daca se mai condimenteaza si ceva religie ( de la tine ), atunci se vor gasi cu siguranta suficienti gura casca s-o ia in serios. Implicarea religiei, mai ales, are darul de a provoca controverse asta ca sa o iau si pe limba ta ( nu vreau sa te supar ) , chiar te stimez pt ceea ce faci . Si despre prietenie.
    Sunt sigur ca nici un om nu va ajunge vreodata sa adune toate aceste calitati laolalta si devina acel "bun prieten" de care vorbesti, caci atunci acela nu ar mai fii om!

    PS: Este primul meu mesaj, ma bucur si iti multumesc pentru ca ai considerat ca merit un raspuns. Nu vreau sa ma opresc aici. Imi pare bine ca am reusit sa descopar si aceasta latura a ta. Cat despre intalnirea fata-in-fata se pare ca s-a dovedit limpede cine e ''mincinosul'' . Un an nou ! Si inca odata toata stima.
    1 8
  • inexorabil
    Cred că visez...Nu-i verosimil! Tocmai de aceea vă rog, Dan şi Robert, să nu-mi mai serviţi niciodată varianta de adevăr a fiecăruia dintre voi! După umila mea impresie, rămâi în culpa principală, Robert (dacă aşa te cheamă), fiindcă m-ai dus de nas cu @Suedezu şi din cauza nenumăratelor tale măşti...Mi-ai fost simpatic când erai doar Mafia (hai, am acceptat cel mult Samba), pe urmă ai apucat un traseu sinuos, derutant...Doar Dumnezeu cunoaşte adevărul adevărat şi doar El va judeca acest caz! Eu nu vreau să mai fiu tampon între voi, ca să vă străduiţi să mă convingeţi cât de "ticălos" este "celălalt"...Dacă aş fi un necioplit, aş cugeta numai un singur lucru: "Întărâtă-i, drace!". Deci, n-am glumit, chiar mă trag deoparte!!! Din cauza unor asemenea mizerii pe acest site oarecum deturnat de la menirea sa fixă, au dispărut sau şi-au rărit intervenţiile câţiva "grei"...Ştiţi care-i culmea ironiei, dragii mei Dan şi Robert? Faptul că, la un eventual salon auto consacrat ideologiei premium, ar putea sta laolaltă, fără nicio problemă, adunate de pe trei continente, BMW, Lexus şi Cadillac, nepăsându-le că, într-un colţ uitat de lume, se dau de ceasul morţii să le admire şi îşi dau şi în cap un @dan_grc, un @Mafia şi un @inexorabil...Nostim, nu? Când va bate gongul dintre ani (mâine), să vă gândiţi ce simţ bizar al umorului are viaţa...Şi să rumegaţi puţin următoarea concepţie a mea, personală: "Antihrist va arăta ca o siluetă cu multe umbre, în sensul că va fi un om de sine stătător, dar va reflecta proiecţia fiecărui om în el".
    2 0
  • @mafia sunt de accord cu @inexorabil.Si eu am incercat sa fiu prieten cu tine(virtual).M-am prezentat ,ti-am sspus numele meu,ti-am spus unde sunt,ti-am spus ce fac.Un om normal educat ar fi facut la fel.Ce ai facut tu in schimb? Ai dovedit o nesimtire crasa. Mi-ai facut public numele adevarat fara sa ai nici un drept.Mai este ceva de spus?
    Have a life man and get laid , ASAP. ASAP means" as soon as possible" Are you good , Shagg? Poate preferi Sheep shagger !
    6 2
  • @inexorabil, casca bine ochii,citeste foarte atent,adu-ti aminte si-l vei descoperi din nou pe @Mafia.........sau pe @BMW ? Hmmm :D

    Un an nou !
    2 6
  • @Lache,

    In Biblie ni se spune: "Nu dati margaritarele voastre porcilor caci le vor calca in picioare si va vor sfasia pe voi". Fraza asta nu e valabila doar pentru tainele si invataturile Bibliei ci si in viata noastra de zi cu zi.
    Nu te cunosc, dar din textele de pe AM pari un om de treaba si cu capul pe umeri. Avand in vedere antecedentele lui mafia si semnele evidente de boala, sincer, ma mir cum de nu ti-a spus instinctul sa te tii la distanta de un looser de calibru maxim. Stiu, tocmai un om cu inima buna intinde o mana de ajutor, face primul pas spre impacare sau isi risca linistea interioara in speranta ca celalalt va intelege si va trata cu respect gestul lui. Daca asta e valabil in societatea in care traiesti, nu e la fel peste tot. Cu atat mai mult cu cat e clar cu cine ai de-a face aici pe AM (mafia, samba, ghinionea, etc). Gandeste-te doar la atat. Esti un tip fain, si lumea te apreciaza. @mafia pe de alta parte trebuie sa traiasca cu el insusi in fiecare zi. Ma gandesc cu jale ca poate are si el o mama, o sora, o familie care sufera enorm sa-l vada in halul asta de degradare in fiecare zi. Lasa-l cu ai lui, iar tu stai pe drumul tau. Ca stai foarte bine :) Iar data viitoare ai mare grija cui te deschizi. Mai ales pe internet!!!

    Hei, "La Multi Ani" :):):) Acolo la voi sunteti intre primii care intrati in nou an :)

    Bafta maxima tuturor!!! Cu multa sanatate, fizica, mentala ... dar mai ales sufleteasca :)
    2 1
  • bay @pamflesteanu, sau @zarnesteanu. Vorbesti cu cine nu trebuie copilas. Nu ma mai enerva ca stau prost cu prostata si s-ar putea ca din cauza suspansului sa fac pisu pe tine tarane. Hai la multi ani !
    1 7
  • Multam fain,om bun.Si eu spun "La multi Ani! " tuturor .Sa avem parte de un nou an mai bun.
    Am sa-ti urmez sfatul!
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru