Bentley împarte deja componente cu mai multe mărci ale concernului Volkswagen, printre care se numără motorizarea V8 4.0 şi platforma D1 a lui Volkswagen Phaeton. Noua platformă le va permite britanicilor să dezvolte modele noi cu o distribuţie a maselor îmbunătăţită, o masă redusă şi cu manevrabilitate sporită. Toate aceste îmbunătăţiri vor avea loc fără ca spaţiul interior sau caracterul mărcii Bentley să aibă de suferit.
În timp ce inginerii Porsche vor dezvolta noua platformă, cei de la Bentley vor lucra la un nou motor V12. Marca din Crewe va fi centrul de excelenţă al concernului Volkswagen în materie de motoare V12, iar unitatea la care lucrează britanicii va înlocui celebrul V8 de 6.75 litri care a tronat în gama Bentley în ultimii ani. Renunţarea la acest propulsor vine pe fondul costurilor semnificative care vin cu adaptarea la normele Euro 6, dar asta nu îi va împiedica pe englezi să-l folosească pe viitoarea versiune decapotabilă a lui Mulsanne.
Via Autocar
Comentarii (2)