Bentley a dezvăluit noul Continental GT cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. Acum, modelul constructorului britanic a poposit și în România.
Designul noii generații este inspirat din conceptul EXP 10 Speed 6, ampatamentul a crescut 110 milimetri, iar platforma MSB o regăsim și pe noul Panamera.
Sub capotă, Bentley Continental GT are o versiune revizuită a motorului W12 de 6.0 litri. Acum, unitatea produce 635 de cai putere și 900 Nm, iar cu ajutorul transmisiei automate cu dublu ambreiaj și opt trepte, modelul britanic accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde. Viteza de top este de 333 km/h. Noul Continental GT integrează și un sistem micro-hibrid prin intermediul unui acumulator de 48 de volți.
Interiorul noului model britanic îmbină tehnologia de ultimă oră cu materiale rafinate. Instrumentarul de bord este complet digital, iar consola centrală integrează un ecran tactil de 12.3 inch.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
PREȚ (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | |
W12 6.0 TSI | Benzină 635 CP |
Aut8 | 203.063 |
Bentley a pregătit și două pachete pentru Continental GT.
Unul poartă denumirea de City și include sisteme de asistență precum averitzare pentru pietoni, recunoașterea semnelor de circulație și sistem de frânare de urgență. Al doilea pachet se numește Touring și oferă curise control adaptiv cu traffic jam assist, active lane assist sau night vision.
NOUL BENTLEY CONTINENTAL GT vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Bentley Continental GT W12, 6.0 |
635 | 12.2 | 3.7 | 203.063 |
Mercedes-AMG S63 Coupe V8, 4.0 |
612 | 9.3 | 3.5 | 183.635 |
Porsche Panamera V8, 4.0 |
550 | 9.4 | 3.8 | 161.961 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
@?
Asa e. Dar un S 65 AMG (nu 63) , are si pretul si toate calitatile necesare pt. a concura cu B.C GT ! Nu e cu nimic mai prejos. Si mai au ei o editie limitata S 650 Maybach cabrio dar e cam 460 de mii euro unul...mult mai scump ca GT si nu inteleg de ce :))
Mă-ntreb deci care dintre maseuzele de ego VAG va fi - nu doar pe la noi - preferata *ingenioșilor oameni de afaceri producători de plus-valoare* :-) (definiția aburitoare pentru cei mai rapaci și vicleni dintre noi, acceptată însă de naivi fără probleme.)
Dar tare esti catranit. Cat timp au facut banii legal e foarte bine sa-i dea pe chestii (inutil de) scumpe. E modul societatii capitaliste de a se echilibra: cu cat ai mai multi bani cheltuiesti mai multi. Si astfel banii in loc sa stea adunati intr-un cont se distribuie la agenti de vanzari, producatori, si in final constructori de produse de lux; care majoritatea sunt construite de mana (caci asa cere fita) si deci implica multe maini. Astfel banii raman mereu in circulatie.
De acord, mai putin partea cu "legal". Rareori se intampla sa fie asa.