Audi RS5, primele fotografii oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cu o saptamana si jumatate inaintea debutului oficial care va vea loc la Salonul Auto de la Geneva, Audi RS5 a iesit la lumina printr-o serie de fotografii oficiale extrem de reusite care au "scapat" pe internet printr-o brosura publicata, accidental sau nu, de una dintre companiile care asigura comunicarea Audi la nivelul Germaniei.
Desi nu exista inca date oficiale legate de noul model al casei din Ingolstadt, primele informatii arat ca acesta va dispune sub capota de un motor V8 de 4.2 litri care va dezvolta circa 420 CP.
La nivel estetic, noul Audi RS5 vine cu elemente aditionale care vor face cu siguranta deliciul posesorilor si al admiratorilor marcii. Vorbim de un spoiler frontal redesenat, de o grila de tip fagure care prezinta la apel sigla RS5, de un set de jante special pregatite pentru cea mai performanta versiune a lui A5, dar mai ales de un spate dominat de evacuarile ovale supradimensionate pozitionate in partile laterale ale spoilerului posterior si de un eleron care subliniaza apartenenta modelului german la o serie sportiva. La interior, Audi RS5 vine cu scaune noi, cu cadrane inedite si cu o serie de imbunatatiri stilistice in raport cu versiunea de serie A5.
Automarket va va oferi toate informatiile legate de noul model Audi imediat dupa ce acestea vor deveni publice.
via | 4wheels
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
M3 pazea ca vin
P.S. : sa stii ca rs5 e pe benzina.
NO........acum trebe sa ma mai gandesc daca m3-u e mai bun....
de la spate seamana cu Granturismo
motorul putea sa fie mai nervos...cam putin 420 pentru un RS...
sunt convins ca o sa aibe performante bune, dar M3 are o istorie in spate
P.S.: Acum referitor la masina. Dupa nr max de rotatii (9000) este cu siguranta un motor pe benzina aspirat. Ma mira pt ca se vehicula de catre presa un motor turbo. Rezulta deci ca discutam despre acelasi motor V8 de 4.2 care a echipat RS4 si echipeaza R8, insa eu mizez pe o crestere a puterii de la 420 pana undeva aproape de 450. Va fi cu siguranta o masina performanta.
Tinand cont ca si vechiul M3 E46 CSL si M3 E90 au batut RS4 pe udne l-au prins, este de asteptat ca M3 E92 sa bata RS5 care are aceeasi motorizare ca RS4 si putin probabil sa aiba un sasiu mai bun ca al lui M3 N92.
Dar asta nu inseamna ca nu este o masina frumoasa si performanta.
http://www.youtube.com/watch?v=rWipHgws5mY&feature=related
nu cred asa ceva...si niciodata nu cred ca Audi va fi killer pentru BMW...sa il vedem pe "Ring" ce poate ;)
Sa spui dintre masina asta si M3 care e mai buna, e ca si cum te-ai intreba cine e mai bun la bataie Bruce Lee sau Van Damme. Diferentele dintre masini (mai ales cele ce tin de performante), sunt foarte mici si doar un pilot sau un sofer care conduce de foarte mult timp o astfel de masina isi poate da seama de ele. Eu consider ca e absurd sa critici ca la performante este foarte putin inferioara celeilalte. Atat de mult conteaza pentru unii o secunda in plus sau in minus cand "soferesc" (daca "soferesc") pe "autobadul" romanesc?! (sau pe orice drum ca la noi se poarta).
Cat despre design, arata foarte bine, are personalitate, insa nu este o masina pe gustul meu :)
Nu am cum sa spun ca Audi e de cacao.
RS5 este chiar foarte bine, dar eu personal ma asteptam la un alt motor.
Si da, fiind o rivalitate intre modelele sport ale Audi si BMW conteaza si o sutime, nu numai o secuna.
On topic: superba masina.... cand vorbim de asemenea masini, M3, AMG, RS, chiar nu mai conteaza. Nu cred ca v-ar deranja pe niciunul dintre voi unul din modele... macar pentru un test drive.. ;)
Cat despre motor, eu nu consider ca ar fi dezavantajul masinii. Important e cum ajunge puterea la roti, nu cat e de puternic sau de nou (de-asta un Lotus Elise se poate pune cu M3 de ex.)
Iar daca zici ca o sutime conteaza la masinile astea, cred ca la masini gen Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, diferenta o faci la fractiune de secunda :))
concluzie: este o masina reusita, dar nu la fel de frumoasa si sportiva ca un M3
Proasta comparatie Bruce Lee Vandame.Este clar ca Bruce Lee ar castiga.
Masina este superba.
In al 2-lea rand eu vad tot atatia cocalari si cu BMW si cu Audi si cu Logan si cu Mercedes, etc. e plin de cocalari, ne invadeaza.
Si da, tzenu_bmw e un cocalar.
Prefer sa discutam mai mult de masini decat de soferii lor.
Acesti mucosi nu-si permit nici 1/4 dintr-o asemenea masina, in schimb doar viseaza ca intr-o zi la va ploua cu bani din cer si vor ajunge si ei "smecheri ca Jiji" si o sa-si ia si ei o masina din asta.
E trist...
- Am facut din evacuarea cu iesire dubla, una ovala pentru R8 V10 si am pus-o si pe RS5
- La anul, tragem o linie in plus la grila si ii zicem facelift!
Chiar nu puteau sa faca un design mai special pentru varful de gama? sa iti dai seama din prima privire ca este ceva special, nu dupa 10 minute de cautat detalii. Acelasi lucru si pt R8 V10.
Dar parca decat un Audi A5 RS, as opta mai mult pt un audi TT RS. Considerabil mai ieftin, iar resoftat alearga ca un R8 V8.
mai am si eu cateva cu cocalari in audi, dar cartile astea le scot la momentul potrivit :)).
PS interioarele de BMW tot timpul au fost mult sub cele de Audi.