Audi, primul constructor auto care participa la un targ de jucarii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In timp ce toata lumea se pregateste pentru Geneva, Audi pune la punct ultimele detalii pentru prezenta sa in cadrul celui mai mare salon international de jucarii. Constructorul din Ingolstadt a pregatit in acest sens o gama variata de jucarii, machete, masinute pentru debutul evenimentului, care are loc in martie.
Divizia Quattro a celor de la Audi se va ocupa de atractia principala a standului, un model la scara 1:2 a legendarului Auto Union Silver Arrow Type C. Alaturi de acesta se vor afla masini de jucarie Audi, ursuleti personalizati si bineinteles replici dupa masini care au facut istorie.
Initiativa nemtilor este una in premiera, Audi devenind astfel primul constructor auto care participa la editia cu numarul 61 a targului international, desfasurat la Nurnberg in Germania.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din General
-
Oliver Zipse, șeful Grupului BMW, a avertizat că Uniunea Europeană ar face bine să renunțe la planul de a interzice motoarele termice. Potrivit șefului grupului bavarez, permiterea vânzărilor de mașini noi cu motoare termice și după 2035 va ajuta la reducerea dependenței față de China. (16.10)
-
Stellantis a anunțat că îl va înlocui pe Carlos Tavares în funcția de CEO la finalul contractului său. Tavares va rămâne șeful grupului până în ianuarie 2026. (11.10)
-
Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, a anunțat că marca germană va continua să investească în platforme pentru mașini cu motoare termice, care să fie produse și după 2030. Printre modelele care vor primi în continuare motoare clasice este și Clasa S. (10.10)
- Moment istoric: Dacia a câștigat Raliul Marocului, la prima sa participare
- Porsche a oprit producția lui Cayman și Boxster de la uzina Volkswagen
- Dacia nu a uitat de Logan: "Pariem în continuare pe Logan. Lucrăm la noua generație"
- Lynk & Co lansează prima sa electrică pentru Europa: costă 36.000 de euro
- Noul concept Citroen C5 Aircross anunță viitoarea generație a SUV-ului electrificat
Suzuki s-a dus la vw din cauza ca s-au certat cu Fiat pe motorul de 1.3 pe piata India.
S-au dus la vw nu de dragu lor ci din cauza discutiilor avute cu Fiat pe motoarele diesel.
Japonezii ar fi vrut noul 1.6 dar se pare ca Fiat a zis nu.
Si asa s-au dus dupa tdi.
Sa le fie tarana usoara.